Totaal aantal Berichten: 1012
Geregistreerd: 17-02-2008
- Xsara 2.0 16V VTS Coupe 167pk
Jaok maar nou heb je nog maarweinig kabels naar achter lopen;) Ik heb in mijn auto de voeding via links lopen, en via rechts 3 rca kabels en 1 remote en dan nog 2 speaker kabels voor de speakers voor en dat is toch een hele bos en lastig onder het rubber te krijgen;) Maar het is wel een uitdaging en dat maakt he weer leuk vind ik doe het graag zoiets inbouwen.
ZX 1.4i(totalloss bij 117000 km)
PH2 Xsara 1,6 16V VTR uit 2001(ingeruild)
PH2 Xsara 2.0 16V VTS 167pk Uit 2002(verkocht)
PH1 C5 2.0 uit 2003
Nog even foto’s van de subwoofer. Hij staat mooi strak gemonteerd achter de achterbank. Door de CD-wisselaar kon ik ook mooi de kabels wegwerken.
Verder ook mijn stalen velgen opnieuw gespoten en de winterbanden erom gelegd.
Totaal aantal Berichten: 5465
Geregistreerd: 01-07-2007
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Netjes Richard!
wat word de volgende project?
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
Totaal aantal Berichten: 1012
Geregistreerd: 17-02-2008
- Xsara 2.0 16V VTS Coupe 167pk
ziet er netjes uit hoor!
ZX 1.4i(totalloss bij 117000 km)
PH2 Xsara 1,6 16V VTR uit 2001(ingeruild)
PH2 Xsara 2.0 16V VTS 167pk Uit 2002(verkocht)
PH1 C5 2.0 uit 2003
Uiterlijk zal er denk ik niks meer wijzigen. Er zit namelijk een reparatie aan te komen aan het onderstel…
Totaal aantal Berichten: 5465
Geregistreerd: 01-07-2007
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
Dus dat dakspoilertje is verleden tijd…
Trouwens wel mooi weggewerkt de sub!
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
Nieuw ga ik de dakspoiler niet aanschaffen, dat is te duur. Als ik de achterbank wegklap, dan zie je wel wat kabels hoor, maar daar ontkom je niet aan volgens mij.
Totaal aantal Berichten: 1012
Geregistreerd: 17-02-2008
- Xsara 2.0 16V VTS Coupe 167pk
Nee daar ontkom je haast niet aan moet je eens onder mijn achterbank kijken daar ligt het vol met kabels haha
ZX 1.4i(totalloss bij 117000 km)
PH2 Xsara 1,6 16V VTR uit 2001(ingeruild)
PH2 Xsara 2.0 16V VTS 167pk Uit 2002(verkocht)
PH1 C5 2.0 uit 2003
En vandaag is de veiligheidscheck gedaan bij mijn auto door Dijkstra in Lelystad. Alle punten waren goed die beoordeeld moesten worden. De monteur die het aflegde had ik vorig jaar ook bij Dijkstra, maar dan in Emmeloord, best wel toeval en hij herkende mij ook en ik hem natuurlijk. Het leuke is dat hij een gouden Xsara VTS rijdt.
Met de standaard banden loopt de linkerachterband zelfs aan bij het berijden van vluchtheuvels. Hier schrok ik best van, want ik was in de veronderstelling dat dat niet zou gebeuren natuurlijk. Hier moet dus echt op korte termijn naar gekeken worden, en dat gaat deze week zeker gebeuren. Verder was er op de brug te zien dat de draagarmrubbers wel wat ingescheurd waren aan de voorkant. Kan dit dat zoekerige weggedrag verklaren? Vanochtend op de weg naar mijn werk moest ik, omdat ik veel wind had, het stuur best wel op linksaf houden om rechtdoor te gaan. Aangezien de auto uitgelijnd is, kan het hier niet aan liggen, of wel? Ik hoop dat het niet te duur gaat worden…
Totaal aantal Berichten: 1228
Geregistreerd: 21-06-2008
- DS 3 So Chic 1.6 16V VTI
- Xsara 1.6i Coupe
- Xsara Break 1.6i / 2.0i VTS
ja, als je draagarm rubbers slecht zijn dan staat het allemaal niet meer recht, vandaar ook je wazige stuuring. als je daar nieuwe in laat zetten moet je er wat hardere inzetten, word je wegligging wat strakker van. Maar inderdaad, als je net uitgelijnd bent heeft het op dit moment geen zin, als de rubbers vervangen zijn staat het weer allemaal recht, is trouwens prima zelf te doen..
Citroen DS3 1.6 VTi White/Black
Citroen Xsara 1.6 Coupe
Citroen Xsara 1.6/2.0 Break VTS?
En hoe weet ik welk harder rubber past? Ik ga dit sowieso denk ik niet zelf doen, aangezien dit geperst moet worden.
Totaal aantal Berichten: 1228
Geregistreerd: 21-06-2008
- DS 3 So Chic 1.6 16V VTI
- Xsara 1.6i Coupe
- Xsara Break 1.6i / 2.0i VTS
even de maten van de orginele rubbers opvragen en dan hardere kopen of laten maken. het is wel zo, des te harder des te straker maar ook minder comfor.
Citroen DS3 1.6 VTi White/Black
Citroen Xsara 1.6 Coupe
Citroen Xsara 1.6/2.0 Break VTS?
Ik heb bij mijn leon v6 voor de apk ook 2 draagarm rubbers moet vervangen. Je merkt het verschil meteen.
Ik zou gewoon weer de originele of imitatie erin doen. bij hardere wordt ie alleen maar stugger. En ze zijn nog duurder ook.
Nieuwe draag armrubbers kosten de wereld ook nog niet.
http://start.mijngrossier.nl/catalog/stuurdelen.aspx?s=OOPV&o=&t=PMQWOKOWOSOO&strip=15321&link=31943
Citroen DS4 thp200 Sport Chic
vorige bolides:
Peugeot 206 SW 2.0 GTi Citroën Saxo 1.6 16V VTS | Citroën xsara Coupe VTR | Seat Leon Cupra 4 2.8 V6 24v
Citroën xsara Coupe VTS HDi | Citroën ZX 16V | peugeot 205 XS 1.4i
De afspraak voor diagnose staat voor morgen gepland. Het rare is dat ze toen vroegen of de auto verlaagd was, waarop ik natuurlijk zei dat er verlagingsveren van -40mm onder zitten. Dit zou het kunnen/moeten zijn volgens hem. