Shit ja, ik lees net de vorige pagina en zie daar inderdaad het rustieke Vreeland voorbijkomen, alwaar men nog niet bekomen is van de schok van de werkzaamheden aan deze Franse automobiel, althans zo gaat het gerucht.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
knäckor schreef:Vandaag weer verder gegaan, de auto staat nu even binnen op bokjes. Ook was vandaag de kabelboom aan de beurt, ik heb nu de bedrading van de elektrische ramen achter los liggen en het deel wat vanaf de motor naar binnen loopt (zekeringkast, brandstofpomp en dashbord) is min of meer los. Ik moet nog maar eens goed gaan studeren want makkelijk zal het niet worden, maar allicht makkelijker dan de hele draadboom wisselen.
Een volledige draadboom is in een dagje te doen hoor.
Met Alcyone en Wouter Smits heb ik ooit de volledige draadboom uit zijn Digit-sloper gehaald en meteen in zijn huidige GT gemonteerd. Een draadboom van een Digit is nog wat ingewikkelerder dan die van een GTi, maar je hebt uiteindelijk zoiets…
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
knäckor schreef:Heeft iemand nog een set gordels nodig?
Geblokt of zwart?
Oud type sluiting of nieuw type sluiting?
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
Zwart, oud type.
Eveneens ben ik tevens ook.
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
Van gisteren nog.
Eveneens ben ik tevens ook.
Lekker bezig!
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
vandaag was het zover
Weg ermee!
Eveneens ben ik tevens ook.
Snif
Toch wel jammer. Gelukkig wordt er met de onderdelen een Chic mee gered.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Zonde. Je had gewoon die koets moeten oplappen man. Hoe dan ook respect voor je werk.
Ik heb nog wel een gti moter voor je anders. Nog maar 79k gelopen.
Maar denk dat ik die maar moet houden als reserve voor lpm!
BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
Nah, het was echt een kansloze koets. Ik bedenk me wel nu net dat ik eigenlijk de voorkant er vanaf had kunnen slijpen. Die was nog goed en roestvrij
Eveneens ben ik tevens ook.
Leuk om je stereo thuis in te bouwen… Helaas woon je daar net iets te klein voor?! (ik ook overigens )
Citroën-loos (maar wel nog een paar BX-onderdelen: zie Aangeboden http://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/220826/ )
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
Ik dacht meer aan bewaren voor als ik een keer ergens tegenaan bots, voor een BX-voorkant in huis woon ik inderdaad te klein.
Eveneens ben ik tevens ook.
Bovendien moet je je afvragen of je dat wel echt wil, ook al woon je groot genoeg.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005