![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_1510.jpg)
Totaal aantal Berichten: 841
Geregistreerd: 08-04-2005
- XM Turbo C.T. Ambiance "Musketier"
XBXG schreef:Gaat het om deze BX Cannes?
![]()
Correct, het gaat om deze BX.
Als ik dit allemaal zo lees heb ik er ook een hard hoofd in. Ik wist niet dat een poederblusser zo’n werking heeft.
Morgen maar eens bekijken wat er te redden valt. Ed gaat zich ook aanmelden op dit forum om nog wat foto’s te plaatsen.
Tja, wanneer is een wagen total loss als deze een hoge emotionele waarde heeft? Altijd lastig te bepalen. Mijn Sport werd ook total loss gereden en heb ‘m toch weer op de weg gekregen na een hoop uren werk en hulp.
Maar goed…dat is niks vergeleken met dit geintje.
See, buy, fly C5 V6
Had jij niet de PY-66-SJ?
Natuurlijk is een BX voor de eigenaar altijd een bijzonder exemplaar. Ik vind mijn eigen BX ook de mooiste BX ter wereld, maar ik weet ook dat ie me maar 100 euro heeft gekost en dat ie al totall loss is zodra de asbak vol is (en dat is dus zowat elke week ).
De bijzondere onderdelen van deze BX Cannes zitten voornamelijk aan de buitenkant: zeldzame voorbumper, mooie OZ Racing-velgen en Morette-koplampen. Gezien de uitwerking van het blusverhaal, kun je daarom beter een andere kopen en daar de dierbare spullen in overzetten. Als je dat niet doet, zul je binnenkort met allerleiproblemen komen te zitten, en dat is een BX nou ook weer niet waard.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_1275.jpg)
Totaal aantal Berichten: 1349
Geregistreerd: 14-02-2005
- BX SPORT
- 2CV Special
Heel erg zonde.
Ik vond het best een mooie bx.
Het zou wel een heel project worden deze bx op te lappen. Als jullie dat zien zitten, petje af. Het zal een mega klus worden.
Denk ook aan alle slangen, complete elektronica onder de kap.
Mocht je het zien zitten, ik heb nog een sloop bx staan, voor een deel van de elektronica en een tu motor met lage km stand
Dagelijks vervoer: Peugeot 308 sw style 2015 rouge rubi
Hobby: 2cv special 1986 bleu celeste, BX sport rouge
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_1510.jpg)
Totaal aantal Berichten: 841
Geregistreerd: 08-04-2005
- XM Turbo C.T. Ambiance "Musketier"
XBXG schreef:Had jij niet de PY-66-SJ?
![]()
Natuurlijk is een BX voor de eigenaar altijd een bijzonder exemplaar. Ik vind mijn eigen BX ook de mooiste BX ter wereld, maar ik weet ook dat ie me maar 100 euro heeft gekost en dat ie al totall loss is zodra de asbak vol is (en dat is dus zowat elke week
).
De bijzondere onderdelen van deze BX Cannes zitten voornamelijk aan de buitenkant: zeldzame voorbumper, mooie OZ Racing-velgen en Morette-koplampen. Gezien de uitwerking van het blusverhaal, kun je daarom beter een andere kopen en daar de dierbare spullen in overzetten. Als je dat niet doet, zul je binnenkort met allerleiproblemen komen te zitten, en dat is een BX nou ook weer niet waard.
Klopt! Dat je dat nog weet, is ook al weer een jaar of 9 geleden toen ik die had gekocht
Ik denk ergens Ed er toch vanaf moet zien om ‘m op te lappen en idd alle kostbare onderdelen, dus velgen, bumpers etc. over moet zetten.
‘k Heb ‘m al een mooi 16TRS uit ‘89 aangeboden (van m’n zwager)...
See, buy, fly C5 V6
Helaas is het de bx die op de foto staat (xbxg, een vriend van mijn had de auto te leen) en ben ik de eigenaar.
Ik snap best dat de auto behoorlijk beschadigd (waarschijnlijk total-loss) is na de korte brand (max tien minuten) die dinsdagnacht heeft plaatsgevonden. Het is voor mij de emotionele waarde aan de auto dat ik nog een reddingspoging zou willen wagen hoe raar dat ook klink.
De auto is in de brand gevlogen nadat ik al twintig minuten op mijn werk was. Een collega kwam naar binnen rennen en vroeg zich af van wie de auto was. Op dat moment was er alleen nog maar rook te zien. Uit paniek hebben we twee normale brandblussers gebruikt en die op een klein deel van de voorkant van de auto gebruikt. Nadat deze blussers leeg waren heb ik twee grote schuimblussers gebruik om het vuur te doven (2x 45 liter schuim). Na een aantal minuten was de brand uit en is dit het resultaat.
Het vervelenste is dat ik de twee dagen ervoor de auto weer helemaal heb opgeknapt. Hij had een hele grote hydraulische lekkage (een leiding onder het blok was gescheurd). Deze leiding heb ik vervangen en de auto reed weer als een zonnetje. De dag dat de autobrand was heb ik de auto compleet gewassen en gepoetst, het hele interieur schoongemaakt, het hele dashboard en andere delen gepoest met cockpitspray en zelfs nog nieuwe matten gekocht en dan gebeurt dit.
Heel veel mensen zullen mij voor gek verklaren, maar deze auto betekende heel erg veel voor mij zelfs meer dan mijn Subaru Impreza Wrx die ik nu heb. Hopelijk kan ik nog een poging wagen, maar ja dat is nog maar de vraag.
Mocht het te maken vallen wat ik hoop is het wel het voordeel dat ik een garage heb waar de auto in kan staan en ik zelf sleutel ervaring heb, omdat ik van beroep vliegtuigonderhoudsmonteur ben.
