r1Ch schreef:Ok, ga ik doen. Moet ik dan ook de banden die links zaten rechts plaatsen?
nee, gewoon voor naar achter. Er kan nl een draairichting (rotation direction) op de band zitten.
Het kan ook zijn dat dit er niet op zit. De Vredestein ultrac sessanta’s onder mijn leon hebben bijvoorbeeld geen verplichte draairichting.
Citroen DS4 thp200 Sport Chic
vorige bolides:
Peugeot 206 SW 2.0 GTi Citroën Saxo 1.6 16V VTS | Citroën xsara Coupe VTR | Seat Leon Cupra 4 2.8 V6 24v
Citroën xsara Coupe VTS HDi | Citroën ZX 16V | peugeot 205 XS 1.4i
wat jij beschrijft kan ook liggen aan de rubbers van de draagarmen, maar als je de auto al hebt laten uitlijnen zouden ze dat daar zeker moeten gezien hebben….. ik zou ook eerst eens proberen met de banden te wisselen..
Ik weet niet of jij hier duidelijk uit kan worden, maar hier staat het uitlijnrapport:
Op het citrosport forum staat het rapport ook, en daar wordt ook gepraat over draagarmrubbers…
uit je uitlijnrapport kan je dat niet afleiden, je zal eens naar een garage moeten om het te laten nazien… grtz
Heb de banden nog niet gewisseld. Het kon dit weekend wel, maar ik had te weinig tijd. Wel weer wat nieuws, de spoiler zit erop. Er is gelukkig helemaal geen kleurverschil te zien met het blote oog. Ik kan hier niet anders dan blij mee zijn! Foto’s volgen. Vandaag ook een subwoofer aangeschaft. Het betreft een Infinity Basslink Active Subwoofer. Deze gaat naar verwachting aankomend weekend erin.
suc6 met de inbouw. gaat je lukken.
Citroen DS4 thp200 Sport Chic
vorige bolides:
Peugeot 206 SW 2.0 GTi Citroën Saxo 1.6 16V VTS | Citroën xsara Coupe VTR | Seat Leon Cupra 4 2.8 V6 24v
Citroën xsara Coupe VTS HDi | Citroën ZX 16V | peugeot 205 XS 1.4i
Totaal aantal Berichten: 1228
- DS 3 So Chic 1.6 16V VTI
- Xsara 1.6i Coupe
- Xsara Break 1.6i / 2.0i VTS
is het nog gelukt met de dakspoiler?
Citroen DS3 1.6 VTi White/Black
Citroen Xsara 1.6 Coupe
Citroen Xsara 1.6/2.0 Break VTS?
Nee, niet via Citrosport. Ik heb hem via hyves opgezocht en via die weg hem een berichtje gestuurd. Ik wil dat ding hebben!
Sjesis, wat een k*tklus om een subwoofer in te bouwen en aan te sluiten! Zaterdag ochtend om 8.45 begonnen en om 16.15 klaar incl. opruimen/schoonmaken. Het meeste tijd zat in de kabel door het schutbord te krijgen. Eerst met een priem erdoor heen en vervolgens maar na veel prutsen de boormachine erop gezet. Uiteindelijk was de kabel er dus door, wat was ik blij na 3 uur prutsen. De +kabel had ik daarna snel in de kofferbak. Toen de signaalkabels maar ff langs de andere dorpel gelegd en dit ging vrij makkelijk. Na de lunch kwam het aansluiten ervan. Er zat storing in de rechter voor speaker. Helaas heb ik dit signaal dus maar moeten laten vallen want de speaker deed het anders niet. De subwoofer krijgt dus alleen signaal via de overige 3 speakers. En oja, ik heb geen kroonsteentjes of andere meuk gebruikt, maar gewoon goed gesoldeerd. Ik moet alleen nog even een frame maken waar de subwoofer op kan worden vastgezet. Ik weet niet of die zo gaat trillen als ik gewoon rij. Verder moet de subwoofer alleen nog worden afgesteld volgens het instructieboekje. Dit doe ik van de week ook wel even. De foto’s volgens nog, maar ik heb geen foto’s gemaakt van de inbouw omdat ik het gewoon te druk had om daar juist niet aan te denken.
Totaal aantal Berichten: 5465
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
He wat jammer!
Foto’s is altijd leuk om te zien van de inbouw….
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
Dat krijg je als je niet weet waar je mee bezig bent. Dan ga je maar kijken of het lukt en ik had het geluk dat het mij gelukt is
Totaal aantal Berichten: 1012
- Xsara 2.0 16V VTS Coupe 167pk
Ik ben benieuwd hoe t eruit ziet kom maar op met die foto’s;)
ZX 1.4i(totalloss bij 117000 km)
PH2 Xsara 1,6 16V VTR uit 2001(ingeruild)
PH2 Xsara 2.0 16V VTS 167pk Uit 2002(verkocht)
PH1 C5 2.0 uit 2003
De foto’s volgen. Zaterdag zal ik um ff wassen en ik moet nog ff de +kabel goed wegwerken in het motorcompartiment. Voor de rest ben ik er erg blij mee. Het is dan wel een kleine subwoofer met 200Watt RMS, maar dat ding pompt aardig!
Totaal aantal Berichten: 1012
- Xsara 2.0 16V VTS Coupe 167pk
Heb je het rubber en alles wel goed afgekit? Dat is wel heel belangrijk he!
Maar hoelang gaat het nou duren voordat je je speakers en alles ook via een versterker laat lopen;) dat je toch sound tekort komt haha. Zo is het bij mij ook begonnen met een active sub;)
ZX 1.4i(totalloss bij 117000 km)
PH2 Xsara 1,6 16V VTR uit 2001(ingeruild)
PH2 Xsara 2.0 16V VTS 167pk Uit 2002(verkocht)
PH1 C5 2.0 uit 2003
Het is afgekit, dus dat zit wel goed. Ik denk niet dat ik zin heb om nog meer kabels te trekken, alhoewel het wel vrij makkelijk ging. Ik heb nu de bass normaal staan, maar de sub wel stevig en harder hoeft het niet voor mij. Het kan misschien wel iets scherper, maar daar maak ik me nu niet zo druk over.