2 van de 3
 < Vorige 1 2 3 Volgende > 

Met de Citroen op vakantie (Herman, vergeet je deze niet??)
Gepost: 02 augustus 2005 03:50 PM
  [ # 16 ]

Volgende week vertrekken we weer met onze kampeerberlingo, het eerste plan is Cadiz, Spanje, maar daar kan zoals gewoonlijk nog vanalles tussenkomen. Maakt ook niet uit, we hebben toch alles bij in ons kleine rijdende huisje :photo

Profiel  

zandvoorta
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2039

- BX 14E
- C1 C1 Selection
Gepost: 02 augustus 2005 04:06 PM
  [ # 17 ]

Met de bx naar tsjechie, 15 uur achterelkaar rijden, geen probleem, nog heerlijk fit bij aankomst. Ook met de xant geen enelk probleem om uren achterelkaar te rijden naar frankrijk. vorige peug was minder, harde stoelen Sad
Volgende week weer naar frankrijk met de xant, zal ook wel weer een uurtje of 16 zijn, 1300 km. wel in twee daagjes.

Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl

Profiel  

Gepost: 09 augustus 2005 01:05 PM
  [ # 18 ]
citroenbxcx schreef:

Mijn bx heeft zich ook goed gehouden met een paradiso vouwcaravan erachter

Rijdt zalig zo’n paradiso, achter de eend (niet aan te raden wegens toch wel te zwaar) functioneert ie als stabilisator, achter een CX trd turbo II moet je opletten dat je hem niet vergeet (‘wat is toch dat fluitende geluid achter me’ terwijl je een alpencol opvliegt is een gedachte die wel even doet slikken als je na een paar haarspeldbochten eindelijk doorkrijgt dat het die paradiso is die je overdwars probeert in te halen…)

Profiel  

xm'metje
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2764

Gepost: 09 augustus 2005 01:20 PM
  [ # 19 ]

Wij zijn gister net terug gekomen van twee weekjes zuid-frankrijk met de cx en het ging heen en terug perfect met ongeveer 140/150 op de teller, alleen tijdens een dagje uit begaf weer de dynamo het dus heb er in frankrijk een splinternieuwe ingegooid en daarna geen centje pijn Wink
foto’s van de depannage volgen nog wel Cool

we zaten 100 km van de camping af en had de anwb gezegd dat we maar een taxi moesten nemen, dus heb ik een c2 gehuurd voor 48 euro wat mij veel goedkoper leek Laughing

na een dag rondtoeren in de c2 was ze gelukkig weer klaar..
verder een heerlijke vakantie met maar een avond regen en heerlijk bruin !!

ook veel complimenten en duimen gehad onderweg Cool

Groet Roy
:cevr

Groet Roy

Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27884

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 09 augustus 2005 01:41 PM
  [ # 20 ]

ik ben ook weer terug uit duitsland Smile

qua ruimte heb ik geen problemen gehad.
qua comfort op de duitste autobahn met de Xsara ook zeker niet te klagen.
in de Xsara bijna nooit last van me rug, dat was vorig jaar met de Saxo wel anders Confused

met de 1.4i rij ik daar nog makkelijk 140 a 170
berg op kan je vaak ook nog wel rond de 150 blijven Smile

nog een keer bergje af de 200 aangetikt Shocked
nooit verwacht dat die dat zou halen (top is rond 170 normaal gesproken)

verbruik op de terugweg 1: 15,5 Shocked
lijkt me erg zuinig gezien de bergen en de hoge snelheden.
denk dat de duitste V-Power 100 hieraan wel meehelpt Smile

Profiel  

metro2005
> 2000 berichten
Totaal aantal Berichten: 2294

Gepost: 09 augustus 2005 03:24 PM
  [ # 21 ]
zandvoorta schreef:

Met de bx naar tsjechie, 15 uur achterelkaar rijden, geen probleem, nog heerlijk fit bij aankomst. Ook met de xant geen enelk probleem om uren achterelkaar te rijden naar frankrijk. vorige peug was minder, harde stoelen Sad
Volgende week weer naar frankrijk met de xant, zal ook wel weer een uurtje of 16 zijn, 1300 km. wel in twee daagjes.

Dat heb ik op de terugweg in 1 dag gereden Confused (was beetje te gek maargoed)
Maar eerlijk is eerlijk, de xantia vermoeid je echt totaal niet met rijden.
Constant 160 - 170 rijden is echt geen enkel punt en je stapt gewoon fit uit de wagen.

Huidige eigen auto: geen
Huidige auto vriendin: Citroën Xsara 1.6
Gehad: Citroen saxo, 2x citroen xantia, 2x citroen BX GTI, citroen ZX

Profiel  

erwt
> 1800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1890

- Xantia 1.6 Allure
Gepost: 09 augustus 2005 03:32 PM
  [ # 22 ]

wij vertrekken morgenvroeg in onze BX! de reis gaat naar 1.een plaatsje ergens onder parijs 2. ergens richting bordeaux en 3. ergens in normandie!
ff kijken of de bx het goed houd!

