Bagagedrager, Elektrische starter, Katalysator, Stuurdemper, Tanktas, Topcase, Verwarmde handvaten, Windscherm, Zijkoffers
Dat heb ik allemaal niet op mijn Xm….
Hoe start jij ‘m dan? Met een slinger?
Wim,
Disciplus Simplex
3x
Over de prijs… 4x
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.
Tsja, die tomtom zit er best netjes in verwerkt, en die zwarte hoogglans strips vind ik heel eerlijk gezegd heel erg netjes staan!!!
Xsara Coupe
Totaal aantal Berichten: 1260
- XM V6 12V Exclusive
- XM V6 12V Exclusive
Tjonge…....
Zitten inderdaad leuke details in/aan….
Maar die prijs…
Totaal aantal Berichten: 2999
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Mark Nijenhuis schreef:Tjonge…....
Maar die prijs…
Dat komt door die originele vloermatten, zijn zeldzaam…..
Dat is geen TomTom maar een echt navigatiesysteem. En dan zulke Oosterse karpetten. Die wil ik ook.
Ok, prijs is ietsepietsie aan de hoge kant. Maar aan de andere kant, die wagen ziet er van onderen ook fantastisch uit!
Wim,
Disciplus Simplex
Totaal aantal Berichten: 2999
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
wimb schreef:Dat is geen TomTom maar een echt navigatiesysteem. En dan zulke Oosterse karpetten. Die wil ik ook.
Ok, prijs is ietsepietsie aan de hoge kant. Maar aan de andere kant, die wagen ziet er van onderen ook fantastisch uit!
Bij mij werken die foto’s niet. Ik weet het niet. Waarom zo’n auto zo opdirken en zuinig op zijn en er dan vervolgens nooit mee rijden ?
En waarom bouwjaar 1992 terwijl íe duidelijk serie 2 is ?
EDIT, sorry, zie nu pas dat het van binnen serie 1 is en van buiten meerendeels serie 2..
Totaal aantal Berichten: 1260
- XM V6 12V Exclusive
- XM V6 12V Exclusive
ambijajance schreef:Mark Nijenhuis schreef:Tjonge…....
Maar die prijs…
Totaal aantal Berichten: 857
- XM V6 24V Exclusive
LOL,
Echte vliegende tapijtjes.
Sic gorgiamus allos subjectatos nunc
Dat zwarte gelakte hout vind ik ook wel stijlvol. Het stuur .. tsja, smaak geval en die tommie heeft idd best een mooi hokje gekregen. Als hij dan toch bezig was had hij dieTT overigens beter wat dieper erin kunnen plaatsen zodat de zon minde rinvloed op het scherm zou hebben bij het aflezen.
Wat me overigens opvalt… dat leer, dat wat je ervan kunt zien, dat ziet er wel erg strak uit zeg.
Totaal aantal Berichten: 3762
- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
ambijajance schreef:Mark Nijenhuis schreef:Tjonge…....
Maar die prijs…
proest…
Vind het zelf niet zo’n geslaagd geval. Het stuur, de pookknop en de matjes dan. Dat zwarte gelakte hout is wel erg mooi!
C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3
Totaal aantal Berichten: 3422
- ID/DS DS 21 IE Pallas BVH
Maar die velgen…..
Volg je hart, gebruik je hoofd.
Totaal aantal Berichten: 2864
- C5 PhII 1.8 16V 'Athena'
- ID/DS DSuper
Ik heb hier nog een toevoeging:
omdat het Hengelose dealerschap is opgeheven en is samengegaan met buurman Ford, zit men nog met enkele ‘erfenissen’.
Deze XM is van een klant (rijdt momenteel C6), maar weet niet wat hij met madam aan moet.
Het betreft een exemplaar uit ‘98 met een 3L V6 waarvan de automaat kapot is, een uitdaging voor de liefhebber dus.
In ‘Exclusive’-uitvoering, dus mooi zwart leer en al dies meer zij.
Ze heeft nèt 247K gedraaid, peanuts toch?!
Neem contact op met Ford/Citroën Hengelo (ik ga geen namen noemen), vraag naar een verkoper en doe een bod.
Er zal worden overlegd met de eigenaar, dus je hoort spoedig meer.
Omdat het oude pand straks een Peugeot-agentschap wordt, móet de XM snel weg van het terrein.
voor de snelle beslisser: 074 2563535
‘Spirit of avant-garde’
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Pascal schreef:Ik heb hier nog een toevoeging:
omdat het Hengelose dealerschap is opgeheven en is samengegaan met buurman Ford, zit men nog met enkele ‘erfenissen’.
Deze XM is van een klant (rijdt momenteel C6), maar weet niet wat hij met madam aan moet.Het betreft een exemplaar uit ‘98 met een 3L V6 waarvan de automaat kapot is, een uitdaging voor de liefhebber dus.
In ‘Exclusive’-uitvoering, dus mooi zwart leer en al dies meer zij.
Ze heeft nèt 247K gedraaid, peanuts toch?!Neem contact op met Ford/Citroën Hengelo (ik ga geen namen noemen), vraag naar een verkoper en doe een bod.
Er zal worden overlegd met de eigenaar, dus je hoort spoedig meer.
Omdat het oude pand straks een Peugeot-agentschap wordt, móet de XM snel weg van het terrein.voor de snelle beslisser: 074 2563535
Altijd bij mij om de hoek gestaan, wat een mooie auto was het toch. Zonde dat Veltmann geen fatsoenlijke inruilprijs wilde geven voor de XM, toen de eigenaar ‘m besloot te houden is ie niet beter geworden.
Kwam ook een mooie XM tegen.
Beetje apart, hij is van 1995 staat erbij,
interieur volgens mij ook van een 95 type, maar wel
een eerste type gril…
Zou er alleen een ander grilletje in zitten?
Wel een prachtige kleur!
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=bgpmuptlvsza
Mijn Fotosessie’s
BX 19 TRI ‘89 | BX 14 Rallye ‘87 | BX Break 19 16V ‘92
BX 19 GTI ‘91 | BX 19 TRD Aut. ‘86 | BX 16 TRS LPG ‘85
BX 19 16V MK2 ‘91 | BX 19 TZD TD ‘91 | Xantia 2.0 SX Aut. ‘93
BX 19 GTI ‘92 | C2 1.4 VTR ‘07 | Xantia 2.0 Zender ‘94