Totaal aantal Berichten: 5465
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
pixels66 schreef:je hebt gelijk! 144 euro,dat valt mee, maar dan moet hij wel gekit worden… dat moet ook geen probleem zijn, bij de saxo kon ik aan mijn gekitte spoilertje hangen, dan gebeurde er nog niks…
Dat kun je beter laten doen! Der zit zoveel spanninging op zo’n spoiler tijdens het monteren. Dat als je het niet echt goed vastklemt, komt het op de hoeken weer los. Ik heb dit helaas zelf gezien bij iemand zijn Xsara.
ik heb het laten doen bij een autoschadebedrijf, omdat hun de spullen ervoor hebben. En weten hoe ze het moeten doen.
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
GWHENDRIKS2 schreef:pixels66 schreef:je hebt gelijk! 144 euro,dat valt mee, maar dan moet hij wel gekit worden… dat moet ook geen probleem zijn, bij de saxo kon ik aan mijn gekitte spoilertje hangen, dan gebeurde er nog niks…
Dat kun je beter laten doen! Der zit zoveel spanninging op zo’n spoiler tijdens het monteren. Dat als je het niet echt goed vastklemt, komt het op de hoeken weer los. Ik heb dit helaas zelf gezien bij iemand zijn Xsara.
ik heb het laten doen bij een autoschadebedrijf, omdat hun de spullen ervoor hebben. En weten hoe ze het moeten doen.
Kan ik mij alleen maar bij aansluiten. Als je het goed wilt doen, laat het doen.
Totaal aantal Berichten: 27890
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Als je spoiler gespoten is, niet direct in de Wax zetten.
Succes ermee.
@ rich : http://www.designercars.net/membercars/4193.php
kijk is naar die foto in het midden ,en dan die rechtse meer naar onder, is het die dakspoiler die je bedoeld? dat is die van mij, die is ook gekit, houd goed stand!!! grtz
nitRon schreef:@ rich : http://www.designercars.net/membercars/4193.php
kijk is naar die foto in het midden ,en dan die rechtse meer naar onder, is het die dakspoiler die je bedoeld? dat is die van mij, die is ook gekit, houd goed stand!!! grtz
Ja, dat is um. Die wil ik ook hebben.
Arjan Verkade schreef:Als je spoiler gespoten is, niet direct in de Wax zetten.
Succes ermee.
Klopt, de lak moet eerst dan nog uitharden…
Totaal aantal Berichten: 227
- Xsara 1.6 16v VTR Coupe
GWHENDRIKS2 schreef:pixels66 schreef:je hebt gelijk! 144 euro,dat valt mee, maar dan moet hij wel gekit worden… dat moet ook geen probleem zijn, bij de saxo kon ik aan mijn gekitte spoilertje hangen, dan gebeurde er nog niks…
ja, dat spul heeft mijn broer dus ook op de garage liggen, daar heb ik het dan ook samen met hem gemonteerd… Misschien dat ik er voor de xsara ook weer een neem, maar een embleemloze grille en verlaging gaan ff voor…
“Your Life Is Yours, And Yours Alone, Rise Up And Live It!” -Richard Rahl-
ik heb die ook toevallig gevonden, wat wel goed is, dat er in het midden van de spoiler een uitsparing is, waar men antenne dan perfect in komt… het is echt ideaal, en simpel maar mooi!!
nitRon schreef:ik heb die ook toevallig gevonden, wat wel goed is, dat er in het midden van de spoiler een uitsparing is, waar men antenne dan perfect in komt… het is echt ideaal, en simpel maar mooi!!
Ik heb de korte antenne van de C5 III erop zitten, dus met uitsparing of zonder maakt mij niet uit…
als ik een korte antenne erop plaats , heb ik nu en dan geruis in men boksen… bij men vorige xsara had ik dat niet, drm heb ik gewoon men originele weer erop geplaatst , maar de spoiler is wel zeer makkelijk plaatsbaar, en zeer goed van pasvorm…...
nitRon schreef:als ik een korte antenne erop plaats , heb ik nu en dan geruis in men boksen… bij men vorige xsara had ik dat niet, drm heb ik gewoon men originele weer erop geplaatst , maar de spoiler is wel zeer makkelijk plaatsbaar, en zeer goed van pasvorm…...
Ik heb helemaal geen radio ontvangst met die korte antenne. Maar dat geeft ook niet, want ik luister er toch amper naar. Met die lange spriet erop heb ik wel weer radio ontvangst.
Totaal aantal Berichten: 1012
- Xsara 2.0 16V VTS Coupe 167pk
Ik heb ook heel weinig ontvangst met de korte antenne maar omdat ik regelmatig wel radio luister laat ik die lange er maar op zitten! Maar als ik m ergens moet showen de auto schroef ik de korte er even op haha
ZX 1.4i(totalloss bij 117000 km)
PH2 Xsara 1,6 16V VTR uit 2001(ingeruild)
PH2 Xsara 2.0 16V VTS 167pk Uit 2002(verkocht)
PH1 C5 2.0 uit 2003
mafkeessss schreef:Ik heb ook heel weinig ontvangst met de korte antenne maar omdat ik regelmatig wel radio luister laat ik die lange er maar op zitten! Maar als ik m ergens moet showen de auto schroef ik de korte er even op haha
dan ben ik toch niet de enige, maar wat het raarst van allemaal is, ik had een phase 2, en ook een korte WRC antenne… heb dan een ongeluk gehad ermee, en die antenne verdraaid op men phase 3.. en sindsdien had ik daar storing, maar niet op men phase 2… heb dat nooit begrepen, maar dan toch maar weer een lange erop gezet, want ik luister wel regelmatig radio…..
Totaal aantal Berichten: 1012
- Xsara 2.0 16V VTS Coupe 167pk
Ja ik heb originele c5 antenne maar hij heeft toch niet genoeg bereik snap het ook niet maarja dan maar de lange antenne is niet anders en ik heb ook ph2
ZX 1.4i(totalloss bij 117000 km)
PH2 Xsara 1,6 16V VTR uit 2001(ingeruild)
PH2 Xsara 2.0 16V VTS 167pk Uit 2002(verkocht)
PH1 C5 2.0 uit 2003
Je zou nog de antenne van de Peugeot 306 kunnen proberen. Deze is ook wat korter dan die van de originele.