Deuk herstellen en reiniger in de benzinetank
Marinka
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 46

Gepost: 19 augustus 2009 02:14 PM

Even een appart topic voor deze vragen.

Ik ga mijn zx verkopen, maar voor ik hem ga verkopen wil ik nog een paar kleine dingetjes oplossen:

- De motor hapert een beetje als hij in de buurt van de 2,5 duizend toeren komt. Bij de garage hebben ze een ruime maand geleden reiniger in de benzine tank gegooit omdat ze dachten dat het haperen door vervuiling in de tank kwam. Heeft het zin om zelf nog een keer een reiniger in de benzinetank te gooien of heeft dat geen zin om voor een 2e keer te doen?

- Op vakantie ben ik in een parkeergarage iets te dicht langs een muuurtje gereden waardoor er nu een lichte deuk in het rechter portier zit. Is het makkelijk om de bekleding er aan de binnenkant af te halen zodat ik de deuk weer naar buiten kan duwen? Hoe kun je het makkelijks de krassen uit de lak wegwerken? Is dat met een lakstift? Hoe weet ik welke kleur ik moet hebben en waar kun die halen? (donkerrode zx dus)

Profiel  

gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206

Gepost: 19 augustus 2009 03:03 PM
  [ # 1 ]

kleurcode staat onder je motorkap in witte of gele grote letter. Die code correspondeert met de lijst die de verfboeren en winkels hebben.

Rood spuiten is vaak een ramp aangezien juist deze kleur vaak erg verouderd.

De toevoeging je tank zal een beetje zin kunnen hebben als je vervuilde injectoren hebt.

Ik heb echter gene idee wat voor een motor je hebt dus kan daar niks over zeggen. Ik zou zelf de achterbank eruit klikken en je brandstof filter eens schoon(laten) maken. Dan zie je ook gelijk hoe vuil je tank is.

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook