Hallo,
Ben in het bezit van een Berlingo Multifeest,nu is mijn ruitenwisserpompje kapot en mijn garagehouder rekende 170 euro voor het vervangen, dit vond ik iewat te zout en ga zelf proberen hem te vervangen.
Zijn er mensen die daar ervaring mee hebben?
Zijn er mischien nog tips of truuks? voordat ik dadelijk mijn halve auto afbreek en het beter voor 170 euro had kunnen laten maken!
bedankt voor de eventuele reacties.
groet Goof.
Binnenspatbord rechter wielkast loshalen,en je ziet het voor je.
Is dat veel werk?
En ik heb begrepen dat het een standaard pompje is….
Kostte voor de C5 nog geen 15 euro…
Heb je nog tekst en uitleg nodig?
kijk hier heb ik iets aan!!!
bedankt Goof.
Gelukt! half uurtje werk….bedankt voor de hulp,
Gisteren ging plots het lampje van de accu branden onder het rijden,maar ging ook na een paar minuten weer uit! tot 3 keer op een rit van een half uur…... zit pas een nieuwe accu in??
gebeurde verder niks vreemds.
Iemand mischien hier een verklaring voor?
Goof Goof,hoeveel heb je het pompje betaald?
GoofGoof schreef:
Gisteren ging plots het lampje van de accu branden onder het rijden,maar ging ook na een paar minuten weer uit! tot 3 keer op een rit van een half uur…... zit pas een nieuwe accu in??
gebeurde verder niks vreemds.
Iemand mischien hier een verklaring voor?
de laadspanning vande alternator eens controleren
seres schreef:Goof Goof,hoeveel heb je het pompje betaald?
Mijn garagehouder had ‘m besteld, en ik dacht dat ie het over 19,95 had….dus pin me er niet op vast.
seres schreef:Goof Goof,hoeveel heb je het pompje betaald?
Mijn garagehouder had ‘m besteld, en ik dacht dat ie het over 19,95 had….dus pin me er niet op vast.
en ik neem aan dat een alternator een dynamo is? hoe meet ik dit?
ik heb wel een multimetertje
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
GoofGoof schreef:zit pas een nieuwe accu in??
Iemand mischien hier een verklaring voor?
Check mss even of de accuklemmen deftig vast zitten
Heb onlangs in mijn werkvoertuig ook een nieuwe accu
gehad en had hetzelfde symptoom als jij,en bij mij zat
de pluspool niet goed vast.
Het kan inderdaad ook de alternator zijn die de geest aan het geven is
of de riem waarmee hij aangedreven word.
En kan iemand me vertellen of het veel werk is om de dynamo te vervangen?