Totaal aantal Berichten: 27937
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
CD gewoon bestellen via bol.com, dan hoef je niet 2 uur naar huis te rijden
Leveren ze dan ook met handtekeningen van de betreffende band?
Totaal aantal Berichten: 27937
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Denk het niet. Maar dat maakt niet zoveel uit.
Ik had al eens gekeken naar een Disc-man maar die dingen zijn niet meer te koop in de winkel. Alleen via internet nog.
Nu kan ik die radio gebruiken dus ga ik dat doen. Is nog mooier weg te werken ook als ik het goed doe
Autofan schreef:Heeft iemand daar weleens een radio gemonteerd?.
ROFL
Whahahaha
Ja joh daar monteer ik in elke bx mijn radio!! Maximaal handig!
Sorry hoor maar dit is echt een idee van 0 punten. Maar ik lach graag om je idee.
BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
Even wat praktische zaken:
- Hoe ga je de radio bedienen?
- Hoe ga je tijdens het rijden een cd wisselen?
- Hoe ga je de speaker bedrading fixen?
Dat laatste is makkelijk overkoombaar. Maar de eerste 2 zijn toch wel wat hiaten op het gebied van gebruiksvriendelijkheid, en bovenal verkeersveiligheid!
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
PrutsyLJ schreef:Even wat praktische zaken:
- Hoe ga je de speaker bedrading fixen?Dat laatste is makkelijk overkoombaar. Maar de eerste 2 zijn toch wel wat hiaten op het gebied van gebruiksvriendelijkheid, en bovenal verkeersveiligheid!
Als ik deze punten zo bekijk, moet ik mijn bewering aanpassen. Het is toch een goed idee! Ik zeg doen!
BX 19TZI Break (blauw): GTI blok (standaard) weer fantastisch rijdend gemaakt.
BX GTi 8 klepper (rood): blok gekieteld, 50 tinten rood en een wagen die weer gered is.
BX Ourane (grijs): gekocht in Frankrijk. Opties zoals airco en abs. Inmiddels 152.000km gelopen. Heerlijke en complete wagen.
BX GTi 16v Mk1(zwart): Opties zoals cruise control, lederen bekleding en schuif-kanteldak. (De mooiste BX van de wereld) Compleet gerestaureerd.
Totaal aantal Berichten: 5488
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Autofan schreef:Even een vraag.
Ik heb een Din-1 radio, maar die wil ik gaan monteren onder de passagiersstoel. Die gleuf die daar zit past die precies in. Maar daar achter komt hij niet verder. Heeft iemand daar weleens een radio gemonteerd? Ik heb wel een idee hoe ik dat ga aanpakken, maar misschien dat iemand er al ervaring mee heeft?Er komt een 2e radio in mijn auto om cd’s te spelen. Het is dus niet de hoofdradio. Die radio die ik erbij ga bouwen komt over AUX te lopen naar mijn eigen radio. Vandaar.
?
Wat is er zo special aan een Din-1 radio, om hem te behouden?
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
PrutsyLJ schreef:Even wat praktische zaken:
- Hoe ga je de speaker bedrading fixen?Dat laatste is makkelijk overkoombaar. Maar de eerste 2 zijn toch wel wat hiaten op het gebied van gebruiksvriendelijkheid, en bovenal verkeersveiligheid!
- Die hoef ik niet zo vaak te gebruiken, maar dan doe ik dan als ik voor het stoplicht sta. Het is alleen voor een CD.
- Doe ik niet tijdens het rijden. Maar voor het stoplicht dan…
- Ik laat hem spelen over de AUX van mij andere radio. Als je eerst even alles leest dan had je dat al lang gelezen…
GWHENDRIKS2 schreef:Autofan schreef:Even een vraag.
Ik heb een Din-1 radio, maar die wil ik gaan monteren onder de passagiersstoel. Die gleuf die daar zit past die precies in. Maar daar achter komt hij niet verder. Heeft iemand daar weleens een radio gemonteerd? Ik heb wel een idee hoe ik dat ga aanpakken, maar misschien dat iemand er al ervaring mee heeft?Er komt een 2e radio in mijn auto om cd’s te spelen. Het is dus niet de hoofdradio. Die radio die ik erbij ga bouwen komt over AUX te lopen naar mijn eigen radio. Vandaar.
?Wat is er zo special aan een Din-1 radio, om hem te behouden?
Het gaat mij om de CD-speler Soms ben ik weleens ergens geweest en heb er een CD gekocht en wil die CD dan graag luisteren op de terugweg. Of er rijden vrienden mee die een leuk CD-tje hebben die ze mij graag willen laten horen of iets dergelijks. Nu is die mogelijkheid daar om een CD-speler te monteren dus wil dat op die plaats doen. Dashboardkastje is nog ongemakkelijker naar mijn idee.
Totaal aantal Berichten: 3455
- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Hey welk merk is de radio die je gewoon gebruikt eigenlijk?
Ik heb nog een paar wisselaars liggen, wellicht een van het goede merk die je met een kabel gewoon kunt aansluiten, lijkt mij een stuk makkelijker en qua kwaliteitsverlies heb je dan ook niets te vrezen.
http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX
Daar had ik ook al aanzitten denken, maar deze radio (Clarion) heeft geen wisselaar aansluiting.
Ik heb ook al zitten kijken naar een radio die alle dingen had wat mijn huidige radio nu heeft en waar een CD-speler inzit. Maar dan kwam ik toch op een behoorlijk hoog bedrag uit, wat ik er niet voor over heb. Dus die extra radio is eigenlijk de enige mogelijkheid vrees ik.
Of gewoon toch thuis de cd rippen. Een autoradio met bluetooth, USB, en ouderwetse cd spelert heb je overigens al voor om en nabij de 130 euro. Als je alle kabeltjes, plankjes, tijd en moeite bij elkaar optelt zou ik het wel weten.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Ik ook Lui, wat een apart idee..
En dan wil je er een andere cd in doen, zit je ondersteboven in de auto. Licht op groen, iedereen gelijk geïrriteerd.
Nee Autofan, dit is het niet..
Blijkbaar snappen jullie het plan niet helemaal…