Totaal aantal Berichten: 7580
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
De DS heeft ook een rivier met draaikolkje precies voor de spiegel. Bij de C6 waarschijnlijk met veel moeite opnieuw gerealiseerd opdat we ons thuis voelen. Verder met Blooper1963 eens: van buiten zo laten en alleen het dashboard restylen.
Totaal aantal Berichten: 1649
- XM PRV V6.24 Exclusive serie1
- DS 3 Racing 207pk
Al dat stromend water komende vanaf de voorruit naar de zijruitjes voor de spiegels is bij een XM serie 1 ook een bekend verschijnsel. Ik behandel mijn voorruit en de kleine zijruitjes met Rain-X en heb dat probleem niet meer.
Citroën is een beetje vreemd , maar wel lekker !
Laten we hopen dat de C6 in iedergeval zijn karakter houdt en geen C5 achtige wordt. Ok commercieel is het geen succes, maar het is wel een rijdend statement!
Geen hond die om kijkt als er een 5 of A6 voorbij rijdt. En de 5 en A6 leaserijder op zijn beurt kijkt waarschijnlijk met jaloerse blik naar de C6. Stond mooi niet op zijn leaselijstje want te duur en daardoor niet voor iedereen weggelegd. Zo blijft de C6 tenminste echt exclusief!
En over een paar jaar gaan wij Nederlanders weer alle gebruikte C6-en in Europa importeren en zijn we een C6-rijk landje. Netzoals het gebeurde met de Traction, Ds, CX en XM
Citroën: l’Art pour l’Art
Filmpje : 37 ans Citroën CX !!!
Totaal aantal Berichten: 2999
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Mmm, je zult ze ook n Fr en omgeving met een vergrootglas moeten zoeken ben ik bang…
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Die spiegels lijken wel wat op die van de XM serie 2.