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_1577.jpg)
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
tuurlijk is het te maken! zeker als je technisch bent onderlegt, maar bedenk wel goed dat roest nu vrij spel heeft! en dat je beter alle bekabeling kunt vervangen (onder de kap)
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Ik heb de laatste week van het bestaan van de PY-66-SJ de eer gehad om ‘m op mijn naam te hebben staan, maar toen zag ze er al zo uit ( klik ).
De week erna is ze gesloopt (als je foto’s wilt, PB me maar).
Wat betreft de Cannes van Ed; het was/is een hele mooie BX Cannes, maar de velgen en bumper zijn financieel meer waard dan de emotionele waarde, al is dat moeilijk aan te geven natuurlijk. Zoals ik al eerder aangaf, is de financiële waarde van een Citroën BX vrijwel nihil.
Als Ed een andere BX koopt, de velgen en andere onderdelen overzet, zal het wel even duren voordat ie er daar ook een emotionele band mee krijgt, maar uiteindelijk zal het de moeite waard zijn. Het lijkt me echt geen pretje om een gedeeltelijk uitgebrande BX weer te moeten herstellen. Voor veel minder geld heb je een andere BX, waar je de leuke onderdelen op kunt overzetten.
Overigens hoop ik deze nachtmerrie nooit mee te hoeven maken. Heb je al enig idee wat er nu precies is gebeurd?
Edit: welkom Ed op het Citroën-Forum, al hadden we je in andere omstandigheden verwelkomd.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_4670.jpg)
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
Hoe vervelend het ook is, deze auto is echt total-loss. Als hij van een overleden familielid was geweest (ik roep maar eens wat) dan zou ik de motivatie om hem te repareren kunnen begrijpen. Maar dit gaat zo veel werk worden, en ook als ‘ie ooit ‘klaar’ is blijf je problemen houden. Alles, echt alles onder en rondom de kap zal vervangen moeten worden.
Eveneens ben ik tevens ook.
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_1577.jpg)
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
als je besluit hem te maken heb ik desnoods ook nog wel wat liggen zoals:
- lhm vat
- rubber spul
- setje koplampen
- ” lange motorkap gril”
Ik ben aan het opruimen dus of ik het nou weg gooi of dat ik jou er nou nog blij mee kan maken?
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_1510.jpg)
Totaal aantal Berichten: 841
Geregistreerd: 08-04-2005
- XM Turbo C.T. Ambiance "Musketier"
XBXG schreef:Ik heb de laatste week van het bestaan van de PY-66-SJ de eer gehad om ‘m op mijn naam te hebben staan, maar toen zag ze er al zo uit ( klik ).
![]()
De week erna is ze gesloopt (als je foto’s wilt, PB me maar).
Oeffff….das heel anders toen ik ‘m nog had….sloopfoto’s van m’n oude BiX…dat wordt huilen, denk ik
See, buy, fly C5 V6
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_1510.jpg)
Totaal aantal Berichten: 841
Geregistreerd: 08-04-2005
- XM Turbo C.T. Ambiance "Musketier"
Enig idee of er een groot verschil zit in het effect van poederblussers en schuimblusser op metalen?? Schuim werkt meer verstikkend natuurlijk, maar is het net zo schadelijk?
See, buy, fly C5 V6
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_2048.jpg)
Totaal aantal Berichten: 3455
Geregistreerd: 19-08-2005
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Poederblussers staan er om bekend dat ze enorme nevenschade veroorzaken bij elektrische delen, daarnaast gaat het poeder in alle gaten en kieren zitten om daar vervolgens lekker te gaan rommelen en roest gaat veroorzaken.
Schuimblussers zijn een stuk vriendelijker dus als dat gebruikt is is er nog een sprankje hoop alhoewel je dus alles dat niet van metaal gemaakt is zekerweten moet gaan vervangen.
Lees ook: de wiki pagina over brandblussers.
Maar de 16V die in brand gestaan heeft zag er van buiten al een stuk minder erg uit, en daarvan heeft de brand nog een stuk minder lang gewoed en toch ben ik blij dat we besloten hebben deze niet op te knappen, de schade is echt vreselijk en dat is achteraf voor een groot gedeelte veroorzaakt door de poederblusser.
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
Totaal aantal Berichten: 1184
Geregistreerd: 16-02-2007
- XM 3.0 V6 Exclusive Aut LPG
- C5 2.0 16v Exclusive LPG G3
Wat is total los? Economisch gezien: absoluut. Maar als je vriendin in brand staat trek je de stekker er in het ziekenhuis er toch ook niet uit? Vreemde vergelijking, ik weet het, maar wat ik wil aangeven is dat je de emotionele schade zelf moet bepalen. Opknappen kan natuurlijk wel, maar het is erg veel werk en roest word een probleem. Hoe dan ook, Succes!
Alles wat ontstaat, komt voort uit het denken, het is geboren uit denken, gevormd uit denken.
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_3769.jpg)
Totaal aantal Berichten: 1986
Geregistreerd: 07-05-2006
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
Zonde hoor!
Ik zie dat er brand is geweest in de hoek van je LHM vat? is er iets gebeurt misschien met je vernieuwde leiding? LHM op de uitlaat? LHM brandt namelijk erg snel. Misschien druk in je systeem geweest? Was het een rubberen slang of een metalen leiding die vervangen is?
Het is maar een gokje op afstand uiteraard!
Veel succes als je belsuit hem op te knappen (wat mij wel te doen lijkt?)
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_803.jpg)
Totaal aantal Berichten: 2791
Geregistreerd: 17-10-2004
- BX 19 TRS Break Automaat
- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
Ik zou de moeite echt niet steken in een 1.4.
En de goede methode kost geld.
Dus…
BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller
La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.