Hier 2 voorbeeldfoto´s, de camera heeft de geest gegeven.
De XM:
de BX Leader:
C2 1.4 VTR.
Ex : Saxo 1.6 VTS Rouge Lucifer.
C4 Coupe VTR+ (moeder)
Berlingo X-TR (vader)
Van de week Gescoord via Marktplaats
Greetz Zx 1.4
ZX 2.0 16V
zou iemand voor mij even een foto willen maken van de doos die bij een blauwe Xantia 1:18 hoort, de speciale ‘dealerdoos’. ik heb er een maar volgensmij mist er wat (er zit niets in om de auto vast te zetten in de doos zegmaar.
C2 1.4 VTR.
C4 Coupe VTR+ (moeder)
Berlingo X-TR (vader)
Een tijd geleden alweer dat ik voor het laatst nieuwe modellen had laten zien hier.
komt omdat ik nu de meeste modellen die ik koop, direct weer doorverkoop. om zo straks een paar exclusieve modellen te kunnen kopen, want mijn salaris daar schiet het ook niet mee op.
maar het model dat vandaag binnenkwam is er wel een voor de eigen collectie.
een blauwe XM 1:18 van Solido, splinternieuw in doos (doos heeft wel een paar plekjes maar deze is ook de jongste al niet meer). zelfs de stickers zaten nog niet op de ramen enzo (deze ga ik er ook niet opplakken).
en mijn afbeelding is onze nieuwe auto:D de berlingo is er ook nog gewoon maar mijn moeder had een Kia (de eerste niet citroen in 30 jaar tijd) maar deze heeft ze vroegtijdig alweer weggedaan (wegens problemen) voor deze prachtige C4 Coupé. (ik zat al 4 jaar te zeuren dat hij weg moest, die kia en eindelijk ging hij dan)
de C4 is tevens onze eerste niet nieuwe auto die ze kochten, tis een heel jong gebruikte met zeer weinig km’s:)
C2 1.4 VTR.
C4 Coupe VTR+ (moeder)
Berlingo X-TR (vader)
oohja, en deze heb ik ook nog, maar door het tijdelijke forum is hij hier niet opgekomen nog:
Saxo 1:18:D
C2 1.4 VTR.
C4 Coupe VTR+ (moeder)
Berlingo X-TR (vader)
Totaal aantal Berichten: 9068
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- BX 14
- Xantia 2.0i SX Automatic
Die XM, wauw!
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
Jaa, hij is echt heel mooi!:D nu nog op zoek naar een groene
C2 1.4 VTR.
C4 Coupe VTR+ (moeder)
Berlingo X-TR (vader)
berlingo XTR schreef:oohja, en deze heb ik ook nog, maar door het tijdelijke forum is hij hier niet opgekomen nog:
Saxo 1:18:D
Deze heb ik ook Rechtstreeks uit ‘la douce France’.
Prachtig model, de XM ook trouwens.
C5 Tourer 2.0HDi 135 Exclusive ‘14
Voorheen: C5 2.0HDI 110 ‘02
AX 1.0 Tonic ‘95
ja de saxo is ook zeer geslaagd.
C2 1.4 VTR.
C4 Coupe VTR+ (moeder)
Berlingo X-TR (vader)
Als ik mijn dubbele natuurlijk op het forum heb verkocht dan heb ik zelf natuurlijk ook nog een Oranje Mehari 1;18. hiervan zal ik nog wel even een foto posten.
als het goed is komt er dinsdag een Xsara Picasso 1:18 van dongfeng, in de andere kleur dan dat ik al heb.
C2 1.4 VTR.
C4 Coupe VTR+ (moeder)
Berlingo X-TR (vader)
De Nieuwste aanwinst met zijn broertje
en de Mehari
C2 1.4 VTR.
C4 Coupe VTR+ (moeder)
Berlingo X-TR (vader)
Hier 2 nieuwe aanwinsten:D
nouja 1, de c2 vind ik niet zo. hij is wel mooi maar ik vind hem niet echt iets voor mij, daarom zal deze op MP gaan. (de ZX Elysee staat er overigens ook op want ik heb er 2)
deze vind ik wel heeeel mooi
hier de C2
C2 1.4 VTR.
C4 Coupe VTR+ (moeder)
Berlingo X-TR (vader)
Die C2 lijkt in de verste verte niet op de C2 die ik heb (in 1:1 en 1:43 ) Dit is eigenlijk gewoon een Peugeot 206 met Citroën logo’s.
het is ook niet de C2 die wij hier kennen als de C2, Dit is de Citroen C2 zoals hij in China rijdt en het is niet helemaal een Peugeot 206. de voorkant lijkt veel op die van de Citroen C4 en de achterkant is ook iets anders vormgegeven.
maargoed, hij is wel echt heel erg gedetailleerd moet ik zeggen. zover zijn ze bij Norev nog niet eens.
C2 1.4 VTR.
C4 Coupe VTR+ (moeder)
Berlingo X-TR (vader)
mooie collectie ook..