Wist niet dat die er waren! Jammer dat die dingen zo achterlijk duur zijn…...
Totaal aantal Berichten: 359
- XM Break tct
- XM 2.0i 8v
- Xantia Break 1.8i 16v Pallas
- C5 C5 break difference 2 Ph1
I.P.V. complete lamp units te kopen zijn er ook losse LED-lampjes te koop: 12V-21W,21/5W en zijn ongeveer E.15.= per stuk.Soms meer licht en minder verbruik.Ook worden veel dashboardlampjes in LED uitvoering verkocht.
C5 break ph1. 2004. Zilver. Orga:09599. Color:EZRC.
v/h:L300/Xantia HB’94/XM HB ‘91/XM break TCT ‘98/+ ongv.20 leasewagens
Edit rené>quote gewist.
Daar ben ik ook wel in geinteresseerd, alleen zie je daar weinig van, en het ging mij vooral om de looks van die LEDS!
Heeft iemand dat hier trouwens? Gloeilampjes vervangen door LEDS? Ik las dat dat met de knipperlichten alleen geen succes is vanwege te weinig weerstand.
Edit rené>quote gewist.
Coool!! pics?
@zxcruiser
Wel knap gedaan, sowieso leuk om te zien wat je allemaal aan je auto hebt veranderd!
Maarrrr, dat gaat mij niet lukken die leds zo in elkaar te knutselen haha!
Dus, heb ik een 48-leds! derde remlicht gekocht op ebay, dat was de grootste die ik kon vinden hah!
En twee ledlampen ter vervanging van r5w gloeilampen in de achterlichten.
Nog geen tientje bij mekaar en ik ben weer helemaal blij!
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=220481938292&ssPageName=STRK:MEWNX:IT
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=350254768067&ssPageName=STRK:MEWNX:IT
David01 schreef:Edit rené>quote gewist.
Daar ben ik ook wel in geinteresseerd, alleen zie je daar weinig van, en het ging mij vooral om de looks van die LEDS!Heeft iemand dat hier trouwens? Gloeilampjes vervangen door LEDS? Ik las dat dat met de knipperlichten al
Ik had losse led duplo lampjes gemonteerd in de achterlichten van mijn ZX ,maar ik heb ze er inmiddels al weer al weer uit gehaald, Het bleek namelijk dat als ik mijn verlichting inschakelde,
mijn 3e remlicht ook aan geschakeld werd. de lampjes zijn namelijk binnenin doorverbonden en gaan feller branden als je remt dus om een bekeuring te vermijden, als je s,nachts met een constant brandend 3e remlicht aangehouden word. heb ik de gewone duplo lapmjes er weer in gezet
groetjes langejoop
leen geen succes is vanwege te weinig weerstand.
Bij het vervangen van complete verlichtingunits moet je goed kijken of er wel een goede reflektor in de unit zit, sommige goedkope imitatieunits hebben geen of een wazige reflektor en dat is een APK afkeur!