Ik had net iemand aan de lijn die me vertelde dat er nu een artikeltje verschenen was, in de pers, over de afbraakpremie (2500€) in Duitsland, en dat er 6 goede (rijdende en gekeurd, anders geen premie) SM’s in de pers zijn verdwenen…
ongelooflijk toch! Niet dat ik zou 2500 euro per ‘wrak’ zou betaald hebben, maar toch…
Worden ze ondertussen wel zeldzamer ook
ds21M 1966
sm 2.7 carb M 1971
Totaal aantal Berichten: 15697
Geregistreerd: 16-05-2005
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Er verschijnen continu dat soort artikeltjes in de pers, om heel eerlijk te zijn geloof ik er geen fluit van. Autoweek riep van de week nog heel hard dat er 6 Cayenne’s de pers in waren gegaan door de slooppremie. Dat kan niet eens, omdat die dingen nog niet oud genoeg zijn. Lang leve de ‘pers’
walther259 schreef:Ik had net iemand aan de lijn die me vertelde dat er nu een artikeltje verschenen was, in de pers, over de afbraakpremie (2500€) in Duitsland, en dat er 6 goede (rijdende en gekeurd, anders geen premie) SM’s in de pers zijn verdwenen…
ongelooflijk toch! Niet dat ik zou 2500 euro per ‘wrak’ zou betaald hebben, maar toch…
Worden ze ondertussen wel zeldzamer ook
Volgens mij, maar zeker weten doe ik het niet, hoeft een auto om een slooppremie te krijgen, niet de pers in. Demonteren kan ook. Als de auto maar niet meer de weg op gaat. Als je dit met beleid doet, hou je dus onderdelen en een premie over. Zullen we met z’n alle de wrakken in Frankrijk gaan scoren ?
Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.
Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl