afbraak
walther259
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 217

Gepost: 09 oktober 2009 09:36 AM

Ik had net iemand aan de lijn die me vertelde dat er nu een artikeltje verschenen was, in de pers, over de afbraakpremie (2500€) in Duitsland, en dat er 6 goede (rijdende en gekeurd, anders geen premie) SM’s in de pers zijn verdwenen… Shocked
ongelooflijk toch! Niet dat ik zou 2500 euro per ‘wrak’ zou betaald hebben, maar toch…
Worden ze ondertussen wel zeldzamer ook Mr. Green

ds21M 1966
sm 2.7 carb M 1971

Profiel  

Gepost: 09 oktober 2009 10:14 AM
  [ # 1 ]

Er verschijnen continu dat soort artikeltjes in de pers, om heel eerlijk te zijn geloof ik er geen fluit van. Autoweek riep van de week nog heel hard dat er 6 Cayenne’s de pers in waren gegaan door de slooppremie. Dat kan niet eens, omdat die dingen nog niet oud genoeg zijn. Lang leve de ‘pers’ Very Happy

Profiel  

Robin Visser
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5231

Gepost: 09 oktober 2009 11:00 AM
  [ # 2 ]
walther259 schreef:

Ik had net iemand aan de lijn die me vertelde dat er nu een artikeltje verschenen was, in de pers, over de afbraakpremie (2500€) in Duitsland, en dat er 6 goede (rijdende en gekeurd, anders geen premie) SM’s in de pers zijn verdwenen… Shocked
ongelooflijk toch! Niet dat ik zou 2500 euro per ‘wrak’ zou betaald hebben, maar toch…
Worden ze ondertussen wel zeldzamer ook Mr. Green

Volgens mij, maar zeker weten doe ik het niet, hoeft een auto om een slooppremie te krijgen, niet de pers in. Demonteren kan ook. Als de auto maar niet meer de weg op gaat. Als je dit met beleid doet, hou je dus onderdelen en een premie over. Zullen we met z’n alle de wrakken in Frankrijk gaan scoren ?

Een dag niet gezweefd, is een dag niet geleefd.

Kijk ook ‘ns op de site van de Citroën SM-club! http://www.citroensmclub.nl

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook