Totaal aantal Berichten: 158
- C5 Tourer V6 HDI Exclusive
Ik wil graag een paar tweeters op de originele plaats inbouwen.
Weet iemand of de bedrading voorbereid is en waar deze stekker misschien zit.
Alvast bedankt
Totaal aantal Berichten: 11791
- Xantia TD SX
Van een 16V weet ik ‘t niet helemaal zeker, maar bij zowel mijn (ex-) TGD Break al de Zwarte TZD zit daar géén bedrading voor.
Derk
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Bij mijn Chic ook niet.
Het was wel ontzettend makkelijk om de draden te trekken. Bovenin erin geduwd, en dan kan je er onder al bij met je handen om ze erdoor te trekken. Dit geldt aan beide zijden.
Nu: Fiets
Ex: W123 | Xantia | BX | Fiesta | Regatta | Golf 1 | R19 | Xsara | Golf 4 | P407 | C4 | Patrol | Land Cruiser
Ex motoren: CB400N | XT550 | GS650 | XL250 | CB650 | GSX1100F | XL600R | Goldwing K1
Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Bij mijn 16V zitten ze ook niet.
Heb ook alweer 3 jaar tweeters klaarliggen, misschien toch maar eens die sraadjes trekken, echt veel moeite is het niet, je prikt ze zo door het dash heen, bij de linker kun je voor het gemak even de plaat onder je stuurkolom losschroeven, voor de rechter het bovenste dashboarkastje even loshalen.
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
Totaal aantal Berichten: 158
- C5 Tourer V6 HDI Exclusive
bedankt voor jullie reactie’s. Ik weet wat me te doen staat.
Bij mijn GTi zaten er al wel draadjes met stekkers. Weet alleen niet of het origineel is, of dat een eerdere eigenaar het heeft gedaan. Even de roostertjes loswippen en je ziet het.
De Zilveren Schicht BX 16V 1991, gris perlé