Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Midfriesland schreef:Er hoopt zich vooral veel vocht op als er korte ritten worden gereden. Daardoor kan het dampen ook steeds erger worden.
De moderne peug van m’n ouders heeft trouwens standaard een afwatergleufje in de achterdemper. Ik vraag me alleen af hoe dat dan zit met gasdichtheid bij de keuring…
Parkertje in het gaatje draaien, klaar!
Citroen!
citro-power schreef:Als het met een paar km. ophoud en de uitlaat een beetje warm begint te worden moet het ophouden met roken als het om condens gaat.
Het is gewoon een grote rookpluim en daarna klaar.
Ik weet nu ook vrijwel zeker dat het vocht is. Ik heb hem net, voordat ik wegreed, een tijdje laten draaien en er druppelde behoorlijk wat vocht achteraan de uitlaat bij de laatste verbinding.
DriverD schreef:Parkertje in het gaatje draaien, klaar!
Toch maar het gaatje met parkertje proberen?
it’s all in the family
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Dat lijkt me een goed plan: 1 of 2 gaatjes boren op het laagste punt/laagste punten.
Citroen!
Totaal aantal Berichten: 15697
Geregistreerd: 16-05-2005
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Goh, dus het eerste antwoord bleek toch het juiste
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005
- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Dat gaat ie nog uit proberen!
Citroen!
Bij mij is het ook een flinke witte rookpluim. Ging vandaag al bijna op zoek naar ‘t koelvloeistofvat om te kijken of dit nog vol zat…