Sinds pas, lijkt het dat mijn druklager in de C15e steeds luider begint te rammelen(stationair dus),trap ik de koppeling in is het rammeltje weg! Schakelen doet de wagen perfect, Het lager inclusief koppeling e.d. is nu 50.000 KM oud.
5 februari 1878 | rue Lafitte 44 | Paris
2CV6 (1983)
C5 Break (2005)
Totaal aantal Berichten: 2777
Geregistreerd: 09-03-2008
- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
- CX Familiale ex-ambulance
Moeilijk te zeggen. Bij de ene gaat het nog duizenden kilometers goed, bij de andere loopt de boel vast… Preventief vervangen lijkt me denk ik de veiligste optie.
Ouwe meuk is leuk!
—
Exen:
Elsie, Dyane Commerciale 92-06-EL
Geeskje, GSA Special 24-GJ-LT
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Draakje, GSA Special GY-33-ZV
Pekeltje, GSA Pallas C-Matic GZ-63-PX
Bea, BX Deauville GF-LV-30
Ai das weer veel werk, zou het ook nog aan de prise-as kunnen liggen? dat die rammel dan uit de versn-bak komt?
5 februari 1878 | rue Lafitte 44 | Paris
2CV6 (1983)
C5 Break (2005)
Totaal aantal Berichten: 2120
Geregistreerd: 04-02-2008
- C15 C15D Grand Volume Durisotti
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
- C15 C15D fourgonnette 1985
Als ik je omschrijving hoor denk ik meteen aan het druklager. Mijn eerste C15 deed dat ook, en daar heb ik nog zo’n 70.000 kilometer mee gereden…
Ach ja ik zie wel waar het schip strand, al moet het niet ineens erger worden, want dan moet ik weer aan de bak !!!
5 februari 1878 | rue Lafitte 44 | Paris
2CV6 (1983)
C5 Break (2005)