Hallo,
Wij hebben een berlingo 1.6 16v Multispace met de los te openen achterruit. We hebben deze sinds 19 mei in ons bezit.
Wij zijn inmiddels al 10 keer terug geweest voor het losschieten van de pompjes.
Wij hebben zelfs een hele nieuwe ruit mogen ontvangen, maar daarmee was het probleem niet opgelost.
We zijn nu vandaag weer geweest en nu is het afwachten of het nu echt is opgelost.
En ik wilde vragen, rijdt de auto bij meer mensen zo onzuinig? Wij rijden hooguit 1:11 en dat is wel de max.
groetjes marielle
Mar120 schreef:Hallo,
Wij hebben een berlingo 1.6 16v Multispace met de los te openen achterruit. We hebben deze sinds 19 mei in ons bezit.
Wij zijn inmiddels al 10 keer terug geweest voor het losschieten van de pompjes.
Wij hebben zelfs een hele nieuwe ruit mogen ontvangen, maar daarmee was het probleem niet opgelost.
We zijn nu vandaag weer geweest en nu is het afwachten of het nu echt is opgelost.En ik wilde vragen, rijdt de auto bij meer mensen zo onzuinig? Wij rijden hooguit 1:11 en dat is wel de max.
groetjes marielle
De mijne zuipt ook als een oude piraat zenne.
-Berlingo Multispace 16i 16v 2009-
We zijn nu vandaag weer geweest en nu is het afwachten of het nu echt is opgelost.En ik wilde vragen, rijdt de auto bij meer mensen zo onzuinig? Wij rijden hooguit 1:11 en dat is wel de max.
groetjes marielle
al 10 keer?
begin je je dan geen vragen te stellen over de bekwaamheid van je garagist?
Wat een miserie met die pompjes zeg.
Ben al blij dat bij mij de achterraam niet apart open kan.
-Berlingo Multispace 16i 16v 2009-
groetjes marielle
Hallo,
Ik heb de mijne nog niet laten herstellen, omdat de dealer mij gezegd heeft dat hij liever had dat ik één keer zou langskomen om het probleem definitief uit de wereld te helpen, dan datik elke week in de garage zou staan om het pompje terug te plaatsen.
Hij heeft het pompje er definitief uitgehaald in afwachting van de herstelling.
Hij sprak mij ook over een terugroepactie van uit Citroen Belgie in verband met die pompjes, en dat ze het “concept” zouden aanpassen omdat er teveel klachten waren.
Nu dit was wel begin September en ik heb nog steeds niets van hem gehoord, maar ik had ook met hem afgesproken dat hij het zou doen bij de eerste controle na 1500km.
Ik ben bijna zover, heb er nu 1300 gereden.
En ja mijn wagen zuipt ook hopen benzine, ik doe ongeveer 500 a 550 kmers met een tank.
Ik moet er dan ongeveer 55 liter tanken als ik het mij goed herinner.
Groetjes
Ex-auto’s
Mazda 323 1.3 Bwj 1988
Ford Sierra 1.8 Td Bwj 1990
Mazda 323 1.3 Bwj 1993
Citroen Saxo 1.4 VTS Bwj 1999
Seat Cordoba 1.4 Bwj 2003
de mijne is hersteld dus de oplossing werkt (tot nu toe)
jumatt schreef:Mar120 schreef:Hallo,
En ja mijn wagen zuipt ook hopen benzine, ik doe ongeveer 500 a 550 kmers met een tank.
Ik moet er dan ongeveer 55 liter tanken als ik het mij goed herinner.Groetjes
De mijne ongeveer ook.
Ben daarstraks gaan tanken, en had 540 km gereden.
Heb toch ook bijna 52 liter kunnen tanken.
En van die 540 km heb ik er 300 afgelegd op de autostrade he.-Berlingo Multispace 16i 16v 2009-