5 van de 190
« Eerste  < Vorige 3 4 5 6 7 Volgende >  Laatste »
   
SM’s te koop
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27883
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 19 augustus 2009 10:46 PM
  [ # 61 ]

Oké, ik wist niet dat je dat zelf had gedaan Wink

Ik ging er even vanuit dat voor het doel waar die nieuw voor ingezet is, je wel een pittige handbak kon gebruiken Smile
Maar ja, in die tijd was een SM met automaat waarschijnlijk nog steeds een stuk sneller dan het grootste deel van het verkeer.

Profiel  
 
Robin Visser
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5231
Geregistreerd: 29-08-2008

Gepost: 20 augustus 2009 03:36 PM
  [ # 62 ]
Blooper1963 schreef:

Die delta Mics,zijn maar gemaakt in 14” dacht ik??
Die zijn her en der nog te krijgen,maar wat zijn de voornoemde problemen met deze velgen??

effe een tussendoortje buiten onderwerp:

http://www.ideale-ds.com/w-agora/view.php?bn=citroenweb_pieces&key=1157059047&site=citroenweb

en:

zijn het zelfde en zo te zien wel in 15 inch. Ze zijn niet splitrim in tegenstelling tot de 14 inch delta mics. Indien iemand ze vindt van hier, mag hij/zij een pb’tje sturen of bij dit onderwerp op het forum zetten. Dan ga ik onmiddelijk zaken doen…

Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.

Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl

Profiel  
 
Robin Visser
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5231
Geregistreerd: 29-08-2008

Gepost: 20 augustus 2009 05:04 PM
  [ # 63 ]

Deze kwam ik ook nog tegen bij mijn speurtocht naar onderdelen en verfraaiingen:

http://www.classiccarsforsale.co.uk/classic-car-page.php/carno/59354

Zo te zien een gave en mooie auto. Het is van oorsprong een Amerikaan die is gemodificeerd door Andrew Brodie en nu in de UK staat. Het 3l-blok is er al uit (of heeft er niet ingezeten). Voor de hobbyist een kwestie van een 5-bak erin lepelen en die lelijke zijlampjes verwijderen.

Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.

Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43264
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 20 augustus 2009 05:23 PM
  [ # 64 ]
Robin Visser schreef:

.. Voor de hobbyist een kwestie van een 5-bak erin lepelen….

Ja, alleen doe je dat niet even… da’s dus gewoon 40 uur werk en je hebt een complete sloop-sm nodig voor alle afwijkende onderdelen. Dat zijn er namelijk nogal wat..

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
Robin Visser
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5231
Geregistreerd: 29-08-2008

Gepost: 03 september 2009 06:59 PM
  [ # 65 ]

Een mooie 3 liter 5 bak met modificaties voor niet te veel: http://www.carandclassic.co.uk/car/C110161/

Ik begin spijt te krijgen…

Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.

Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43264
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 03 september 2009 07:02 PM
  [ # 66 ]

Mooie auto. Even een hydraulische spanner er op en voor 6k een EU-neusje, voor 1k een EU achterkant en je bent helemaal de sjaak.

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
Gepost: 03 september 2009 07:12 PM
  [ # 67 ]

In de practical classic van september staat er ook een te koop in de UK voor ik dacht 7000 pond.

Profiel  
 
Robin Visser
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5231
Geregistreerd: 29-08-2008

Gepost: 03 september 2009 07:14 PM
  [ # 68 ]

Nou, dat zijn ruime bedragen. De achterkant, dat gaat toch alleen om de kentekenplaatverlichting !? Als je daar 1 k voor geeft, kun je er wel eentje van me overnemen. Die mijlen op de teller zouden me meer irriteren.

Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.

Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43264
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 03 september 2009 09:09 PM
  [ # 69 ]

een neus kost je gewoon 6k. Het is niet anders. de achterkant: reken je met mee mee?

- kentekenplaat-verlichting EU uitvoering 250 euro
- gaten van USA verlichting dichtlassen, klep spuiten, 750 euro….

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27883
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 03 september 2009 11:09 PM
  [ # 70 ]

Dan moet je nog maar hopen dat de stootstrips eraf komen zonder schade en/of kleurverschil achter te laten.

