14 van de 44
« Eerste  < Vorige 12 13 14 15 16 Volgende >  Laatste »
   
Arjan’s Xsara Coupé 1.6 16v VTR Différence II LPG G3
J. J.
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 229
Geregistreerd: 24-07-2008

- Xsara Coupé 1.6 16v VTR Différence II
Gepost: 27 oktober 2009 04:22 PM
  [ # 196 ]

Volgens mij is de prijs voor de originele lampen 45 euro, de imitatievariant kost ongeveer 22 euro.

Artikelinformatie:

Toepassing :  rechts
Toepassing :  links
lamptype :  H1
Origineel nummer:
CITRO� - 6204Q0

Past (ook) op:
» CITROEN XSARA (N1) | 1997.04-2005.03 1.9 D
» CITROEN XSARA Break (N2) | 1997.10-2005.08 1.9 D
» CITROEN XSARA (N1) | 1997.04-2005.03 2.0 HDi 90
» CITROEN XSARA Break (N2) | 1997.10-2005.08 2.0 HDI 90
» CITROEN XSARA Coupe (N0) | 1998.02-2005.03 1.4 i
» CITROEN XSARA Coupe (N0) | 1998.02-2005.03 1.9 D
» CITROEN XSARA (N1) | 1997.04-2005.03 1.6 16V
» CITROEN XSARA (N1) | 1997.04-2005.03 2.0 16V
» CITROEN XSARA Break (N2) | 1997.10-2005.08 1.6 16V
» CITROEN XSARA Break (N2) | 1997.10-2005.08 2.0 16V
» CITROEN XSARA Coupe (N0) | 1998.02-2005.03 1.6 16V
» CITROEN XSARA Coupe (N0) | 1998.02-2005.03 2.0 16V
» CITROEN XSARA (N1) | 1997.04-2005.03 2.0 HDi 109
» CITROEN XSARA Coupe (N0) | 1998.02-2005.03 2.0 HDi 109

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27929
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 27 oktober 2009 07:33 PM
  [ # 197 ]

Het gaat mij vooral op het lampje zelf. Dus een H1 of H3 zal het wel zijn vermoed ik Wink

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27929
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 02 november 2009 10:22 PM
  [ # 198 ]

Vandaag met een bijna lege tank de boardcomputer eens op resterende kms gezet.

Op de heenweg naar mijn werk eindigde ik met 60 km te gaan.
Na het starten gaf die direct weer 60 km aan (waarschijnlijk zit dat in het geheugen).
Na een stukje rijden werd het 50 km (logisch want een koude motor verbruikt vele meer) nog geen km later werd het 40 km. En nog een stukje later springt die direct op—oftewel lager dan 40 gaat die dus niet, dat had ik nog niet eerder gezien Wink

Daarna nog zo’n 25 km gereden voordat ik ging tanken, en dan gaat er nog maar 48.3 L in… (54 L tank)

Bij de vorige Xsara ging het lampje wat later branden, dat vond ik toch eigenlijk handiger.

Profiel  
 
2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7801
Geregistreerd: 30-11-2005

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 03 november 2009 03:36 PM
  [ # 199 ]

H3.

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7801
Geregistreerd: 30-11-2005

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 03 november 2009 03:37 PM
  [ # 200 ]

Oh ja, en je tank elke keer maar helemaal leeg rijden, dat is nergens goed voor.

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27929
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 03 november 2009 09:45 PM
  [ # 201 ]

Thanx Wink

Tja het gaat mij ook niet om de tank helemaal leeg te rijden, maar ik vind het ook zo’n onzin om te gaan tanken terwijl ik nog makkelijk 60 km woon/werk verkeer kan doen, oftewel een dagje later tanken. Zeker nu het weer kouder wordt is het niet mijn grootste hobby om bij de pomp te staan Wink

Ik houd er ook wel van om een beetje extra in de tank te houden omdat anders de gok zo groot wordt. Maar 50 liter tanken in een Xsara moet normaal gesproken makkelijk kunnen Smile

Profiel  
 
mafkeessss
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1014
Geregistreerd: 17-02-2008

- Xsara 2.0 16V VTS Coupe 167pk
Gepost: 04 november 2009 03:07 AM
  [ # 202 ]

Ja dat zou moeten kunnen maar meestal kom ik toch niet zover hoor ik heb geen boordcomputer. En aangezien het lampje maar willekeurig gaat branden durf ik de gok niet te nemen pas ging het lampje branden en toen ging ik tanken en toen ging er 52,5 liter in dus toen was ik toch blij dat ik niet het risico had genomen om nog door de rijden naar huis (60km).

ZX 1.4i(totalloss bij 117000 km)
PH2 Xsara 1,6 16V VTR uit 2001(ingeruild)
PH2 Xsara 2.0 16V VTS 167pk Uit 2002(verkocht)
PH1 C5 2.0 uit 2003

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27929
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 02 december 2009 08:18 PM
  [ # 203 ]

Gister merkte ik iets vreemds…

De ruiten waren wat beslagen toen ik na het werk in de Xsara stapte.
Prima, starten, airco aan, achterruit verwarming aan.

De ruiten op in de deuren waren zo weer vrij, de achterruit was ook al begonnen met streepjes strekken, en de voorruit begon ook al lekker mee te komen. Maar de voorruit bleef bij de helft… Gelukkig was de linker helft zo vrij, maar rechts ging niet. Na 2 min was links helemaal vrij, en rechts ging moeizaam. Toch maar eens voelen en blijkt er nauwelijks lucht uit de rechter helft van de voorruit verwarming te komen Confused

Nog wat aan knoppen gedraaid en airco later uit gezet, maar dat maakt allemaal niets uit….
Na 5 min de blower vol aan icm airo was de ruit wel weer vrij, maar toch vreemd dat er rechts bijna geen lucht uit komt.

Iemand een idee hoe dit komt?

Profiel  
 
J. J.
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 229
Geregistreerd: 24-07-2008

- Xsara Coupé 1.6 16v VTR Différence II
Gepost: 03 december 2009 04:02 PM
  [ # 204 ]

Open deur: alle overige schuifjes dichtzetten en kijken of het dan wel goed gaat?
Zit het interieurfilter nog goed, dat had je toch zelf vervangen (bedoel ik verder niets mee)?
Slangen nalopen?

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27929
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 03 december 2009 08:05 PM
  [ # 205 ]

Met die schuifjes was ik ook al bezig geweest Wink
Natuurlijk stond de stand ook al op de voorruit (dan komt er bij je voeten als niets meer uit).

Het interieurfilter kan je niet veel aan fout doen, dit zit heel krap in zijn behuizing, als je deze al op zijn kop of gedraait plaatst dan past het deksel er al niet meer op.

Welke slangen nalopen? Wink

Profiel  
 
r1Ch
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1146
Geregistreerd: 16-09-2007

Gepost: 03 december 2009 08:07 PM
  [ # 206 ]

Buizen zal J.J. wel bedoelen. Ik heb ook wel die buizen zien lopen toen ik het dashboardkastje eruit had. Kan het niet zo’n klep zijn die er (eventueel) zit?

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27929
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 03 december 2009 08:13 PM
  [ # 207 ]

Ja zo’n buis dat ik ook al te denken.

Ik weet niet of je daar echt in de buurt komt als het dashboardkastje eruit ligt. Maar misschien moeten we dat maar eens gaan bekijken.
Jammer dat het daar nu totaal geen weer voor is en elke keer veelste donkder…

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27929
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 05 december 2009 10:33 AM
  [ # 208 ]

Gister voor het eerst gemerkt dat ik geen isolatiemat onder de kap heb zitten.

Het was even droog toen begon het net hard te regenen en reed ik de parkeer garage in. Na daar paar rondjes te hebben gereden en op een plekje stond kwam er allemaal damp van de kap af. Dat ziet er wel grappig uit Wink

Toen ik aan de kap voelde was die wat warm, maar zeker niet heet. In elk geval voldoende om het koude regenwater te doen dampen.

Profiel  
 
Arjan Verkade
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 27929
Geregistreerd: 21-09-2004

- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Gepost: 06 december 2009 12:31 PM
  [ # 209 ]

Inmiddels bij regen vaker de kap zien stomen Wink

Net maar het reserve wiel rechts achter erop gezet. 2 weken geleden leek de band wat plat dus alles opgepompt. Gister leek die weer heel plat, alleen nu kreeg ik de kans om op het display te kijken van de pomp en bleek dat er nog maar 0.7 bar in zat ipv 2.3… Vanmorgen was die optisch nog wel hard, maar zoveel verliezen in 2 weken dat geloof ik niet.
Ik had ook gelijk, want toen ik de band van de auto af had zag ik er ook direct een schroef in zitten.

Overigens niet de eerste keer dat ik dat heb, hopelijk kan er ook dit keer weer een prop ingezet worden.

Profiel  
 
mafkeessss
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1014
Geregistreerd: 17-02-2008

- Xsara 2.0 16V VTS Coupe 167pk
Gepost: 06 december 2009 06:05 PM
  [ # 210 ]

Ja das wel te hopen ja als je er een nieuwe band op moet laten leggen valt het geintje toch een heel stuk duurder uit!.

ZX 1.4i(totalloss bij 117000 km)
PH2 Xsara 1,6 16V VTR uit 2001(ingeruild)
PH2 Xsara 2.0 16V VTS 167pk Uit 2002(verkocht)
PH1 C5 2.0 uit 2003

Profiel  
 
 
14 van de 44
« Eerste  < Vorige 12 13 14 15 16 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook