Totaal aantal Berichten: 7072
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Ik vroeg me af aangezien ik mogelijk toch een iets snellere BX wil wat mijn auto nog waard is als ik hem goed kan verkopen is het het overwegen waard anders niet
ok mijn auto:
Type: Citroen BX 1400 TE (carb) uit 1990
Kmstand: 85 000
Kleur: Zilvergrijs metalic (nog goed in de lak weinig krasjes en heb hem gister opnieuw gewaxed.
apk tot maart 2006
Lm 205 GTI speedline velgen (zie personal pic) met goeie banden voor 4 mm achter 6.
De Bx is Totaal LEKVRIJ.
Verbruik licht aan hoe je rijd het is mogelijk hem 1 op 15 te kunnen rijden.
De Bx is voorzien van een Trekhaak
Wat heb ik allemaal aan de BX gedaan aan onderhoud:
Olie ververst
Bougies vervangen
Handchoke ingekomen
Carb is schoon gemaakt (was smerig)
nieuwe verdelerkap + rotor
Verder is de auto aardig kaal dus niks is electrisch maar alles ziet er van binnen nog als nieuw uit en zo voelt het ook.
Wat heb ik aan de looks gedaan:
Lm velgen ipv stalen
bumperlip
achterspoiler
midden arm steun (halfords maar het werkt)
Lichtbalk tussen de achterlichten
opzet stukje op de uitlaat ziet er sportief uit
Enige minpuntje is dat er een barst zit in de voorruit.
Lekt niet en zit niet in gezichts veld dus mag voor de APK.
Wat zou een goede prijs voor dit autootje zijn. Ik ben er erg gehecht aan maar soms moet je keuzes maken en als je sneller en luxer wilt kan je eigenlijk beter een ander kopen. Maar zoals ik al zei als het niet loont (dus als niet genoeg waard is dan doe ik het niet en wacht ik nog een paar jaartjes)
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!
Gokje: ik denk dat je veel beter door kunt rijden. Beetje cynisch bekeken als door iemand die een auto een beetje wil afkraken om wat van de prijs af te krijgen:
[afkraakmode aan]
Scheurtje in de ruit betekent voor een koper: trek maar een ruit van de waarde af. Banden van 4 mm voor zijn aan vervanging toe (nieuw is 8 mm, 3 mm is voor veel mensen al vervangen). Velgen van een GTI: zal wel mee geragd zijn, net als de bumperlip en de achterspoiler en het stuk op de uitlaat.
[/afkraakmode uit]
Ik zou zeggen: kijk eens rond op marktplaats, schrik je wezenloos van de prijzen en rijd nog lekker door tot je biks er mee ophoudt!
- BX Sport MK2
- AX GT chic
als de koper mijn Bx zoveel afkraakt dan MAG die hem niet eens kopen
Maar ik snap wat je bedoelt vandaar ook dit topic.
Want ik kan wel zeggen GTI velgen komen van een andere BX vandaan enzo , maar dan zegt die jah tuurlijk joh
Totaal aantal Berichten: 857
- XM V6 24V Exclusive
Nooit wegdoen die wagen. kun je nog jaren plezier van hebben.
Sic gorgiamus allos subjectatos nunc
Paul Cornelisse schreef:Nooit wegdoen die wagen. kun je nog jaren plezier van hebben.
Ik heb een 1.4 weggedaan..nu heb ik een 1.8.
Stuk krachtiger! (lees DUURDER)
en een BX op 170.000 km voor E250,-?
is daar nog lang mee door te rijden?
( ik hoop eindelijk een BX-rijder te worden )
- BX Sport MK2
- AX GT chic
Jah daar is nog lang genoeg mee door te rijden
Kijk niet altijd naar die teller…
mijne heeft 233.000 gelopen (xantia) en de motor is prima…
Ik hoor liever hoe en waar er is gereden..en de interval van het onderhoud…
tuurlijk!
- BX Sport MK2
- AX GT chic
René van Maren schreef:Kijk niet altijd naar die teller…
mijne heeft 233.000 gelopen (xantia) en de motor is prima…
Ik hoor liever hoe en waar er is gereden..en de interval van het onderhoud…
Daar ben ik het ook mee eens scheelt per eigenaar heel erg.
heeft de auto altijd buiten of binnen gestaan etc
welnee, geloof ik ook niet..de kadett van mijn tante kon na 6 jaar op zn kop! (gelukkig wel) rot! altijd in de garage gestaan…
Ja ik weet het, een opel….
Ik moet er voor naar de andere kant van het land (170,2 km). Dus ik hoop me een beetje te orienteren voordat ik daar naartoe ga voor een proefrit.
hij moet in sept voor de apk, kans groot dat hij daar niet doorheenkomt voor E250?
http://www.marktplaats.nl/index.php3?g=autos&u=citroen&ID=65626
‘t gaan om deze advertentie.
vraag reiskostenvergoeding!!!
dan krijg je geld toe
- BX Sport MK2
- AX GT chic
kan ik bij die van mij niet zeggen eerlijk gezegd
altijd met liefde onderhouden
Re: Wat is mijn auto nu ongeveer waard
McDean schreef:Ik vroeg me af aangezien ik mogelijk toch een iets snellere BX wil wat mijn auto nog waard is als ik hem goed kan verkopen is het het overwegen waard anders niet
ok mijn auto:
Type: Citroen BX 1400 TE (carb) uit 1990
Kmstand: 85 000
Kleur: Zilvergrijs metalic (nog goed in de lak weinig krasjes en heb hem gister opnieuw gewaxed.
apk tot maart 2006
Lm 205 GTI speedline velgen (zie personal pic) met goeie banden voor 4 mm achter 6.
De Bx is Totaal LEKVRIJ.
Verbruik licht aan hoe je rijd het is mogelijk hem 1 op 15 te kunnen rijden.De Bx is voorzien van een Trekhaak
Wat heb ik allemaal aan de BX gedaan aan onderhoud:
Olie ververst
Bougies vervangen
Handchoke ingekomen
Carb is schoon gemaakt (was smerig)
nieuwe verdelerkap + rotorVerder is de auto aardig kaal dus niks is electrisch maar alles ziet er van binnen nog als nieuw uit en zo voelt het ook.
Wat heb ik aan de looks gedaan:
Lm velgen ipv stalen
bumperlip
achterspoiler
midden arm steun (halfords maar het werkt)
Lichtbalk tussen de achterlichten
opzet stukje op de uitlaat ziet er sportief uitEnige minpuntje is dat er een barst zit in de voorruit.
Lekt niet en zit niet in gezichts veld dus mag voor de APK.Wat zou een goede prijs voor dit autootje zijn. Ik ben er erg gehecht aan maar soms moet je keuzes maken en als je sneller en luxer wilt kan je eigenlijk beter een ander kopen. Maar zoals ik al zei als het niet loont (dus als niet genoeg waard is dan doe ik het niet en wacht ik nog een paar jaartjes)
Ik weet niet of je nog de discussie eerder hebt gevolgd met iemand die zijn opgeleukte 14 Cannes probeerde te verkopen? Toen bleek al dat een 14 nog weinig opbracht. Het is echt wat de gek ervoor geeft. verse APK helpt zeker. Een goede niet verwaarloosde indruk is ook wel een pluspunt. Goed wassen dus bij verkoop. Meja, het blijft in de categorie van 100 tot 500 EUR steken ben ik bang.
Gr,
Marten
Ik denk idd dat je beter verder kan gaan met het opleuken van de 1400, zeker omdat de auto zo weinig gelopen heeft.
Of deze houd je voor het dagelijks verkeer, en koop je er een hobby bx bij, er staan er enkelen te koop, allemaal in bedenkelijke staat, maar wel auto’s waar je je helemaal op kan uitleven.
Voorbeeld is de witte sport bijvoorbeld die te koop staat, en zo zijn er nog meer.
Honda Prelude 2.2 DOHC 16V AT
Peugeot 406 Coupe 3.0 24V Pack
BX 14e
http://www.bxsportief.eu
Voor alle bx rijders en liefhebbers.
kijken mag altijd.