hel1 schreef:nou, de randstad zo’n beetje ( rond amsterdam om meer precies te zijn).
Aan de Osdorperweg in Amsterdam vind je meerdere slopen die geschikt zouden zijn. Ze liggen alleen niet aan een snelweg…
JM
hel1 schreef:... wie kijkt er nou allemaal naar een documentaire??
Weinig mensen, maar geitewollen sokken is juist 1 van de groepen waar het documentairepubliek uit bestaat
Nog een Xant in de schuur en verder een beetje afgedwaald…
osdorperweg kennen we al. en is ok, maar je moet altijd verderzoeken.
enne geitewollensokken: klopt ook weer, maar je denkt toch niet dat er een landelijke aktie zal ontstaan na een documentaire op tv over autorijden, en buiten dat, denk je dat de milieudiensten die plekken niet al kennen?
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Tuurlijk kennen ze de plekken, maar pas na publiciteit krijgen ze het op de heupen natuurlijk.
Het was maar een idee hoor, ik weet ook wel dat een klein hoekje in een kleine docu geen rel gaat veroorzaken
Trouwens, snelweg geluiden heb je er in 5 minuten onder staan natuurlijk, lijkt me geen probleem in de montagestudio
Nog een Xant in de schuur en verder een beetje afgedwaald…
hel1 schreef:osdorperweg kennen we al. en is ok, maar je moet altijd verderzoeken.
Ah ok, dan zijn jullie waarschijnlijk ook al bij de Heining en de Aziehavenweg geweest?
JM
nee, daar waren we nog niet aan toe gekomen, zijn die de moeite waard?
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
Als je inderdaat die vogeltjes leuk vind, en audio-dubbing niet mag, dan is GAOS in Emmeloord echt leuk. Ik ga er zelfs heen voor mijn rust.
Test
hel1 schreef:nee, daar waren we nog niet aan toe gekomen, zijn die de moeite waard?
Een beetje van hetzelfde laken een pak als aan de Osdorperpweg, filmisch gezien geen wereldschokkend verschil denk ik… Voor mij is een sloop de moeite waard als ik er het onderdeel vind wat ik zoek, ik heb ze eigenlijk nooit met een cinematografisch oog bekeken…
De Heining en de Aziehavenweg liggen vlak bij elkaar in de buurt van Sloterdijk, westelijk havengebied, ik zou zeggen ga er eens kijken misschien is het wat…
JM