Eén foto weer gevonden: http://members.home.nl/citroengsgsa/
Volvo V60 Twin Engine 2015
Fiat Panda Twinair 2014
‘Je mist meer dan je meemaakt’
Melchior schreef:Eén foto weer gevonden: http://members.home.nl/citroengsgsa/
Als ik de link iets mag uitbreiden—> Via deze LINK zie je de foto’s direct.
Mooie kleur
CX 25 GTi 1983
GSA X1 1984
Voorheen:
BX 16 Aut type 1, BX 14 Deauville + Cannes
Xantia HDi, Xsara 19 D, AX 10 E, AX 11 RE
Totaal aantal Berichten: 4303
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Persoonlijk vind ik het 1 van de mooiste kleuren geleverd op een GSA.
En en… ? ben je al wezen kijken?
Die van mij heb ik voor 1000 gekocht, lekt geen en dan bedoel ook echt geen olie. meer dan 145000 gelopen, is keihard aan de onderkant. Rij er elke dag mee, als een trein. Beetje roest aan de deur en de kleur is dof en verkleurt. Hij is niet echt mooi, maar wel gaaf. Ook mijn eerste sleutelauto, dat is goed te doen hoor.
Ben benieuwd!
Gr Jurre
Als het maar niet nieuw is en ik eraan kan sleutelen..
Id19 1967 | Tomos 4L 1969| GSA X3 1980 | Peugeot J7 1980 | Gazelle Apollo HMC 303
Totaal aantal Berichten: 2777
- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
- CX Familiale ex-ambulance
Als ik die foto’s zo zie is ze zeker de moeite waard. Dat beetje lekkage kun je nog wel even mee doortuffen. Neem je een kartonnetje mee voor op het stoepje bij je schoonouders.
Pas op he, mijn Draak is nog niet klaar en voordat de eerste pekel wordt gestrooid moet ik een winterbakkie hebben. Dusseuh…
Ouwe meuk is leuk!
—
Exen:
Elsie, Dyane Commerciale 92-06-EL
Geeskje, GSA Special 24-GJ-LT
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Draakje, GSA Special GY-33-ZV
Pekeltje, GSA Pallas C-Matic GZ-63-PX
Bea, BX Deauville GF-LV-30
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Jurre schreef:?
Die van mij heb ik voor 1000 gekocht, lekt geen en dan bedoel ook echt geen olie. meer dan 145000 gelopen, is keihard aan de onderkant. Rij er elke dag mee, als een trein. Beetje roest aan de deur en de kleur is dof en verkleurt. Hij is niet echt mooi, maar wel gaaf. Ook mijn eerste sleutelauto, dat is goed te doen hoor.
Ben benieuwd!
Gr Jurre
Ik denk dat jou blok al eens is droog gemaakt. Met die km. stand en leeftijd moet de olie er anders uitzeiken.
Wat roest betrefd is het natuurlijk niet eerlijk om een Nederlandse GSA te gaan vergelijken met 1 die uit Frankrijk komt.
Maar het is zeker de moeite waard om er 1 op te halen qua roest vrijheid.
En die 1000 euro , is dat incl. ophalen? Dat kan namelijk ook aardig in de papieren lopen.
Ik heb het dan dus ook over mijn GSA, en die komt uit Nederland. Dat het blok een keer droog gemaakt is, ringen vervangen etc , dat klopt ook wel, maar nog steeds voor die prijs. Ik vind het motorische/chassis gedeelte belangrijker, dan het plaatwerk/kleur. Roest zit aan de deur, die kan je wat makkelijker aanpakken dan het chassis. maw je weet dus nooit wat je krijgt… kijken dus!
Ik denk voor 500 Euri is het wel een kijkje waard.
Ophalen uit frankrijk, wat dat kost etc .. dat heb ik pas meegemaakt met mijn gs break.
Gr Jurre
Id19 1967 | Tomos 4L 1969| GSA X3 1980 | Peugeot J7 1980 | Gazelle Apollo HMC 303
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Ben nog niet wezen kijken, ben deze week ziek geweest (en vandaag nog steeds). Ik ga de eigenaar vandaag om nog wat extra foto’s vragen. Persoonlijk heb ik er toch wel een beetje een hard hoofd in gekregen de afgelopen dagen.
@ Jurre: wil je niet van je GS/A af ?
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
Jurre schreef:
Ophalen uit frankrijk, wat dat kost etc .. dat heb ik pas meegemaakt met mijn gs break.
Gr Jurre
Weet ik ook alles van hoor. Vaak genoeg gedaan met GS’en. Ligt eraan waar die staat maar je bent zo 500/600 euro kwijt.
Huur autoambulance , benzine , tol , hoteletje , eten….....
Poekoek schreef:Ben nog niet wezen kijken, ben deze week ziek geweest (en vandaag nog steeds). Ik ga de eigenaar vandaag om nog wat extra foto’s vragen. Persoonlijk heb ik er toch wel een beetje een hard hoofd in gekregen de afgelopen dagen.
@ Jurre: wil je niet van je GS/A af ?
Helaas gaat hij wel weg ja, en is al verkocht! ( eigenlijk al voordat ik hem wilde verkopen hehe) Maar het goede nieuws is dat hij in de familie blijft.. mag ik er toch nog af en toe aan klussen!
Zit net een nieuw Y-stuk op en beide spruitstukken zijn weer lekvrij gemaakt. Dus nu mag hij officieel weg van mij… met pijn in het hart. Dat wel maarja 3 hobbyauto’s is wel echt te veel voor mij.
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
De verkoper heeft niet meer geantwoord op mijn e-mail en de auto is inmiddels ook van Marktplaats af. Voor mij gaat het nu weer even op een laag pitje, maar dit topic zal ik er ongetwijfeld weer bij pakken als ik weer eens op zoek ga! Mocht iemand nog eens een leuke GS/A te koop hebben, mag een PB natuurlijk altijd
Ondertussen zal ik het te koop topic goed in de gaten houden.