Totaal aantal Berichten: 1184
Geregistreerd: 16-02-2007
- XM 3.0 V6 Exclusive Aut LPG
- C5 2.0 16v Exclusive LPG G3
Ik snap het ook niet. Wat ik altijd doe is er zo hard mogelijk doorheen. Reed je misschien te langzaam? Wat ook een aanrader is om een hydraulische Citroen te kopen, die kun je ff hoger zetten! BX 4X4?
Alles wat ontstaat, komt voort uit het denken, het is geboren uit denken, gevormd uit denken.
Ik heb de foto eens aandachtig bekeken. Misschien zit 1 van je schakelstangen los? Zit er nog genoeg brandstof in je tank? Koppeling versleten?
Ik heb zo ook eens vastgestaan met de BX ARMY op de tankbaan van de Kazerne Oirschot. Toen heb ik 10 dure euro’s betaald aan een meneer met een jeep4wd.
Uiteraard heb ik met de BX ARMY wel meer zo vastgestaan. Ooit eens op het oefenterrein Havelte, samen met stoterstangen90.
Toen hebben we met spanbanden die in de kofferbak lagen de auto er weer uitgetrokken, en toen takken en basten van bomen onder de wielen geschoven.
Test
Raarrrrr. Daar zou je normaal gewoon doorheen moeten kunnen…
boukewerff schreef:Wat ook een aanrader is om een hydraulische Citroen te kopen, die kun je ff hoger zetten! BX 4X4?
Dat is inderdaat een hele goede hulp.
Wat ik nog wel eens doe is van te voren uitstappen en met een tak voelen waar je het beste erdoorheen kunt. Maar als je lekker aan het crossen bent is dat wel eens vervelend.
Ik heb mijzelf ook eens los gekregen met behulp van de HP vering.
Ik zat tot aan de bodem aan toe vast, met de wielen in de modder gevroten. Ik heb de wagen toen helemaal omhoog gezet, en stammen hout onder de dorpels gelegd, toen de wagen weer laten zakken, en met een lange dikke stang als hefboom de wielen in laten trekken. Daarna alles wat ik aan vast materiaal kon vinden [takken, schors, stenen] onder de wielen gelegd, en toen mijn hoedenplank voor de voorwielen gelegd. Toen met een flinke straal gas flink vaart gemaakt, en toen kwam ik eruit.
Al deze avonturen natuurlijk met de BX ARMY
Test
Zucht
Rijlessen?