Totaal aantal Berichten: 121
- BX 14RE
- C6 (2005-2012) 3.0 V6 Exclusive benzine
Op Citromobile zag ik dat er een model komt van de Citroën DS taxi uit de film Back to the Future. Helaas heb ik destijds niet genoteerd waar het model te bestellen is (of zal zijn). Wie weet hierover meer?
C6 3.0 V6 Exclusive benzine 2005 en BX 14RE 1991. Ook nog: Renault 4 TL 1989 (hobby/erbij). Eerder veel Citroëns, onder meer: BX, DS, Xantia, C5, CX, XM, C6
Als je mij een email (of een PB met daarin je emailadres) stuurt, dan stuur ik je een inschrijfformulier terug.
Dat geldt natuurlijk voor alle geïnteresseerden.
De prijs van dit model wordt 80 euro. Het model wordt geleverd in een luxe doos en gaat vergezeld van een DVD met informatie over de auto en het schaalmodel. Nog een leuk detail: het interieur is bijzonder gedetailleerd en om dat te kunnen bewonderen kan het dak er afgehaald worden.
Quand une idée est bonne, le prix n’a pas d’importance.
- BX 14RE
Bedankt voor je reactie. Een PB is verzonden.
C6 3.0 V6 Exclusive benzine 2005 en BX 14RE 1991. Ook nog: Renault 4 TL 1989 (hobby/erbij). Eerder veel Citroëns, onder meer: BX, DS, Xantia, C5, CX, XM, C6
En het formulier is al onderweg.
Mooi hè, moderne tech_niek…...
Oh ja, nog vergeten te vermelden: volgens de laatste berichten zal het model rond kerstmis 2009 beschikbaar komen.
- BX 14RE
Het formulier heb ik ontvangen, bedankt voor de snelle actie. Het is een forse prijs, maar het model is, zoals ik begrijp, werkelijk u_niek (om maar eens in dezelfde stijl te reageren).
Totaal aantal Berichten: 21
- CX Prestige Gti turbo II
Hoever is het gevorderd, is hij al leverbaar?
CX Prestige gti turbo 2 (‘85)
C5 Exclusive V6-24 (‘05)
Jumper 3.0 HDI (‘12)
Helaas nog niet gehoord wanneer het model beschikbaar komt. Volgens de laatste berichten van de eigenaar van de echte DS_BTTF is de beoogde fabrikant failliet gegaan en moest er een andere gevonden worden. Maar dat is al weer even geleden…. Ik zie ‘m waarschijnlijk volgende week zaterdag weer op de NAMACbeurs en ik zal eens vragen hoe het er mee is.
Ik wil het model ook wel graag hebben…...
Hoezo, failliet gegaan ? Volgens 43r.com verschijnt het model binnenkort bij Provence Moulage, ref. 0043, prijs ca. 50 euro.
J’ai vu une déesse au volant d’une Citroën
Huidige auto: DS 5 Hybrid 4x4 Sport Chic (2018)
Ja, failliet, dat is wat ik hoorde. Maar het zal hier een “onderaannemer” betreffen, het model wordt gewoon gemaakt door Norev (Provence Moulage is een sub-merk van Norev, kijk maar op hun site) die het vervolgens ergens in China laat maken, zo stel ik mij voor).
Enniewee, inmiddels weet ik dat het model zeker op de NAMAC-beurs van 4 april te verkrijgen zal zijn.
Wat in het vat zit verzuurt niet, en zo hebben we nog even tijd om te sparen.
De prijs is overigens 80 euro.