Totaal aantal Berichten: 6169
Geregistreerd: 23-03-2007
- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Nokkenaskeerring, krukaskeerring. Is makkelijk als de ditributie toch losligt.
Dat zal ik meteen opschrijven
Donderdag is het namelijk zo ver… dan bestaat de kans dat jullie een zwarte BX gaan spotten op de as Antwerpen - Veldhoven . Ik kijk er al naar uit
Hij is gisteren trouwens ook meteen opgepoetst + gewaxed. Hij ziet er dus weer 10 jaar jonger uit. Je bent er even mee bezig maar het is wél de moeite waard. Hij blinkt weer mooi. Enkel het dak heeft wat meer aandacht nodig.
Wij willen foto’s
Xsara 2 berline 1.6 16v 22-GF-KS
Xsara 2 berline 1.6 16v 24-GF-KS
BX Gti 16v MK2 ZB-88-DH
BX Chic DS-NG-21 van moeders (te koop)
Totaal aantal Berichten: 2485
Geregistreerd: 13-05-2004
- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
Foto’s, dat willen wij.
Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY
Totaal aantal Berichten: 2791
Geregistreerd: 17-10-2004
- BX 19 TRS Break Automaat
- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
Foto’s zouden leuk zijn!
BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller
La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.
Ze stonden bij het plaatwerk-deel. (en wou het forum niet overladen met ze ook hier te posten) maar op aanvraag:
Foto?
Het is met weinig licht maar toch kan je het resultaat wel zien denk ik
En wat is mooi zwart toch mooi
Sorry voor het slechte licht enzo (met flash) maar hij staat dus in de garage. Zal morgen of overmorgen wat extra foto’s proberen te maken bij daglicht.
Erg mooi Zwart!!
Mijn Fotosessie’s
_____________________________________
Huidig wagenpark:
BX 19 GTI ‘91 | BX 19 TRS Aut. ‘91
Ex:
BX 19 TRI ‘89 | BX 14 Rallye ‘87 | BX Break 19 16V ‘92
BX 19 GTI ‘91 | BX 19 TRD Aut. ‘86 | BX 16 TRS LPG ‘85
BX 19 16V MK2 ‘91 | BX 19 TZD TD ‘91 | Xantia 2.0 SX Aut. ‘93
BX 19 GTI ‘92 | C2 1.4 VTR ‘07 | Xantia 2.0 Zender ‘94
Totaal aantal Berichten: 714
Geregistreerd: 27-12-2007
- C5 2.0 Break Exclusive
Wat doet die lelijke ster van mw. Benz op de nummerplaathouder?
Se concentrer sur l’essentiel
Ik moest mijn plaat toch ergens op vijzen… en dat was dus de enige houder die beschikbaar was.
Sowry
BunnY schreef:Ik moest mijn plaat toch ergens op vijzen… en dat was dus de enige houder die beschikbaar was.
Sowry
Mijn GTi had wel een mooie kentekenplaathouder
Maar die wou de vorige eigenaar houden.
Groetjes Martijn.
Mijn Fotosessie’s
_____________________________________
Huidig wagenpark:
BX 19 GTI ‘91 | BX 19 TRS Aut. ‘91
Ex:
BX 19 TRI ‘89 | BX 14 Rallye ‘87 | BX Break 19 16V ‘92
BX 19 GTI ‘91 | BX 19 TRD Aut. ‘86 | BX 16 TRS LPG ‘85
BX 19 16V MK2 ‘91 | BX 19 TZD TD ‘91 | Xantia 2.0 SX Aut. ‘93
BX 19 GTI ‘92 | C2 1.4 VTR ‘07 | Xantia 2.0 Zender ‘94
Er komt er 1 van de club of van Citroën hoor . Heb al iets in gedachte.
Voor de rest, dadelijk Grafspee wakker maken (voorzichtig uiteraard ) en richting Veldhoven. Dus als je een zwart, verblindend iets ziet op de weg straks… it’s us
Totaal aantal Berichten: 714
Geregistreerd: 27-12-2007
- C5 2.0 Break Exclusive
Het is echt een unieke kleur voor een bx. Complimenten ook voor de velgen
Se concentrer sur l’essentiel
Dankje voor de complimenten (toch altijd leuk ).
Ik ben trouwens net terug van Hegru. Ik ging er hoofdzakelijk heen voor een nieuwe octo (of spin, zoals zij het noemen). Dan ben ik beginnen denken en ging ik nog wat spul laten doen (lijstje staat in 1 van mijn vorige posts).
Wat is er vandaag, na een probleemloze rit heen (op een zwabberende km-wijzer na, waar ik nóg eens naar moet kijken, want het is met die nieuwe kabel precies maar erger geworden ) nu gebeurd?
1) de spin
2) distributieriem + spanner + waterpomp
3) remblokken voor (want die werden inderdaad wel érg dun, en de monteur zei dat het geen écht simpel klusje is dus…)
4) multiriem (want die was erg slecht).
Hoeveel was ik kwijt? Een goede 500,- euro, dus een hele hap uit mijn budget. Maar hij is nu weer lekvrij en de leeftijd van de distri was onbekend en dus wou ik liever zeker zijn
Wat is er niet gebeurd? Ashoes en de keerringen. Want die waren uiteindelijk niet slecht (het was de stuurhuishoes die wat tekenen van ouderdom had). En de keerringen moesten niet gebeuren want hij zei dat die er nog goed uit zagen en dat de lekkage niet uit mijn automaat kwam maar uit de verdeelkap (allé, dat metalen ding dat aan de verdeelkap hangt), daar heeft hij dus een O-ring vervangen.
In het terugrijden lekker wat gegymnastiekt (nu kon ik dat eens zonder schrik op lek… en op het laatste… mét lek ).
In het terugrijden nog even een lampje van de koelvloeistoftemperatuur aan gegaan (ik kreeg het al) maar was maar een vals alarm (nu ben ik wél zeker dat het werkt ). En mijn gas-peil-meter lag plat op de grond. Die hebben ze afgekoppeld, omgedraaid terug gemonteerd (wel slordig) en daarna blijkbaar het kabeltje afgebroken .
Kortom, was een dag dat de BX nog eens goed zijn kunstjes kon laten zien… enige spijtige is dat hij precies weer slechter begint te schakelen. Dus dat wordt zo snel mogelijk nog eens ATF verversen . En er komt een CC in… want die 70km/u baantjes zijn echt een hel zonder…
Toevoeging: en ow, nog nooit zoveel HP Citroëns samen gezien
En de, nu bruine, ATF is weer uit mijn voiture aan het lekken .
Mijn onderdelenboer zei ‘je moet wel geen salade met die ATF maken hé’ . Maar ik denk ‘liever 10 keer 15,- euro (voor 3L) ATF dan 1 keer 1600,- euro voor een revisie ops: ‘
En betere foto’s van mijn BX na het opfrissen van de lak:
En de heer op de achtergrond vond de camera precies erg interessant
Totaal aantal Berichten: 6169
Geregistreerd: 23-03-2007
- C1 1.0 Collection
- Overig BMW E39 525i Touring
Nah, en nah èndelek dat kentekuh er ‘ns op!
Als ze bij de keuring nou nog wat te zeuren hebben weet ik het ook niet meer hoor.
Goed bezig, ga zo door!