5 van de 6
« Eerste  < Vorige 3 4 5 6 Volgende > 

Uitgelachen vanwege me auto…..
Flapdrol
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 423

- Xsara Break 1.6i 16v Différence II
- (Grand) C4 Picasso 1.8 16v Ambiance
Gepost: 15 augustus 2005 08:49 PM
  [ # 61 ]

:schater

Geweldig!  :17

Profiel  

citrofiel!ik?
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 299

Gepost: 17 augustus 2005 01:34 AM
  [ # 62 ]

Ook de 16v heeft een toerenbegrenzer helaas. Evil or Very Mad

Honda Prelude 2.2 DOHC 16V AT
Peugeot 406 Coupe 3.0 24V Pack
BX 14e

http://www.bxsportief.eu
Voor alle bx rijders en liefhebbers.
kijken mag altijd.

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 17 augustus 2005 01:44 AM
  [ # 63 ]
citrofiel!ik? schreef:

De diesels gelukkig ook.

Profiel  

citrofiel!ik?
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 299

Gepost: 17 augustus 2005 02:05 PM
  [ # 64 ]
mpostma schreef:
citrofiel!ik? schreef:

De diesels gelukkig ook.

Ja idd, maar gelukkig zit bijna alle lol bij die diesels onderin. Laughing

Honda Prelude 2.2 DOHC 16V AT
Peugeot 406 Coupe 3.0 24V Pack
BX 14e

http://www.bxsportief.eu
Voor alle bx rijders en liefhebbers.
kijken mag altijd.

Profiel  

Alcyone
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2485

- Xantia Turbo C.T. Activa "Merak"
Gepost: 17 augustus 2005 05:44 PM
  [ # 65 ]

Een Sport heeft geen toerenbegrenzer Very Happy

Leve de carbs!

Over je stereo, bass op max!
http://www.youtube.com/watch?v=PbtdpnCrK7Y
http://www.youtube.com/watch?v=Kw6UWPaTUt0
Zo zou ik m’n motor willen starten. Ik kan dromen, nietwaar? http://www.youtube.com/watch?v=bEYEcVQklvY

Profiel  

Paul Cornelisse
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 857

- XM V6 24V Exclusive
Gepost: 17 augustus 2005 07:31 PM
  [ # 66 ]

Ach ja,
Mijn dochter rijdt inmiddels alweer een jaar in de BX. Ze is eraan gewend geraakt dat er meewarige blikken geworpen worden naar de BX uit ‘88. Het was natuurlijk wel even wennen voor haar. Op een gegeven moment wilde ze zelfs een andere auto.

Maar pas geleden ging ze uit met een nieuw vriendje. Die zei: “laten we maar met mijn auto gaan…...”

WAS HET EEN SMART for2….. Toen hij 100 op de snelweg reed vroeg ze hem of het misschien wat langzamer kon want ze vond het wel een beetje eng. Zegt’ie: “maar er zitten een heleboel airbags in deze wagen”. Gaf ze hem als antwoord: “Ik ben gewend aan een grote comfortabele auto met een lange neus en een grote kreukelzone, dan heb je geen airbag nodig”. De liefde heeft niet echt lang standgehouden HAHAHAHA. En ze hoeft ineens ook niks anders meer (Qua auto dan).

Zelfs met een Xm wordt je nog steeds niet vor vol aangezien. Leer er dus maar mee te leven dat het merk niet echt door de massa gewaardeerd wordt.

Sic gorgiamus allos subjectatos nunc

Profiel  

mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231

Gepost: 17 augustus 2005 07:38 PM
  [ # 67 ]
Paul Cornelisse schreef:

Ach ja,
Mijn dochter rijdt inmiddels alweer een jaar in de BX. Ze is eraan gewend geraakt dat er meewarige blikken geworpen worden naar de BX uit ‘88. Het was natuurlijk wel even wennen voor haar. Op een gegeven moment wilde ze zelfs een andere auto.

Maar pas geleden ging ze uit met een nieuw vriendje. Die zei: “laten we maar met mijn auto gaan…...”

WAS HET EEN SMART for2….. Toen hij 100 op de snelweg reed vroeg ze hem of het misschien wat langzamer kon want ze vond het wel een beetje eng. Zegt’ie: “maar er zitten een heleboel airbags in deze wagen”. Gaf ze hem als antwoord: “Ik ben gewend aan een grote comfortabele auto met een lange neus en een grote kreukelzone, dan heb je geen airbag nodig”. De liefde heeft niet echt lang standgehouden HAHAHAHA. En ze hoeft ineens ook niks anders meer (Qua auto dan).

Zelfs met een Xm wordt je nog steeds niet vor vol aangezien. Leer er dus maar mee te leven dat het merk niet echt door de massa gewaardeerd wordt.

Het scheelt al een hoop al je je auto niet nodig hebt om voor vol aangezien te worden.

Trouwens, ik heb wel eens in zo’n smart gereden en dat is niet zo grappig op de snelweg :S Ik hecht zelf meer aan actieve veiligheid dan aan passieve veiligheid.

Profiel  

McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7072

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 17 augustus 2005 07:59 PM
  [ # 68 ]
Paul Cornelisse schreef:

Ach ja,

Hahahah zo te horen heeft je dochter een Citroville nodig als vriendje Laughing

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  

Paul Cornelisse
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 857

- XM V6 24V Exclusive
Gepost: 17 augustus 2005 08:02 PM
  [ # 69 ]

Dat moet ze zelf maar uitmaken McDean. Misschien komt ze met me mee naar de meeting op 1 oktober.

Sic gorgiamus allos subjectatos nunc

Profiel  

Thijsvandebles
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2963

Gepost: 17 augustus 2005 08:13 PM
  [ # 70 ]
citrofiel!ik? schreef:
mpostma schreef:
citrofiel!ik? schreef:

De diesels gelukkig ook.

Ja idd, maar gelukkig zit bijna alle lol bij die diesels onderin. Laughing

Ik heb een AX GT injection gehad met het welbekende Tu14 blok. Daar zat geen toerenbegrenzing in, maar wél een toerenteller.

Dat ding kon je, als ie goed warm was, doortrekken tot zo’n 8250 toeren. De motor huilde dan echt, maar je trok wel alles eruit. Golf 2.0 16v enzo.
Heel vaak heb ik het niet gedaan, maar die paar keer dat ik hem zo door trok heb ik wel gelachen hoor.

Test

Profiel  

McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 17 augustus 2005 08:28 PM
  [ # 71 ]
Paul Cornelisse schreef:

Dat moet ze zelf maar uitmaken McDean. Misschien komt ze met me mee naar de meeting op 1 oktober.

Jah dat is waar Smile 

nou lijkt me leuk als ze komt in ieder geval Cool

Profiel  

WYD
> 2000 berichten
Totaal aantal Berichten: 2559

Gepost: 17 augustus 2005 08:55 PM
  [ # 72 ]
McDean schreef:

Hahahah zo te horen heeft je dochter een Citroville nodig als vriendje Laughing

Een echte liefhebber van Citroëns weet dat het Citrofiel is   Wink

Razz

Profiel  

René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724

Gepost: 17 augustus 2005 08:58 PM
  [ # 73 ]

Haha, dat word geen verkering…
Je hebt het nu al verpest. Very Happy

Profiel  

McDean
> 7000 berichten

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 17 augustus 2005 09:08 PM
  [ # 74 ]

solly maer ik = disglektish Laughing  jah ik weet stom foutje maja wat wil je als je een citroen zaak naast de deur hebt die Citroville heet Laughing

Profiel  

erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5830

- ID/DS D-Super
Gepost: 17 augustus 2005 09:15 PM
  [ # 75 ]

bx= cult Cool

need to say more ?

Profiel  

5 van de 6
« Eerste  < Vorige 3 4 5 6 Volgende > 

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook