![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Rank](/themes/forum_themes/citroenforum/images/rank.gif)
![Avatar](/images/avatars/uploads/avatar_610.jpg)
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Dank je , duidelijk hoor.
Kan `ie wat kleiner de beschrijving ?
En heb je ook de afbeelding waar de beschrijving over gaat ?
Groet,
Dirk
XM TCT Ambiance`94
??????
XM TCT Ambiance`94
neh la ma,
maar in ieder geval en dus, het gaat om de hoogte afstelling van een Xm volgens de officiele regels.
Dat blad heb ik destijds een keer bij een dealer gekregen en kwam ik vanavond tegen. Ff gescand en online gezet via SP.
Was wel benieuwd naar afb.111( moet Rom. 3 verbeelden dus) , om je wagenhoogte aan beide kanten gelijk te krijgen .
Scheelt bij mij wel bijna 1 cm.
Wat me ook opvalt is dat voor +10 en -7 mm.is toegestaan, achter precies andersom,+7 en - 10.
XM TCT Ambiance`94
Hoe je links en rechts gelijk zou moeten zetten weet ik niet. Ik had altijd de indruk dat die gelijk zouden staan, tenzij je een activa hebt, maar das weer een xant dus….
Wat die marges betreft, idd… als je voor en achter op de tegengestelde uiterste marge gaat zitten, loopt dat best leuk op.
Overigens… mijn Xm is exact volgens deze specs op hoogte gezet. Toch heb ik het idee dat het achter best een cm of 2 lager kan hoor. In rust stand is nu achter namelijk mijn gehele wiel zicht baar, dwz, tussen bovenkant bant en onderkant scherm zit ruimte.
Veren doet het spul prima, na de hoogte aanpassing op deze manier merkte ik echt daadwerkelijk een possitief verschil, maar visueel heb ik het idee dat het achter, tov wat ik bij andere xm’s zie, te hoog staat.
Vind ik ook wel hoog zo te horen , die achterkant van jou .
Maar ja , als `ie lekker veert zo .
Je wacht toch wel ff hè , dat `ie gezakt is als je uitgestapt bent ?
XM TCT Ambiance`94