Nieuwe chrome strips bumper en Mistlampen voor?
DSuper1970
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3137

Gepost: 29 oktober 2009 12:24 AM

Ik kom er op het forum niet uit…

Heb het forum eerst doorzocht maar na 2 avonden zoeken maak ik er maar een topic van:

2 vraagjes:

Zijn de chrome biezen/strips voor in de bumpers serie2 nog nieuw te krijgen? Zag bij Tres Beau afgelopen zondag wel nieuwe daklijsten liggen…

Ik ben bezig met de aanschaf van een serie 2 maar wil de originele mistlampen onder in de bumper hebben. Er zitten nu afdekplaatjes op. Is dit makkelijk te monteren en aan te sluiten of moet je dan een andere bumper hebben waar af fabriek de mistlampenen in zitten?

Citroën: l’Art pour l’Art
Filmpje : 37 ans Citroën CX !!!

Profiel  

Gepost: 29 oktober 2009 12:51 AM
  [ # 1 ]
DSuper1970 schreef:

Ik kom er op het forum niet uit…

Heb het forum eerst doorzocht maar na 2 avonden zoeken maak ik er maar een topic van:

2 vraagjes:

Zijn de chrome biezen/strips voor in de bumpers serie2 nog nieuw te krijgen? Zag bij Tres Beau afgelopen zondag wel nieuwe daklijsten liggen…

Ik ben bezig met de aanschaf van een serie 2 maar wil de originele mistlampen onder in de bumper hebben. Er zitten nu afdekplaatjes op. Is dit makkelijk te monteren en aan te sluiten of moet je dan een andere bumper hebben waar af fabriek de mistlampenen in zitten?

Hoi DSuper1970,

Bij mijn weten zijn die (RVS, niet chrome) strips nergens meer nieuw te koop. CX Basis in Duitsland verkocht ze ooit, maar tegenwoordig zijn die leider nicht mehr lieferbahr. Sad  Je kunt ze echter nog wel fraai gebruikt vinden. Nieuwe dakgootlijsten worden inderdaad wel weer via CX Basis verkocht (125 euro per set dacht ik).

Nu, de mistlampen: daarvoor hoef je gelukkig geen andere bumper te monteren. Gewoon de afdekkapjes verwijderen volstaat. Wel zul je bedrading en een schakelaar moeten aanleggen als mistlampen origineel niet op betreffende auto geleverd waren.

Succes!
Léo

P.S. Op wat voor CX heb je je oog laten vallen?  search

Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D  Cool

Profiel  

25trd
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 4911

- C15 GV (Grand Volume)
Gepost: 30 oktober 2009 07:47 AM
  [ # 2 ]

Bumperlijsten van een Peugeot 405 zijn nog nieuw verkrijgbaar en met een föhn heel behoorlijk passend te maken. Ook de bevestigingsclips van Peugeot zijn identiek aan die van Citroen…

Op de diverse ‘nieuwe’ auto onderdelensites is dit verkrijgbaar.

Suc6 ermee!

MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa

Profiel  

break23m
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 7588

- C35 RD
- C3 1.4 Exclusive
Gepost: 30 oktober 2009 05:55 PM
  [ # 3 ]

Goh, de klokjes van Peugeots blijven wel lopen (504) passen in de DS - en nu passen de bumperstrips van een 405 dus op de CX. Voelen we ons toch lekkerder door Peugeot.
De nieuwe daklijsten zijn van RVS - mooi, maar je ziet wel dat ‘t afwijkt van het geplastificeerde zilverpapier dat er origineel opzit. Een laagje zachte was maakt de regengootjes op mijn CX weer even toonbaar, maar desondanks twijfel ik intussen ook.

Profiel  

DSuper1970
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank

Gepost: 30 oktober 2009 09:22 PM
  [ # 4 ]

Bedankt voor de 504 tip! Mijn DS kloke loopt nog wel maar heel erg achter…

Profiel  

DSuper1970
> 3000 berichten

Gepost: 30 oktober 2009 09:27 PM
  [ # 5 ]

Oh ja, La LEO, (leuke naam)

Mijn oog is gevallen op een zwarte GTI automaat. Die staat inmiddels ook op de CX club site en ga zondag ochtend kijken.
Eigenaar zegt dat ze absoluut roest vrij is, dus ben heeeeeeeel benieuwd.

Misschien dat iemand deze CX kent? Of zal ik daar een nieuw topic over maken…of krijgen we dan teveel topic’s???

Profiel  

par eXeMple!
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5019

- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Gepost: 30 oktober 2009 10:22 PM
  [ # 6 ]

Kan aan mij liggen maar ik zie geen zwarte GTI automaat te koop op de CCCN site…
Of is die derde soms een automaat?

Je kan in je eerste post de topic titel aanpassen zodat we hier kunnen meepraten over de dame die je op het oog hebt.

Profiel  

DSuper1970
> 3000 berichten

Gepost: 30 oktober 2009 10:26 PM
  [ # 7 ]

Je hebt gelijk par eXeMple, het staat er niet bij maar het is wel een automaat. Staat ook op MPLAATS, endaar staat het er wel bij.

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook