1 van de 2
 1 2 Volgende > 

struinsloperijen gezocht voor een documentaire
hel1
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2256

Gepost: 17 augustus 2005 07:28 PM

hallo allemaal,
een vriend van me is bezig met een documentaire over autorijden en alles wat daar mee te maken heeft. het gaat vooral over wat de auto, en het autorijden met een individu doet.  Confused  (als ik het goed begrepen heb Surprisedops: )
nu zoekt hij een mooie struinsloperij, beetje rommelig, en allemaal lekker zelf de boel lossleutelen, zo iets.  bij voorkeur in de buurt van een snelweg.
wie heeft er een suggestie?  Rolling Eyes  zelf ben ik hier niet zo in thuis, en ik weet dat dit forum ook op dit gebied een hoop expertise in zich heeft. Wink
alvast bedankt, heleen

zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar

Profiel  

Paul Cornelisse
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 857

- XM V6 24V Exclusive
Gepost: 17 augustus 2005 07:35 PM
  [ # 1 ]

Ik denk dat je in Nederland weinig kans maakt. Wanwege de verscherpte milieuwetgeving zijn autosloperijen aan banden gelegd. Meestal liggen de onderdelen nu klaar in het rek en is zelf sleutelen volledig uit den boze.

Jammer maar helaas

Sic gorgiamus allos subjectatos nunc

Profiel  

Thijsvandebles
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2963

Gepost: 17 augustus 2005 08:06 PM
  [ # 2 ]

GAOS in Emmeloord. Ligt dan wel niet echt bij de snelweg, maar wel vlakbij, (A6).

Daar mag je nog lekker zelf sleutelen, en er staan duizenden auto’s. Voornamelijk Citroen en Peugeot.

Test

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 17 augustus 2005 08:11 PM
  [ # 3 ]
Thijsvandebles schreef:

GAOS in Emmeloord. Ligt dan wel niet echt bij de snelweg, maar wel vlakbij, (A6).

Daar mag je nog lekker zelf sleutelen, en er staan duizenden auto’s. Voornamelijk Citroen en Peugeot.

Heleen,

Ik zou ff een regio opgeven. Er zijn ZAT van dat soort sloperijen. In de buurt van Uden en Veghel zitten er ook een paar. Ook in het midden van het land.

Profiel  

citrofiel!ik?
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 299

Gepost: 17 augustus 2005 09:09 PM
  [ # 4 ]

Jawel hoor, er zijn legio autosloperijen te vinden waar je lekker kan ronddwalen tussen de wrakken.

Honda Prelude 2.2 DOHC 16V AT
Peugeot 406 Coupe 3.0 24V Pack
BX 14e

http://www.bxsportief.eu
Voor alle bx rijders en liefhebbers.
kijken mag altijd.

Profiel  

hel1
> 2000 berichten

Gepost: 18 augustus 2005 01:53 AM
  [ # 5 ]

nou, de randstad zo’n beetje ( rond amsterdam om meer precies te zijn).
maar als er nou echt een heeeeeeele mooie is ergens anders, dan is dat geen enkel bezwaar. alles voor de kunst, nietwaar?
overigens is een snelweg geen vereiste, maar zou mooi zijn voor de achtergrondgeluiden (dat begreep ik althans).
maar alvast bedankt dat jullie meedenken!!
heleen

Profiel  

erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5830

- ID/DS D-Super
Gepost: 18 augustus 2005 02:13 AM
  [ # 6 ]

ik vind tsjilpende vogels en een zoemende mug anders ook wel aardig als achtergrond..
en anders moet er maar een extra track ondergezet worden met the great sounds of the A10   Laughing

Profiel  

ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12518

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 18 augustus 2005 02:21 AM
  [ # 7 ]

De sloperijen in Rotterdam-Alexanderpolder zijn redelijk dichtbij de snelweg en je mag er zelf rondstruinen.

Profiel  

hel1
> 2000 berichten

Gepost: 18 augustus 2005 02:22 AM
  [ # 8 ]

neeeheee, dat mag natuurlijk niet in een documentaire, een extra geluidsspoor.
hoewel, tegenwoordig wordt er ook ingegrepen in docu’s, maar goed, het is niet hetzelfde.
dan zijn de vogeltjes beter. dat van die mug weet ik niet, daar heb ik het niet zo op.

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 18 augustus 2005 02:34 AM
  [ # 9 ]
hel1 schreef:

neeeheee, dat mag natuurlijk niet in een documentaire, een extra geluidsspoor.
hoewel, tegenwoordig wordt er ook ingegrepen in docu’s, maar goed, het is niet hetzelfde.
dan zijn de vogeltjes beter. dat van die mug weet ik niet, daar heb ik het niet zo op.

Akkie Stomphorst, Utrecht?

GAOS Emmeloord inderdaad.

fd Feer, Lelystad.

Dat is allemaal redelijk te berijden vanaf Amsterdam. Ik weet van wat vrienden dat er in Noord-Holland in de regio West Friesland ook nog genoeg aan sloperijen moet zitten, maar daar heb ik geen details van. Misschien anderen hier?

Profiel  

hel1
> 2000 berichten

Gepost: 19 augustus 2005 01:16 AM
  [ # 10 ]

heeft iemand nog een suggestie, mooi schilderachtig? eventueel zonder snelweg? boris wil zaterdag gaan scouten

Profiel  

punky
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 592

- 2CV 2cv6.5
- Ami 8 Break
Gepost: 19 augustus 2005 02:52 AM
  [ # 11 ]

Van Zutphen in Veghel is nog zo’n ouderwetse struinsloperij. Deze ligt dus in Veghel en is makkelijk te bereiken via de A50. Op deze site staat ergens een fotoserie van deze sloperij. Liggen ook veel oude wrakken. In niks geen balieverkoop of zoiets dergelijks. Gewoon zelf slopen of er ter plekke vanaf laten slopen. Wink

"Breaker one, breaker one, might be crazy but I ain’t dumb, this is Crazy Cooter coming at ya…"

Profiel  

gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206

Gepost: 19 augustus 2005 03:34 AM
  [ # 12 ]

bij akkie is er weinig te struinen hoor. Althans…. 9/10 heeft hij de onderdelen gewoon in de stelling staan.

Waar ik opeens aan zit te denken is die sloop bij de eerste radiator wissel in velperbroek, daar was het toch Sohail ?

daar zijn we ook op een sloop geweest, en ja, daar staat een brede kerel en zegt dat je dan “daar” moet kijken als je bepaald onderdeel wilt hebben. “daar” is in dat geval een vinger die wijst naar het totale terrein Laughing

grijnzzz, voor de oudere onder ons, Wo ist die Bahnhoff ? Do is t die Bahnhoff Razz

Profiel  

ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12518

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 19 augustus 2005 04:14 AM
  [ # 13 ]
gompy58 schreef:

Waar ik opeens aan zit te denken is die sloop bij de eerste radiator wissel in velperbroek, daar was het toch Sohail ?

Velserbroek heet die plaats, dat is inderdaad een struinsloperij daar Razz

Volgens mij was Bram een vaste klant daar met zijn BXen Confused:

Profiel  

web
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 480

Gepost: 19 augustus 2005 03:13 PM
  [ # 14 ]

Laten we niet teveel GAOtische sloperijen op tv laten zien… voor je het weet gaat de milieu lobby weer op zijn achterste benen staan en wordt het helemaal verboden Sad Sad Sad

Wil je een beetje een nette struinsloper laten zien dan moet je het volledig geasfalteerde terrein van v.d. Feer in Lelystad nemen. Struinen en zelf demonteren toegestaan, maar toch een beetje netjes, geen karkassen in de blubber en dat soort ongein wat je bij veel van de andere genoemde adressen wel ziet. Een enorm terrein met erg veel auto’s min of meer op merk gesorteerd, maar wel alles op asfalt. Gaan de haren van milieu freaks wat minder van overeind staan…

v.d. Feer zit 2 minuten van de afslag Lelystad Noord van de A6.

Nog een Xant in de schuur en verder een beetje afgedwaald…

Profiel  

hel1
> 2000 berichten

Gepost: 19 augustus 2005 03:16 PM
  [ # 15 ]

heb je gelijk in,
maar het wordt geen docu over sloperijen, dus dat gaat wel meevallen, en buiten dat, wie kijkt er nou allemaal naar een documentaire??

Profiel  

1 van de 2
 1 2 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook