web schreef:kijk aan, watvoor?
een gewone 2l multipoint met bak voor 115 euri
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
stoterstangen90 schreef:web schreef:kijk aan, watvoor?
een gewone 2l multipoint met bak voor 115 euri
Voor dat geld kun je tegenwoordig nog net een voorraadbol bij de dealer monteren, lees ik net.
hahaha, precies… mooi werk!
Nog een Xant in de schuur en verder een beetje afgedwaald…
mpostma schreef:Maar goed, ook met een onverwoestbare Kreidler werd er niet vreemd opgekeken als je na pakweg 20.000 km toch een keer een setje zuigerveren moest vernieuwen. Daar kijken we in autoland toch iets anders tegenaan.
om de 20.000 km ? Bij mij zat er dan allaang een andere cillinder onder, als ik niet een andere brommer onder me gat had Denk dat ik er zeker 14 ‘versleten’heb tussen m’n 15de en 19de. Maar da’s geen kunst als je op je verjaardag om negen uur al je eerste brommer voor een auto zet.
Tank weer vol (door de deuk van m’n knie) en het frame helemaal verzet (5cm!)... Had meten de bijnaam ‘Jumping Jack Middelburg’ te pakken.
en helaas heb ik tot op heden nog geen gemotoriseerd vervoermiddel langer dan 2 mnd gereden zonder iets te raken ops:
Maar ik beloof beterschap, en het gaat al beter, de Excel is even schadevrij vertrokken als ‘ie kwam… Hoop dat wel vol te houden…
Johan Piek
C8 Ligne Prestige 2003, LPG
stoterstangen90 schreef:web schreef:kijk aan, watvoor?
een gewone 2l multipoint met bak voor 115 euri
Pff, da’‘s voor niks, vervoer is duurder denk ik
Johan Piek
C8 Ligne Prestige 2003, LPG
Ligt eraan hoe ver, blokkie met bak leg je zo in de kofferbak hoor
Zelfs op de achterbank, met een beetje goeie wil
(dat is nog een 16v ook, met beide spruitstukken er nog op, en ja de achterbank heeft het helemaal overleefd door karton, tapijt en strategisch geplaatste plankjes)
Nog een Xant in de schuur en verder een beetje afgedwaald…
jpiek schreef:stoterstangen90 schreef:web schreef:kijk aan, watvoor?
een gewone 2l multipoint met bak voor 115 euri
Pff, da’‘s voor niks, vervoer is duurder denk ik
valt wel mee met de Kia Besta diesel geloof ik
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
Trouwens, er passen met gemak 2 motoren met bakken achterin een bx met neergeklapte achterbank heeft degene hierboven wel eens laten zien
Nog een Xant in de schuur en verder een beetje afgedwaald…
Mja, met een citroen kom je een heel eind, zelfs na 6 jaar verbaas ik me nog over de hoeveeleid laadruimte. Dacht bij de 2de berline zelfs dat die al evenveel kwijt kon als een station. Heb nu bij de brak al gezien dat dat ook niet waar is, caramba wat een ruimte !
ff boodschappen gedaan, 2 boodschappenkratten en 1 krat bier raak je in de berline makkelijk kwijt. In de Excel paste het, maar je wat beperkt in de manieren waarop je het neer kon zetten.
Nu zet ik de kratten elk in een eigen hoek , en overal past haast nog wel een krat tussen !!
Johan Piek
C8 Ligne Prestige 2003, LPG
web schreef:Trouwens, er passen met gemak 2 motoren met bakken achterin een bx met neergeklapte achterbank heeft degene hierboven wel eens laten zien
je bedoelt dit?
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
Je hebt helemaal geen break nodig om flink wat rommel te kunnen stouwen.
Al is een break misschien wel makkelijk als er veel extra rommel mee moet.
4 blokken in een break moet toch wel lukken.
stoterstangen90 schreef:web schreef:Trouwens, er passen met gemak 2 motoren met bakken achterin een bx met neergeklapte achterbank heeft degene hierboven wel eens laten zien
je bedoelt dit?
Yep… en ze staan nog “verkeerdom” ook zie ik… omgedraaid had er nog wel eentje bij gepast
Nog een Xant in de schuur en verder een beetje afgedwaald…
web schreef:stoterstangen90 schreef:web schreef:Trouwens, er passen met gemak 2 motoren met bakken achterin een bx met neergeklapte achterbank heeft degene hierboven wel eens laten zien
je bedoelt dit?
Yep… en ze staan nog “verkeerdom” ook zie ik… omgedraaid had er nog wel eentje bij gepast
dit gaf al een zeer bijzonder weggedrag
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.
stoterstangen90 schreef:web schreef:stoterstangen90 schreef:web schreef:Trouwens, er passen met gemak 2 motoren met bakken achterin een bx met neergeklapte achterbank heeft degene hierboven wel eens laten zien
je bedoelt dit?
Yep… en ze staan nog “verkeerdom” ook zie ik… omgedraaid had er nog wel eentje bij gepast
dit gaf al een zeer bijzonder weggedrag
Een dieselblokje met bak is natuurlijk wel wat zwaarder dan een 150 motor (dus met bak).
mpostma schreef:stoterstangen90 schreef:web schreef:stoterstangen90 schreef:web schreef:Trouwens, er passen met gemak 2 motoren met bakken achterin een bx met neergeklapte achterbank heeft degene hierboven wel eens laten zien
je bedoelt dit?
Yep… en ze staan nog “verkeerdom” ook zie ik… omgedraaid had er nog wel eentje bij gepast
dit gaf al een zeer bijzonder weggedrag
Een dieselblokje met bak is natuurlijk wel wat zwaarder dan een 150 motor (dus met bak).
Maar op de foto is niet de chamonix te zien hoor. Dit was de Gti van zuslief, 1 dag voor de onthoofding op citromobiel
<————mag de 130 niet staan…...........
John Blauw, de man met de gouden praatjes.