Ook met 1111 werkt het niet.
De auto heb ik deze week uit Duitsland gehaald, dus ook een Duits boekje erbij.
Daar staat wel het een en ander over invoeren van codes maar niet hoe je deze voor altijd kan omzeilen.
Volgens mij heb ik nu alle tips van de forumbezoekers uitgevoerd, maar nog immer kan ik niet starten zonder die malle code in te voeren…..
Misschien moet ik er even een nachtje over slapen, en morgen overnieuw beginnen
iedereen alvast bedankt. Er komt binnenkort een foto van mijn nieuwe aanwinst
- wagen met de sleutel op contact zetten (rode ledje licht op op cijferpaneeltje)
- code intoetsen (groene led licht op)
- binnen 10 sec C 1 C intoetsen
- groene led knippert 4 keer - gereed
Nu staat de blokkering in automatische modes, dwz dat je zonder code in te toetsen binnen 1 minuut nadat je de deuren opengedaan hebt met de afstandbediening in de sleutel de auto kan starten.
Niels
Hier ligt as, er kwam een vonkje bij het gas
Ja dat werkt in ieder geval wel.
Heb het Duitse boekje vanochtend goed doorgelezen, en daar stond deze optie inderdaad in.
Dat is dus het verschil tussende automatische en de manuele stand. Wist ik niet.
Voorlopig laat ik het zo, maar ik blijf het gek vinden dat de motor afslaat als ik de stekker uit het kastje haal…...mysterieuze auto’s zijn het toch.
In ieder geval bedankt iedereen voor alle tips, zodra de auto bij de RDW is geweest zal ik een foto op het forum plaatsen van mijn nieuwe aanwinst.
Het is trouwens een V6 exclusive uit 1998 met leer alcantara, schuifdak en verder alle leuke dingetjes, en wat belangrijk is alle onderhoudspapieren erbij.
De eerste eigenaar heeft het dak zwart laten spuiten, wat erg mooi staat in combinatie met het zilvergrijs.
Of was het mogelijk dit af fabriek te laten doen ????
Ed
Klinkt een beetje als MultiMedia No.1-foefje, dat zwarte dak. Zou me niets verbazen dat dat kon, zeker in Dld hadden ze meer opties. Maar anders staat het wel in de onderhoudspapieren, toch?
Groetjes Erik!