Totaal aantal Berichten: 111
Geregistreerd: 28-06-2008
- CX 2400 prestige injection automatique
- ID/DS DS 23 IE Pallas Automatique
- SM SM 2.7 carbu
- C6 (2005-2012) 3.0 V6 HDI Exclusive
- ID/DS Cabriolet Usine
Normaal moet er zelfs een RT5 inzitten vanaf modeljaar 2010 ( vanaf 8/2009) zie ondertstaande tekst komende van Citroën France, betreffende de tarief voor modeljaar 2010
CITROËN C6
Pas d’évolution tarifaire!
- Arrêt de la commercialisation du moteur essence 3.0i V6 BVA
- Arrêt de la commercialisation du moteur HDI 173 FAP BVM6. La C6 HDI 173 FAP BVA reste disponible.
- Arrêt de la commercialisation du premier niveau de finition
- Commercialisation du moteur V6 HDI 240 FAP sur les versions Business (49 450 €) et Exclusive (56 450 €) qui disposeront d’une double sortie d’échappement chromée et des jantes alliage 18″ Atlantique
- Le système de navigation NaviDrive est maintenant équipé d’un kit mains libres Bluetooth. Remplacement du système RT4 par le système RT5.
- option peinture métallisée sur C6 Business: 850 € (+ 100 €)
Totaal aantal Berichten: 1649
Geregistreerd: 29-04-2007
- XM PRV V6.24 Exclusive serie1
- DS 3 Racing 207pk
Als ik nu een C6 had besteld wil ik toch de NG4 ipv de RT5 willen hebben. Dat oude spul mogen ze houden.
Citroën is een beetje vreemd , maar wel lekker !
Totaal aantal Berichten: 111
Geregistreerd: 28-06-2008
- CX 2400 prestige injection automatique
- ID/DS DS 23 IE Pallas Automatique
- SM SM 2.7 carbu
- C6 (2005-2012) 3.0 V6 HDI Exclusive
- ID/DS Cabriolet Usine
Opgelet, ik denk dat ik even niet volg : een RT5 is toch recenter dan een RT4 / NG4 ?
Of ben ik verkeerd ?
Totaal aantal Berichten: 1649
Geregistreerd: 29-04-2007
- XM PRV V6.24 Exclusive serie1
- DS 3 Racing 207pk
NG4 en MyWay zijn de nieuwste navigatiesystemen. Waarbij NG4 de opvolger is van RT5 (=RT4 evo) en MyWay is de eenvoudigere goedkopere variant.
Citroën is een beetje vreemd , maar wel lekker !
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Een RT5 is een geevolueerde RT4 met wat opsmuk,zoals bluetooth en 3D beeldjes in de kaarten.
NG4 is dubbeldin en past volgens mij niet in de C6 middenconsole.
Totaal aantal Berichten: 1649
Geregistreerd: 29-04-2007
- XM PRV V6.24 Exclusive serie1
- DS 3 Racing 207pk
Dat dachten we eerst ook bij de C5, maar die heeft nu ook de dubbel DIN NG4 .
Citroën is een beetje vreemd , maar wel lekker !
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Inderdaad,maar bij de nieuwe C5,was de plaats beschikbaar,en das niet het geval bij de C6,met de huidige configuratie van de middenconsole,tenzij men een andere clim module zou inpassen??
Totaal aantal Berichten: 1649
Geregistreerd: 29-04-2007
- XM PRV V6.24 Exclusive serie1
- DS 3 Racing 207pk
We zullen het wel gaan zien . Jammer dat ik in Frankfurt er niet op heb gelet .
Citroën is een beetje vreemd , maar wel lekker !
Totaal aantal Berichten: 764
Geregistreerd: 02-11-2005
- XM 3.0 V6 bvm5 Exclusive 1998
- C6 (2005-2012) 3.0 HDI AUTO Exclusive 2009
- CX 25 GTi bvm5 ABS 1987
- SM 3.0 Carb bvm5 1974
- DS 3 DS 3 Opera
De versie in Frankfort had nog geen wijzigingen zoals andere spiegels.
Wel de 3 liter Diesel motor.
Totaal aantal Berichten: 1649
Geregistreerd: 29-04-2007
- XM PRV V6.24 Exclusive serie1
- DS 3 Racing 207pk
Ik bedoelde eigenlijk of daar een NG4 navigatie in zat.
Van de buitenspiegels had ik gezien dat ze nog niet veranderd waren .
Ik meende gezien te hebben dat het instrumentenpaneel met LED`s waren ipv LCD met dezelfde grafische layout, maar ik kan me ook vergissen.
Met de 3.0HDI is de C6 in topvorm , zeker met de “C5” 18 inch velgen . De voorgaande ingetogen uitlaatpijpjes vind ik beter passen dan de 2 ovalen uitlaatpijpjes aan weerskanten. Je kunt niet alles hebben…
Citroën is een beetje vreemd , maar wel lekker !
Totaal aantal Berichten: 111
Geregistreerd: 28-06-2008
- CX 2400 prestige injection automatique
- ID/DS DS 23 IE Pallas Automatique
- SM SM 2.7 carbu
- C6 (2005-2012) 3.0 V6 HDI Exclusive
- ID/DS Cabriolet Usine
Gisteren is mijn nieuwe C6 van de productieband ’ gerold’ en gaat nu op transport naar België.
Tword héél spannend nu: misschien een Kerstgeschenk?
Totaal aantal Berichten: 111
Geregistreerd: 28-06-2008
- CX 2400 prestige injection automatique
- ID/DS DS 23 IE Pallas Automatique
- SM SM 2.7 carbu
- C6 (2005-2012) 3.0 V6 HDI Exclusive
- ID/DS Cabriolet Usine
excuseer, mijn diva wijst mij op een dt fout, dus…
TwordT héél spanned nu, misschien een Kerstgeschenk!
Totaal aantal Berichten: 4695
Geregistreerd: 26-08-2005
- SM 2.7 carb
- C3 1.4 HDI exclusive
Word inderdaad “spanned”.
Totaal aantal Berichten: 111
Geregistreerd: 28-06-2008
- CX 2400 prestige injection automatique
- ID/DS DS 23 IE Pallas Automatique
- SM SM 2.7 carbu
- C6 (2005-2012) 3.0 V6 HDI Exclusive
- ID/DS Cabriolet Usine
De C6 is intussen in België gearriveerd !
En wacht vol spanning op zijn eigenaar !
eerst gaat den deze begin januari nog trachten de Kilimanjaro ( 5900 meter hoog! )te bedwingen om dan uiteindelijk levering te nemen van mijn C6 de week van 11 januari !
Als dat geen 2 leuke vooruitzichten zijn !
Totaal aantal Berichten: 2474
Geregistreerd: 29-11-2005
- BX SPORT
- CX GTi Turbo
- SM injectie
- CX 20 Pallas
- C6 (2005-2012) 3.0 HDIF Esclusive
- CX 2.5 Prestige
goedgoed… momenteel staat ie dus nog op place de l’yser? Zal ook een van de eerste zijn daar denk ik. de baas van citroen antwerpen op de boomsesteenweg heeft er ook eentje
citrofilie is de leukste ziekte die er bestaat!