Totaal aantal Berichten: 2474
- BX SPORT
- CX GTi Turbo
- SM injectie
- CX 20 Pallas
- C6 (2005-2012) 3.0 HDIF Esclusive
- CX 2.5 Prestige
ah oke, ja ik weet altijd graag waar wat zit dinitrol neutraliseert dat wel waar. Maar zelfs met dinitrol moet dat in het oog gehouden worden…
citrofilie is de leukste ziekte die er bestaat!

Totaal aantal Berichten: 555
- ID/DS DS21ie Pallas Hydraulique
Ze raden mij aan om over een jaar of drie à vijf nog een keer langs te komen voor inspectie.

Totaal aantal Berichten: 555
- ID/DS DS21ie Pallas Hydraulique
Hinderlijk bij het achteruitkijken in de binnenspiegel: de spiegel is niet helder. Het lijkt of er een grauwsluier zit op de binnenkant van het ruitje, of op het spiegeltje.
Is daar iets tegen te doen, kan die behuizing op een elegante manier worden geopend om eens goed te poetsen?
Of wordt het zoeken naar een andere?

Totaal aantal Berichten: 299
- CX 22RS brk "Jacky Brown"
- Jumpy 2.0HDI
- Xantia 2.0 16V
Zit het werkelijk van binnen?? Aan de buitenzijde is het goed te poetsen….......mits je het juiste middel hebt!

Totaal aantal Berichten: 3907
- CX 25 GTi Turbo 2 KdFi
- CX 2400i Prestige
BEsuper schreef:Hinderlijk bij het achteruitkijken in de binnenspiegel: de spiegel is niet helder. Het lijkt of er een grauwsluier zit op de binnenkant van het ruitje, of op het spiegeltje.
Is daar iets tegen te doen, kan die behuizing op een elegante manier worden geopend om eens goed te poetsen?
Of wordt het zoeken naar een andere?
het klinkt alsof de reflecterende laag aan de achterkant wat aangetast is. dus ook niet bij te poetsen…..
Citroen CX - magnifiek zweven !! mijn Flickr foto stream mijn CX GTi Turbo 2 KdFi draadje

Totaal aantal Berichten: 7588
- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Je binnenspiegel bestaat uit glas en een spiegel. In de dimstand draai je de spiegel weg - en kijk je alleen in het glimmende voorste glaasje. Tussen het glas en de spiegel kan na verloop van tijd wat aanslag komen. Stilletjes laten zitten.