netjes stan. gefeliciteerd
zow vandaag weer eens lekker aan de klus geweest:
ik had nl nadat de nw bumper erop was gegaan geen werkende koplampsproeiers meer, en omdat nu ik ook xenon heb vond ik het wel fijn om deze werkend te hebben.
ik had echter 1 probleem, omdat de plek waar de orginele tank zat nu bezet was door de mistlampen.
dit komt doordat deze nl verder uit elkaar zitten dan bij een orginele bumper en het watervat in de wielkast onder de lhm tank zat moest ik dus een andere oplossing vinden maar ik wilde de bedrading ed wel orgineel laten want als het terug gebouwd moet worden moet dat gewoon te doen zijn.
ik had van een mede forumer een tip gekregen dat de reservoirs van de ruitenwissersproeiers univerzele tanks zijn dwz zowel voor links als rechtse zijde dus heb ik nu in de paravan bak een reservoir voor de koplampsproeiers (deze is wel iets aangepast omdat het pompje sterker is dan voor de andere sproeiers) en een gecombineerde tank voor de voor en achterruit sproeier.
ook gelijk de bedrading van de mistlampen verlengd deze was nl ook te kort.
nu is de voiture weer helemaal okiedoki
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
luister en huiver!!!!
vandaag is de bx verkocht en zal overgaan naar een nw eigenaar gelukkig wel een liefhebber en zal in de buurt van de achterhoek gaan toeren
ik vind het verschikkelijk maar ben blij dat ie in goede handen terecht is gekomen.
deze topic mag nu op slot aub.
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
Het einde van een tijdperk!
Eveneens ben ik tevens ook.
ja er zit geen bx meer in voor mij we cruisen nu verder in onze zx break