Totaal aantal Berichten: 664
- C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive
- CX 25 GTI Turbo 2
- ID/DS DS 21 Pallas
- ZX 1.4i Avoriaz
wimb schreef:Waar ik me wel een beetje zorgen over maak, is dat ik uit de reactie begreep dat we afgelopen zaterdag daar onverzekerd zouden hebben staan sleutelen.
Waar de dealer mogelijk op doelt is dat ze de schade niet op hun garageverzekering kunnen claimen; ze stellen slechts de ruimte/middelen/kennis ter beschikking, het sleutelen+aanverwante handelingen wordt niet in een aantoonbare opdracht door hun uitgevoerd. Toch denk ik dat je hier in goed overleg alsnog uit moet kunnen komen.
C5 Tourer 2.0 HDiF Exclusive (2008), CX 25 GTi Turbo 2 (1988), DS 21 Pallas (1972), ZX 1.4i Avoriaz (1996)
PBO schreef:Waar de dealer mogelijk op doelt is dat ze de schade niet op hun garageverzekering kunnen claimen; ze stellen slechts de ruimte/middelen/kennis ter beschikking, het sleutelen+aanverwante handelingen wordt niet in een aantoonbare opdracht door hun uitgevoerd. Toch denk ik dat je hier in goed overleg alsnog uit moet kunnen komen.
Natuurlijk, is de insteek om er in goed overleg uit te komen. Daarom zet ik het ook met kleine lettertjes. Want normaal gesproken is mijn motto: “Een pessimist is een optimist met levenservaring.”
Wim,
Disciplus Simplex
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Zonde dit soort deukjes. Hopelijk kom je er goed uit met de garage!
Vandaag bij Van Beersen langsgeweest. Zij zorgen voor herstel. In de deal kan Van Der Maat zich vinden
Omdat het paneel toch gespoten moet worden, leg ik er zelf wat bij en dan worden de andere deuken er ook uitgehaald. Dan is de dame rechtsachter weer strak.
In managementtaal heet dat: “Win win”. In gewone mensentaal: netjes opgelost.
Wim,
Disciplus Simplex
Totaal aantal Berichten: 84
- CX GTI
- XM 2.1 TD Prestige
auw, doet toch altijd pijn zo’n Schade.
maar goed, al met al blijft het een goedkope auto :p
Totaal aantal Berichten: 1260
- XM V6 12V Exclusive
- XM V6 12V Exclusive
Ik had niet anders verwacht. Goede afhandeling!
Eind goed, al goed.
Vanmiddag de dame opgehaald: Ze is zogezegd retestrak. En ik zo trots als een aap met zeven staarten
Wim,
Disciplus Simplex
goeie tent die beersen
- XM V6 12V Exclusive
- XM V6 12V Exclusive
Volgens mij was het “als een aap met 7 lullen” maar laten we daar maar niet over lullen
Ziet er strak uit Wim!, op naar de volgende sleutel meeting, en welke zijde moet het dan zijn ?
7????
heb jij een harem ofzo ?
Mijn geheugen is slecht (seks, drugs en vooral veel rock ‘n’ roll) maar ik weet zeker dat de juf op de kleuterschool het over staarten had.
Welke zijde? Als je goed had gekeken dan had je gezien dat de voorbumper nu aan de beurt is.
Wim,
Disciplus Simplex
Totaal aantal Berichten: 3865
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Netjes hoor. Alles in goed overleg opgelost?
Ja. Vanochtend nog Van der Maat bedankt voor hun welwillende houding.
Wim,
Disciplus Simplex
- XM V6 12V Exclusive
- XM V6 12V Exclusive
wimb schreef:Mijn geheugen is slecht (seks, drugs en vooral veel rock ‘n’ roll) maar ik weet zeker dat de juf op de kleuterschool het over staarten had.
Ja logisch de kleuterschool, als ze daar al waren begonnen over 7 lullen, nou dan…......
Ha Wim,
Ziet er weer als nieuw uit!
Groet, Arjan
Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2
Citroën XM turbo ct
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!