Mijn dop met de 2 doorzichtige leidingen is defect. Nu heb ik die ene leiding weer kunnen aansluiten, maar t andere doorzichtige slangetje bleek loos…?
Weet iemand waar die 2 leidingen op de dop naar toe horen te gaan?
Retourleiding stuurbekrachtiging dacht ik
BX, gewoon daarom
BX 16TGI 1991
Kleur ETPcR
Orga 4993
93000 km
Gallerij
EgbertBX schreef:Mijn dop met de 2 doorzichtige leidingen is defect. Nu heb ik die ene leiding weer kunnen aansluiten, maar t andere doorzichtige slangetje bleek loos…?
Weet iemand waar die 2 leidingen op de dop naar toe horen te gaan?
En de andere ontluchting
Slangetje eindigt ergens tussen binnen en buiten spatbord
Ok .... ik had ook al gezien dat 1 leiding los hing, maar dat hoort dus zo. Heb t net weer even goed
gemaakt, want in mijn vorige oplossing was er geen ontluchting meer mogelijk.
Helaas was dit niet de oorzaak van LHM lekkage. Heb t idee dat t ergens bij de stuurbekrachtiging
zit. Onderkant subframe bij cilinder is t meest nat, maar de cilinder zelf lijkt ok.
Iemand een suggestie?
Dank voor antwoorden op leidingvraag in ieder geval!
EgbertBX schreef:Helaas was dit niet de oorzaak van LHM lekkage. Heb t idee dat t ergens bij de stuurbekrachtiging
zit. Onderkant subframe bij cilinder is t meest nat, maar de cilinder zelf lijkt ok.Iemand een suggestie?
Dat is meestal de keerring , als je de zoekfunctie gebruikt
zal je e.e.a. aan oplossingen vinden.
Ik ga binnenkort weer keerringen aanpassen , als je daar een van
wilt gebruiken , kan dat.
Nanko,
Ok ... keerringen. Heb even op de site op keerringen gezocht, maar kwam niet tegen wat ik had verwacht.
Keerringen waarvan?
Op welke woorden kan ik t beste zoeken?