Totaal aantal Berichten: 782
- CX 2400 GTi
- Ami 6 break
- Ami 8 Berline
Hoi allemaal,
Ik ben op zoek naar onder andere de 1:87 modellen van de CX (verpakking met gouden 2000 en een blauwe GTi) uit de kioskreeks. Deze modellen zijn uit metaal. Ik ben op zoek naar een site of iets dergelijks waar deze nog te koop zijn. Ik heb ze in het verleden wel gezien her en der op van die on line winkels, maar mijn computer is gecrasht dus al mijn favorieten zijn helaas weg. Ik ben erg benieuwd, want als modelbouwer in 1:87 lijkt het me vooral erg cool om mijn eigen Marieke op de baan te hebben.
Groetjes, Rik.
je kunt hier kijken http://www.journaux.fr/liste.php?sousfam=100301&collec=1
als je naar beneden scrolt, zie je de CX-en staan..
- CX 2400 GTi
- Ami 6 break
- Ami 8 Berline
Kijk, dat is precies wat ik zocht! En er zitten meteen nog wat mooie dingetjes tussen voor een fatsoenlijk prijsje. Hartelijk bedankt.
Groetjes, Rik.
ja, je kunt daar beter meerdere zaken ineens bestellen. De verzenkosten naar NL bedragen 15 euro… of je nu 1 of 10 modellen besteld…
- CX 2400 GTi
- Ami 6 break
- Ami 8 Berline
Ik zag het inderdaad. Ik ga vanavond een zootje ouwe Franse roestbakkies bestellen. Zal perfect staan op mijn nieuwe modelbouw project wat een klein Frans dorpje wordt ergens eind jaren 70.
- CX 2400 GTi
- Ami 6 break
- Ami 8 Berline
Intussen mijn bestelling al enige dagen binnen, maar ik heb voor jullie ook wat fotootjes gemaakt. Het zijn erg mooie modelletjes voor weinig centen. En de levering van de genoemde website gaat erg snel.
Fotootjes dus:
Totaal aantal Berichten: 5465
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Ziet er goed uit Rik!
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?