Wat gaat die hydraulische spanner kosten?
Je zit nu toch al boven de ruim 16k, zonder hydraulische spanner…

Profiel  
 
bxsport
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2470
Geregistreerd: 29-11-2005

- BX SPORT
- CX GTi Turbo
- SM injectie
- CX 20 Pallas
- C6 (2005-2012) 3.0 HDIF Esclusive
- CX 2.5 Prestige
Gepost: 03 september 2009 11:41 PM
  [ # 71 ]

tja in principe moet het blok er nog uit om die te steken… kost je ook een duit

nu hier in belgie is er volgens mij niemand die rondrijdt met een sm met Very Happy mechanisch gesmeerde   Wink  spanner… gelukkig zijn de kleppen al gedaan

citrofilie is de leukste ziekte die er bestaat!

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43264
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
- Overig Volvo C70n
Gepost: 03 september 2009 11:45 PM
  [ # 72 ]

@bxsport… zucht…. die discussie gaan we nie voeren hoor Wink

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

disclaimer: al mijn adviezen komen voort uit opleidingen en professionele werkervaring. Let op, gebruik van mijn tips, trucs en adviezen geschiedt op eigen risico en autotechnische kennis is een vereiste

Profiel  
 
reneesther
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 48
Geregistreerd: 05-10-2008

- BX 16 TGI
Gepost: 05 september 2009 10:27 PM
  [ # 73 ]
waterman771 schreef:

een neus kost je gewoon 6k. Het is niet anders. de achterkant: reken je met mee mee?

- kentekenplaat-verlichting EU uitvoering 250 euro
- gaten van USA verlichting dichtlassen, klep spuiten, 750 euro….

Ik ben een bx-rijder en heb hier dus geen verstand van maar ben wel nieuwsgierig.
Dat van de neus is dat voor de rdw keuring?
Wat moet er veranderd worden, en kun je dat niet oplossen zonder een andere neus te kopen.

Alvast bedankt,
Rene

Profiel  
 
walther259
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 217
Geregistreerd: 05-11-2005

Gepost: 26 september 2009 08:07 AM
  [ # 74 ]

Rokende Citroen liefhebber, met een DS en 2CV motor in de garage alles keurig afgedekt. Prijs ondertussen gezakt naar 18ooo voor injectie (1971??). Lijkt wel erg interessant, maar je moet er voor naar zwitserland (voor een prijsje met Ryanair, terug met de SM) tongue rolleye
http://www.youtube.com/watch?v=1oIZY17W9Eo
http://www.youtube.com/watch?v=OUVx1wkLzE8
“We moved right now to Prag – no I think the car is still not sold. The car has a complete body repray, original interior in very good condition – nothing broken or damaged, original brown leather and all other thinks are there and working. No original radio.
The car is completely rust free and the complete hydraulic and also the whole engine was taken out and rebuilt. The car is standing still in Bern, Switzerland and I have the complete restoration papers with pictures and prizes paid. All work was made by professionals and Citroen / maserati specialist in Switzerland. If you have more questions please write or call me: 0041 79 816 88 88 invested 33.000 euro. Km: 83 000 – 100% guaranty. Heating / Klima works good, restored, no problem. Hydraulik like new, restored, airsuspension also new. The trunk is dry, absolutely no rust on the whole body, all restored. Originally vert metallic. Now black ( noir, comme dis les francais… ) Jetronic injectors renewed, whole engine taken out and all screws and part replaced. The engine runs like new and without problems. No problems with the car. I bought the car from just after restoration from a rich collector for myself – The SM was always my dream car. Then I sold my business and travelled around the wold for more than. 1 year. A friend car dealer who knows the car and takes care moved the car once a month softly around so there is no damage from standing. He reported no problems.”

ds21M 1966
sm 2.7 carb M 1971

Profiel  
 
Blooper1963
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005

- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Gepost: 26 september 2009 08:37 PM
  [ # 75 ]

Deze is in elk geval niet origineel.
Een injectie werd nog niet geleverd in 1971. Wink

Profiel  
 
 
5 van de 190
« Eerste  < Vorige 3 4 5 6 7 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook