Totaal aantal Berichten: 423
- Xsara Break 1.6i 16v Différence II
- (Grand) C4 Picasso 1.8 16v Ambiance
:schater
Geweldig! :17
Ook de 16v heeft een toerenbegrenzer helaas.
Honda Prelude 2.2 DOHC 16V AT
Peugeot 406 Coupe 3.0 24V Pack
BX 14e
http://www.bxsportief.eu
Voor alle bx rijders en liefhebbers.
kijken mag altijd.
citrofiel!ik? schreef:Ook de 16v heeft een toerenbegrenzer helaas.
De diesels gelukkig ook.
mpostma schreef:citrofiel!ik? schreef:Ook de 16v heeft een toerenbegrenzer helaas.
De diesels gelukkig ook.
Ja idd, maar gelukkig zit bijna alle lol bij die diesels onderin.
Honda Prelude 2.2 DOHC 16V AT
Peugeot 406 Coupe 3.0 24V Pack
BX 14e
http://www.bxsportief.eu
Voor alle bx rijders en liefhebbers.
kijken mag altijd.
Totaal aantal Berichten: 2485
- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
Een Sport heeft geen toerenbegrenzer
Leve de carbs!
Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY
Totaal aantal Berichten: 857
- XM V6 24V Exclusive
Ach ja,
Mijn dochter rijdt inmiddels alweer een jaar in de BX. Ze is eraan gewend geraakt dat er meewarige blikken geworpen worden naar de BX uit ‘88. Het was natuurlijk wel even wennen voor haar. Op een gegeven moment wilde ze zelfs een andere auto.
Maar pas geleden ging ze uit met een nieuw vriendje. Die zei: “laten we maar met mijn auto gaan…...”
WAS HET EEN SMART for2….. Toen hij 100 op de snelweg reed vroeg ze hem of het misschien wat langzamer kon want ze vond het wel een beetje eng. Zegt’ie: “maar er zitten een heleboel airbags in deze wagen”. Gaf ze hem als antwoord: “Ik ben gewend aan een grote comfortabele auto met een lange neus en een grote kreukelzone, dan heb je geen airbag nodig”. De liefde heeft niet echt lang standgehouden HAHAHAHA. En ze hoeft ineens ook niks anders meer (Qua auto dan).
Zelfs met een Xm wordt je nog steeds niet vor vol aangezien. Leer er dus maar mee te leven dat het merk niet echt door de massa gewaardeerd wordt.
Sic gorgiamus allos subjectatos nunc
Paul Cornelisse schreef:Ach ja,
Mijn dochter rijdt inmiddels alweer een jaar in de BX. Ze is eraan gewend geraakt dat er meewarige blikken geworpen worden naar de BX uit ‘88. Het was natuurlijk wel even wennen voor haar. Op een gegeven moment wilde ze zelfs een andere auto.Maar pas geleden ging ze uit met een nieuw vriendje. Die zei: “laten we maar met mijn auto gaan…...”
WAS HET EEN SMART for2….. Toen hij 100 op de snelweg reed vroeg ze hem of het misschien wat langzamer kon want ze vond het wel een beetje eng. Zegt’ie: “maar er zitten een heleboel airbags in deze wagen”. Gaf ze hem als antwoord: “Ik ben gewend aan een grote comfortabele auto met een lange neus en een grote kreukelzone, dan heb je geen airbag nodig”. De liefde heeft niet echt lang standgehouden HAHAHAHA. En ze hoeft ineens ook niks anders meer (Qua auto dan).
Zelfs met een Xm wordt je nog steeds niet vor vol aangezien. Leer er dus maar mee te leven dat het merk niet echt door de massa gewaardeerd wordt.
Het scheelt al een hoop al je je auto niet nodig hebt om voor vol aangezien te worden.
Trouwens, ik heb wel eens in zo’n smart gereden en dat is niet zo grappig op de snelweg :S Ik hecht zelf meer aan actieve veiligheid dan aan passieve veiligheid.
Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Paul Cornelisse schreef:Ach ja,
Mijn dochter rijdt inmiddels alweer een jaar in de BX. Ze is eraan gewend geraakt dat er meewarige blikken geworpen worden naar de BX uit ‘88. Het was natuurlijk wel even wennen voor haar. Op een gegeven moment wilde ze zelfs een andere auto.
Maar pas geleden ging ze uit met een nieuw vriendje. Die zei: “laten we maar met mijn auto gaan…...”WAS HET EEN SMART for2….. Toen hij 100 op de snelweg reed vroeg ze hem of het misschien wat langzamer kon want ze vond het wel een beetje eng. Zegt’ie: “maar er zitten een heleboel airbags in deze wagen”. Gaf ze hem als antwoord: “Ik ben gewend aan een grote comfortabele auto met een lange neus en een grote kreukelzone, dan heb je geen airbag nodig”. De liefde heeft niet echt lang standgehouden HAHAHAHA. En ze hoeft ineens ook niks anders meer (Qua auto dan).
Hahahah zo te horen heeft je dochter een Citroville nodig als vriendje
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Totaal aantal Berichten: 857
- XM V6 24V Exclusive
Dat moet ze zelf maar uitmaken McDean. Misschien komt ze met me mee naar de meeting op 1 oktober.
Sic gorgiamus allos subjectatos nunc
citrofiel!ik? schreef:mpostma schreef:citrofiel!ik? schreef:Ook de 16v heeft een toerenbegrenzer helaas.
De diesels gelukkig ook.
Ja idd, maar gelukkig zit bijna alle lol bij die diesels onderin.
Ik heb een AX GT injection gehad met het welbekende Tu14 blok. Daar zat geen toerenbegrenzing in, maar wél een toerenteller.
Dat ding kon je, als ie goed warm was, doortrekken tot zo’n 8250 toeren. De motor huilde dan echt, maar je trok wel alles eruit. Golf 2.0 16v enzo.
Heel vaak heb ik het niet gedaan, maar die paar keer dat ik hem zo door trok heb ik wel gelachen hoor.
Test
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Paul Cornelisse schreef:Dat moet ze zelf maar uitmaken McDean. Misschien komt ze met me mee naar de meeting op 1 oktober.
Jah dat is waar
nou lijkt me leuk als ze komt in ieder geval
McDean schreef:Hahahah zo te horen heeft je dochter een Citroville nodig als vriendje
Een echte liefhebber van Citroëns weet dat het Citrofiel is
Haha, dat word geen verkering…
Je hebt het nu al verpest.
- BX Sport MK2
- AX GT chic
solly maer ik = disglektish jah ik weet stom foutje maja wat wil je als je een citroen zaak naast de deur hebt die Citroville heet
Totaal aantal Berichten: 5830
- ID/DS D-Super