Er is hier eerder al een topic geweest over een stalling in de omgeving van zoetermeer, maar kan het zo snel niet vinden..
Voor hen die geinteresseerd zijn in een stalling heb ik een leuk adres gevonden in Moerkapelle.
Hier kun je je auto stallen, onbeperkt sleutelen (je krijgt 24/7 een sleutel), er zijn een 2 en een 4 kolomsbrug voor gratis gebruik en je mag er als je wil een heel bouwwerk op maken voor onderdelen oid.
Ik heb de eigenaar beloofd het hier ook te noemen. Mocht iemand op zoek zijn, laat het dan even horen. Ik heb nu voor de liefhebber nog een of 2 plaatsen kunnen regelen waarbij je zelf de breedte mag bepalen!
Prijs is 58euro inclusief btw per strekkende meter. Die strekkende meter is dan 5.5 meter diep.
Hierbij is stroom (zowel 220 als 380) inbegrepen. Tevens is er een toilet, fristdrankautomaat, koffie, thee.
In de toekomst wordt uit de opbrengst van de huur weer geinvesteerd in andere faciliteiten. In de pijplijn zitten oa: aanhanger, compressor, lasapparaat…
Gebruik hiervan is voor leden dan gratis!
Bij interesse kun je me een pb sturen..
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
nette prijs!
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Totaal aantal Berichten: 5164
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Hoi Xsara Coupe,
Weet je toevallig hoe hoog de stalling is? Of moet ik daarvoor contact met de eigenaar opnemen?
Groet,
Ree
Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi
Voor wat ik kon zien een meter of 6-8… Staat achterin nog een HY bus en er is daar 1 persoon die heeft een bouwwerk van 3 verdiepingen hoog
Totaal aantal Berichten: 5164
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Dan is er een PB onderweg…
Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi
Das per jaar neem ik dan aan? Want 319,- per maand is een aardig bedrag
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
T(h)ijs schreef:Das per jaar neem ik dan aan? Want 319,- per maand is een aardig bedrag
319? 58 per strekkende meter a 5,5m diep. Een auto van 2m breed is dus 116 euro per jaar? zo komt het bij mij over iig
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
319???
De plaats is 5.5 meter diep. Hoe breed je die dan neemt mag je zelf weten.
Is een prijs per maand en hier in de randstad inclusief stroom ed een zeer gangbare vierkantemeter prijs. Ik kan niet goedkoper aan een garagebox komen!
Voor 5.5 x 2.5 betaal je 145.
Voor 5.5x3.1 betaal je dus 180 euro.
2.5 is een mooie breedte voor puur stallen en wat sleutelen. 3.1 is wat ruimer sleutelen. Uiteraard mogen alle andere maten, oplopend per 10 cm, ook!
Marco
Ho, wacht, we hebben het hier over een ruime stallings/sleutelplek.
Dit is dus een prijs per maand! Vergelijk het met een garagebox/sleutelclub!
Ik was even in de war, excuus. Dan is het een hele mooie prijs inderdaad.
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!