Ik heb een nieuwe gsm gekocht een iphone 3 gs en probeer deze te koppelen aan mijn c4 picasso maar dat lukt niet. Mijn vorige telefoon een Nokia was geen probleem en als ik instapte maakte hij gelijk een koppeling met mijn af fabriek ingebouwde bleutooth instalatie en kreeg ik alles op het multicolor display.
Volgesn T-mobile is de software van de carkitt niet goed en zou die geupdate moeten worden naar 1c28, mijn garage zegt echter dat dit nog niet mogelijk is.
kan iemand mij adviseren hoe ik de koppeling tot stand kan brengen
Even verplaatst naar het goede subforum.
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Het toeval wil dat ik heden voor m’n meisje ook een 3G-S 16Gb gekocht heb. Daarmee heb ik ook al problemen om een stabiele BT-verbinding met pc of andere telefoon te maken.
Ik zal eens op het net gaan speuren of dit een bekend euvel is en of er een oplossing voor is…
Totaal aantal Berichten: 40
- (Grand) C4 Picasso 1.6 THP
volgens de subkop actualites op de site http://www.citroen.fr werkt de bluetoth wel degelijk. zowel op RT3 als My Way. Ik weet niet welk systeem jij hebt maar kijk eens op de lijst onder actualitees.
sukses
Thijs
Totaal aantal Berichten: 182
- C3 Pluriel 1.6 hdi Dolce Vita
- (Grand) C4 Picasso 1.6 eHDI, 5zits exclusive
@ PS28: er zit een zoekfunctie in dit forum. er is al een lange lijst van telefoons die het wel en niet doen. ook zit hier een linkje in naar de franse site die ook redelijk bijgehouden wordt. check: link
C4P 1.6 HDIF EB6V ambiance gris fer
C3 pluriel 1.6 HDI Dolce Vita (!)
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
tilanus schreef:Het toeval wil dat ik heden voor m’n meisje ook een 3G-S 16Gb gekocht heb. Daarmee heb ik ook al problemen om een stabiele BT-verbinding met pc of andere telefoon te maken.
Ik zal eens op het net gaan speuren of dit een bekend euvel is en of er een oplossing voor is…
Ontdekt dat mijn probleem van andere aard is. De iPhone ondersteund vooralsnog alleen ‘voice over Bluetooth’ en geen dataverbinding.
3gs icm multicolor display (Ligne Business) werkt prima.
Echter, alle updates van de Iphone ten spijt, werkt het met de stem aansturen via de BT carkit nog niet helaas.
Ik heb het idee dat het geluid van de microfoon in de auto NIET richting de telefoon gaat. Je moet dus heel hard
schreeuwen “BEL dieofdie” en pas dan gebeurt er wat en als je echt geluk hebt draait ie ook nog het juiste nummer..
Gesprekken aannemen / voeren direct vanaf de telefoon werkt prima gelukkig. Goede geluidskwaliteit!
Sinds 16 mei 2007 een C4 Picasso, Ligne Business, 2.0 HDIF EB6V - zwart - op 1 oktober 2010 ca 145.000km op de teller