uitslaande motor door missende achterdemper?
loadoner
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 21

Gepost: 26 augustus 2009 07:54 PM

Vanochtend was ik van Leiden naar Den Haag gegaan om mijn afgebroken demper te laten lassen bij ‘Piet de Lasser’ (aanrader overigens voor alle las-werkzaamheden..) onderweg viel de motor drie keer uit en kon zelfs de Warning lampjes niet aanzetten..  even gewacht en de BX kreeg opeens vanzelf weer spanning en kon weer starten.. tot hij weer spanningloos was.. ik heb nadat de achterdemper er weer op zit 10 km gereden en de motor viel niet uit…

Kan iemand mij vertellen of de demper een oorzaak kon hebben in het uitvallen v/d motor en stroom?

(De auto is overigens een BX benzine 1.4 uit 1987 zonder katalisator..)

Profiel  

René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724

Gepost: 26 augustus 2009 08:12 PM
  [ # 1 ]

Nou, misschien moet je   hier op nog even reageren? 
Het staat niet zo netjes om een goedbedoelde reactie te negeren!

Ik denk dat het hetzelfde probleem is…. SPANNING!

massakabeltje wellicht?

Profiel  

loadoner
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 21

Gepost: 27 augustus 2009 03:28 PM
  [ # 2 ]

bedankt voor de melding

Dag Rene,

Mijn notificatie stond uit.. heb inmiddels gereageerd..
Ik heb inmiddels 35 km zonder problemen gereden (na de hermontage van de uitlaat..  raar maar waar!, wellicht dat de motor gevoelig is als de er geen tegendruk is in de uitlaat?

Met vriendelijke groet,

Jorn

Profiel  

René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724

Gepost: 27 augustus 2009 04:18 PM
  [ # 3 ]

very good

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook