Bij mij ging hij niet hangen, maar werd wel wat soepeler. Nu heb ik bij de 2000 km beurt er niets van gezegd, maar ze hebben toch iets gedaan.. Bij warmer weer gaat hij nu ook stroever op en neer
C4 Coupé HDI 110 Pack1
MOET HIJ OP 2000 KM BINNEN???
Mijn dealer zei 2500
maakt niet veel uit zeker…...
wat heeft u dat gekost?
Oh.. 2500.. dat zal het geweest zijn…
Heeft niets gekost… is naar mijn idee een gratis beurtje…
(maar het gaat wel om een leaseauto)
C4 Coupé HDI 110 Pack1
Normaal gezien is het eerste onderhoud gratis, dat was bij mij toch het geval
Citroen C4
weet er iemand of dit probleem nu (oktober 2005) is opgelost en er dus geen wagens meer met dit probleem worden geproduceerd ? Idem voor het probleem van het rammelen hier elders in het forum gelezen.
Heb net een C4 berline exclusive besteld dus ook met dimmende spiegel en regensensor die geleverd zal worden in december 2005
Het verbaast mij toch nu de voorruit toch athermisch is (warmtewerend) of hebben jullie niet zulke voorruit ? (misschien enkel op exclusive ?)
De meldingen van mankementen op deze site maakt me wel wat ongerust. Ik betaal veel geld voor een nieuwe wagen en wil dan ook dat die zonder mankementen is
Tsunami schreef:Normaal gezien is het eerste onderhoud gratis, dat was bij mij toch het geval
Inderdaad…tussen de 1500 en 2500 km is het een “kijk en luisterbeurt”
Totaal aantal Berichten: 296
- DS 4 1.6 THP EGS 155 So Chic
kc schreef:Heb hetzelfde probleem. Berline regensensor en dimmend. Boven de 30 graden zakt de spiegel. Met airco aan is het over. Probleem is bekend heeft te maken met het materiaal. Komt volgens de dealer een modificatie voor.
Klopt…... vandaag is er bij mij een “ringetje” tussengezet.
We wachten af of het helpt.
C4yourself schreef:kc schreef:Heb hetzelfde probleem. Berline regensensor en dimmend. Boven de 30 graden zakt de spiegel. Met airco aan is het over. Probleem is bekend heeft te maken met het materiaal. Komt volgens de dealer een modificatie voor.
Klopt…... vandaag is er bij mij een “ringetje” tussengezet.
We wachten af of het helpt.
Poosje terug heeft mijn dealer deze modificatie ook uitgevoerd bij mijn C4 tot nu toe werkt het