Profiel  

Gepost: 09 augustus 2005 03:34 PM
  [ # 23 ]

Mannekes, het is vakantie hoor, geen wedstrijd. Waarom toch al die haast en hoge snelheden? Ik knor straks gewoon weer lekker over de route nationale of departementale naar het zuiden. Dan is 800 km per dag echt wel het maximum, maar je komt nog eens zo uitgerust aan en je hebt het plezier van la douce france toch op een heel andere manier dan de bekende ‘autoroute du france vous souhaite bienvenue’...  Twisted Evil

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- CX 25 GTi Turbo 2
Gepost: 09 augustus 2005 04:01 PM
  [ # 24 ]
graddus schreef:

Mannekes, het is vakantie hoor, geen wedstrijd. Waarom toch al die haast en hoge snelheden? Ik knor straks gewoon weer lekker over de route nationale of departementale naar het zuiden. Dan is 800 km per dag echt wel het maximum, maar je komt nog eens zo uitgerust aan en je hebt het plezier van la douce france toch op een heel andere manier dan de bekende ‘autoroute du france vous souhaite bienvenue’...  Twisted Evil

op de duitseautobahn rijdt ik liever wat harder dan 120 eigenlijk.
tis niet dat ik haast heb.
maar dan kan het mag het.
ik vind het eigenlijk ook wel ontspannend, tis weer wat anders als de nederlandse sleur met 120 allemaal op elkaar.

heenweg vond ik ook prettiger als de terugweg.
heen ga je eerst door nederland en krijg je daarna de rustige wegen.
terug zit je daarna weer constant op je km teller te kijken en aan veelste veel caravans te irriteren.

nee doe mij maar stukkie doorrijden in duitsland Smile

Profiel  

Mulder
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6485

- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
Gepost: 09 augustus 2005 04:29 PM
  [ # 25 ]

ook veel complimenten en duimen gehad onderweg

Dan moet ik daar volgend jaar maar eens heen want veel respons heb ik onderweg niet mogen noteren…

“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”

Profiel  

Gepost: 09 augustus 2005 04:36 PM
  [ # 26 ]

Dat is het hem nu juist, je moet je ook niet irriteren, je moet er gewoon het gemak van nemen Cool  Cool  Cool  Cool  Cool

Profiel  

Arjan Verkade
> 25000 berichten

- CX 25 GTi Turbo 2
Gepost: 09 augustus 2005 04:38 PM
  [ # 27 ]
graddus schreef:

Dat is het hem nu juist, je moet je ook niet irriteren, je moet er gewoon het gemak van nemen Cool  Cool  Cool  Cool  Cool

ja tuurlijk en dat doe ik ook zeker wel.

maar bedoel gewoon dat er in duitsland dan minder is om eventueel aan geiriteerd te raken Smile

verder heb ik het gewoon prima naar me zin gehad hoor Cool

Profiel  

xm'metje
> 2000 berichten
Totaal aantal Berichten: 2764

Gepost: 09 augustus 2005 05:38 PM
  [ # 28 ]
Mulder schreef:

Dan moet ik daar volgend jaar maar eens heen want veel respons heb ik onderweg niet mogen noteren…

het mooiste was toen er een groene xm pallas naast me kwam rijden,keek een keer en kwam in een keer die duim te voorschijn Laughing

moet er wel bij zeggen dat de meeste complimenten van nederlanders waren hoor..

Groet Roy

Groet Roy

Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl

Profiel  

voge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3508

Gepost: 15 augustus 2005 03:00 AM
  [ # 29 ]
xm'metje schreef:
Mulder schreef:

het mooiste was toen er een groene xm pallas naast me kwam rijden,keek een keer en kwam in een keer die duim te voorschijn Laughing

moet er wel bij zeggen dat de meeste complimenten van nederlanders waren hoor..

Groet Roy

Ik denk dat veel Citroenrijders wel op merkgenoten letten hoor!!! Als ik op de weg zit let ik altijd extra goed op de double chevronnekes Laughing

Profiel  

Hakkie
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 130

Gepost: 15 augustus 2005 11:47 AM
  [ # 30 ]

Net terug uit Noorwegen.

in 12 dagen 4032 kilometer afgelegd en de C4 heeft geen krimp gegeven.

ex: Saxo 1.1 gris aluminium
ex: Xsara PHII 1.6i 16v vert hurlevent
ex: C4 1.6i 16v gris aluminium
nu: Saxo 1.4 VTS Zwart

http://www.citroen.nl/NR/rdonlyres/43386BE3-5AB5-413A-948A-96B54FB42281/69034/natuurlijk_citroen.jpg

Profiel  

2 van de 3
 < Vorige 1 2 3 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook