Vandalisme
pixels66
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 227

- Xsara 1.6 16v VTR Coupe
Gepost: 22 augustus 2009 10:19 PM

Lekker, wil ik mijn antenne verwijderen bij de carwash, breekt hij af… Wat blijkt, een of andere halve zool met seconde lijm bezig geweest Mad (vorige keer draaide ik hem er zo af).. de lijmresten zijn zichtbaar.

Nu moet ik dus de antenne en het voetje vervangen, dus maar eens kijken waar dat te krijgen is voor het nieuwe type xsara, of iemand moet nog wat hebben liggen…

groetjes Sander

“Your Life Is Yours, And Yours Alone, Rise Up And Live It!” -Richard Rahl-

Profiel  

r1Ch
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1146

Gepost: 22 augustus 2009 10:34 PM
  [ # 1 ]

Hey Sander,

ik heb het antennevoetje bij mij ook een keer verwijdert. Het valt wel mee hoor, laat maar zeggen ong. 30 min. werk. Je moet de hemelbekleding wat los trekken en dan kan je met een steeksleutel (maat weet ik niet meer) het voetje los draaien. Vervolgens moet je het antennedraad los trekken en een aarde draad. Ik moest die doen voor die kleine C-5 antenne, want de mijne wou ook niet meer los. Voetje had ik gehaald bij de sloop ad € 15. Nieuw kost deze € 60 bij de dealer.

Succes!

gr Richard

Profiel  

nitRon
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 592

Gepost: 23 augustus 2009 12:22 AM
  [ # 2 ]

ik heb dit ook is moeten vervangen, ik had een chrome antenne, en ze hadden die eraf gerukt, en je zag de printplaat bloot zitten, ik had opeens geen goede radio ontvangst meer ... gelukkig heb ik die ook gevonden in 2dehands.. is idd niet zoveel werk, bij een phase 2 zit die achteraan, ik heb zelfs de bovenbekleding niet losgemaakt, gewoon het lampje eruit geklikt, en je kan er net bij met een sleutel.. grtz

Profiel  

pixels66
> 200 berichten
RankRankRank

Gepost: 23 augustus 2009 01:59 AM
  [ # 3 ]

oke dat is beter. maar ik heb even hier en daar wat rondgebeld, niemand heeft het liggen, behalve bart ebben voor 27,50, mooie prijs, alleen wordt er 23 euro verzendkosten gerekend en dat is wel een beetje overdreven…

heb het lampje vanmiddag al losgehaald en kan er inderdaad goed bij..

bedankt voor de reacties alvast!

Profiel  

r1Ch
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1146

Gepost: 23 augustus 2009 02:11 AM
  [ # 4 ]

De stekkers moeten ook nog los hè... en dan er weer in. Als je dat lukt zonder de hemel los te halen, mijn respect.

Profiel  

nitRon
> 500 berichten
RankRankRankRankRank

Gepost: 23 augustus 2009 12:13 PM
  [ # 5 ]

het is mij in ieder geval gelukt Very Happy ik heb het al is voorgehad… ik had men antenne erop gezet, en de week erna was hij gestolen, dacht ik jah, geen probleem, haal ik dan maar een andere, dezelfde welliswaar, dan heb ik daar een druppel of 2 loctite opgedaan, en terug eropgeschroevd, eens dit droog was, kon je het echt niet meer loskrijgen, maar wat hebben ze dan gedaan? de antenne eraf gerukt met het bovenste gedeelte van de houder ook, en de printplaat zat bloot (de hele nacht in de regen) dusja…. nu staat de originele er terug op… al vind ik het zelf nogal triestig dat je nu echt niemand meer kan vertrouwen, en dat voor een domme antenne man ....

Profiel  

pixels66
> 200 berichten
RankRankRank

Gepost: 23 augustus 2009 01:56 PM
  [ # 6 ]

tsja een paar weken geleden hebben ze hier bij mijn vriendin in de straat dus al een stuk of 12 antennes gejat, die van mij sloegen ze toen over dacht ik, maar die lijmden ze ff vast.. die van mijn vriendin der saxo was wel gekierd…

Profiel  

nitRon
> 500 berichten
RankRankRankRankRank

Gepost: 23 augustus 2009 02:41 PM
  [ # 7 ]

is dat niet belachelijk voor een antenne? wat mensen bezield, ik begrijp het niet goed, ga toch 1 kopen als je dat nu leuk vind, maarjah….

Profiel  

pixels66
> 200 berichten
RankRankRank

Gepost: 23 augustus 2009 03:11 PM
  [ # 8 ]

is gewoon zo’n kwajonges streek, of hoe je het tegenwoordig nog kan noemen.. Overal in de bosjes etc. nog gezocht, maar waarschijnlijk liggen die antenne’s nu hier op de bodem van de plomp…

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook