12 van de 19
« Eerste  < Vorige 10 11 12 13 14 Volgende >  Laatste »

Doneer, zo blijven wij draaien!
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7071

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 09 oktober 2009 11:02 AM
  [ # 166 ]

Tuurlijk, de investering waar we nu naar zitten te kijken om de server te upgraden zit rond de 1000,- euro. Met 11000 gebruikers telt elke euro, als 3% ineens denkt “laat ik 2,- euro overmaken” hebben we al 660,- euro, dus dat gaat heel hard. Als je dus maar een euro kan missen, is die ene euro al zeer welkom.

Er is hier weleens een vraag geweest wat nou een goeie donatie is. Er zijn zo’n 500 gebruikers die (zeer) regelmatig gebruik maken van het forum. Als die 500 elk een tientje per jaar zouden inleggen, dan zouden we voldoende budget (samen met de reclame inkomsten) hebben om een mooie set hardware te hebben die bijna niet in zijn geheel kan uitvallen en elke drie jaar in zijn geheel vervangen kan worden, en ook voldoende budget om een leuke set aan citroen forum merchandise op voorraad te hebben en dan kunnen we ook wat leuks doen voor de meetings.

Voor diegene die het technische verhaal willen weten, de investering is voldoende om de huidige machine te upgraden naar een 2x dual core opteron 275 van 2.2Ghz, met 16Gb RAM, Areca 1210 PCI-E RAID controller kaart, en 4x 80Gb Intel Postville SSD drives in RAID-5 waarvan 1 van de vier dan een Hotspare is. Dit alles met debian 64 bit linux.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  

wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8480

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 09 oktober 2009 11:49 AM
  [ # 167 ]

Ik heb mijn donatie gebaseerd op een abonnement op een tijdschrift.
Niet het duurste tijdschrift, maar toch.

Ik heb namelijk meer aan dit forum dan aan tijdschriften waar ik maar moet afwachten wat erin geplaatst wordt. Hier kan ik vragen stellen en antwoord krijgen. En wel erg snel. Sneller dan zo’n tijdschrift.

Zo zie ik het. En de bijbehorende donatie.

Profiel  

hendrik69
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 485

- Xantia 1.8 16v Tentation (G3)
- CX GTi
- Xantia 1.8i 16v break (LPG-G3)
Gepost: 09 oktober 2009 12:55 PM
  [ # 168 ]

Yep. Ook ik heb mijn bijdrage over gemaakt. Succes met de upgrade!!

Groet, Henk.

“If everybody is thinking alike, then somebody isn’t thinking.”
Lt.Gen. George S. Patton

Profiel  

wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 8480

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 12 oktober 2009 07:53 PM
  [ # 169 ]

Ik las net in DIT topic, dat er nieuw spul is aangeschaft om het forum weer op snelheid te krijgen.

Ik heb ook begrepen, dat het forum op de donaties en advertentieinkomsten best kan draaien, maar extra uitgaven als nieuwe hardware tellen toch mee.

Met z’n allen moeten we dat toch even gauw op kunnen brengen, lijkt me.

Groet!
Wendela

Profiel  

GW-tje
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1659

- ID/DS DSpécial Berline Confort
- Xsara 1.8i 8V Berline Ligne Prestige
- C5 2.0 16v Berline Caractère BVA
Gepost: 12 oktober 2009 10:07 PM
  [ # 170 ]

Kunnen de betalingsgevens voor de donatie niet naar de hoofdpagina?
Ik zoek me te pletter naar die info, zit veel te diep weg!

Copain van DS-TT
http://www.ds-tt.nl

Citroën: DSpécial Confort Berline-02-1970-ONK
Xsara-N1, 1.8 8v BVA-1997
C5 2.0i 16v Berline Caractère BVA-2007
Peugeot 309 XR Plus, 1.4i-1991

Profiel  

jan D super 1971
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 409

- ID/DS D super
- C1 hatchback
Gepost: 13 oktober 2009 03:05 PM
  [ # 171 ]

Hallo ik ben het met de laatste spreker eens ,zou ook graag wat duidelijk vermelding hiervan zien.

Profiel  

sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 13 oktober 2009 03:35 PM
  [ # 172 ]

Donatie Info

Op zich staat het dus allemaal op de eerste pagina van het donatie topic. Een van de dingen die we willen maken is een donato-meter die aangeeft hoeveel geld er nodig is om het budget voor dat jaar te halen. We gaan ook nog wel een plekje zoeken op de voorpagina waar de donatie info kan komen.

In ieder geval is een deel van de spullen voor de serverupgrade al binnen, maar nog niet alles.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”

Profiel  

Blooper1963
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4695

- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Gepost: 13 oktober 2009 03:57 PM
  [ # 173 ]

Ik vind dat julie gerust een jaarlijkse bijdrage mogen vragen aan de leden.
het gebeurd op vele fora,waar technische inlichtingen verschaft worden.
BVB Het Franse planète citroën: daar staat het je vrij om gratis lid te worden of gebruiker van het forum.
Als gebruiker heb je recht op inzage van alle technische documenten,maar dit kost zoals gezegd een tientje
per jaar.

Profiel  

XMTurboCT
> 1600 berichten
Totaal aantal Berichten: 1691

Gepost: 13 oktober 2009 08:19 PM
  [ # 174 ]

Je kunt ook zelf een automatische overboeking instellen en elk jaar of elke maand geld overmaken…

Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2

Word lid van de XM Club!

Citroën XM turbo ct

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

GoodOldDiesel
> 1600 berichten
Totaal aantal Berichten: 1656

- Xantia Ambulance, GiFa
Gepost: 01 november 2009 08:38 PM
  [ # 175 ]

Zie mijn onderschrift.. overigens heb ik, omdat ik het gewoon niet merkte (automatisch), het bedrag van 2 euro opgevoerd naar 5 euro…

Doneer elke maand een biertje (of twee)! Rekeningnummer 62.65.26.620 - T.a.v. Stichting citroen-forum.nl - te Heerhugowaard

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
Totaal aantal Berichten: 8156

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 06 november 2009 12:05 AM
  [ # 176 ]

Zo, het werd tijd dat ik weer wat overmaakte. Bij deze weer geregeld.
Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  

sans-pareil
> 7000 berichten

Gepost: 06 november 2009 12:31 AM
  [ # 177 ]

Top. Als elk lid een paar euro doet kunnen we hardware neerzetten wat bijna niet meer plat kan gaan. Bedankt dus weer!

Profiel  

JanSr
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3437

- C5 2.0i 16V Break automaat Exclusive
Gepost: 06 november 2009 12:39 AM
  [ # 178 ]

Is het mogelijk om ergens een “donatie teller” te plaatsen?

Kunnen we een indruk krijgen van de gulheid der deelnemers.

Zelf juist € 10 overgemaakt, zo weinig heb ik nog nooit op een sloop betaald.

Achterstallig onderhoud brengt elke Citroen op de sloop

Profiel  

sans-pareil
> 7000 berichten

Gepost: 06 november 2009 09:57 AM
  [ # 179 ]

Een donatie teller is wel iets waar we naartoe willen inderdaad. Het lastige is een beetje dat bijvoorbeeld donaties via paypal en via de stichtingsrekening nou niet heel gemakkelijk digitaal op te halen en te onderscheiden zijn. Er zou dus een mens moeten zijn die dat allemaal steeds in onze software in gaat vullen, en dat zou dan wel een hele toegewijde vrijwilliger moeten zijn.

Hoe dan ook, erg bedankt voor de donatie, en zo’n donato-meter zit dus wel in de planning, maar zal helaas nog wel even op zich laten wachten.

Profiel  

hogervp
> 8000 berichten
Totaal aantal Berichten: 8156

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 06 november 2009 07:46 PM
  [ # 180 ]
sans-pareil schreef:

Top. Als elk lid een paar euro doet kunnen we hardware neerzetten wat bijna niet meer plat kan gaan. Bedankt dus weer!

En jullie nogmaals bedankt voor alle herstelklussen aan de server en de database. Het forum draait wat mij betreft als nooit te voren. Chapeau.

Iemand nog doneren?

Profiel  

12 van de 19
« Eerste  < Vorige 10 11 12 13 14 Volgende >  Laatste »

© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook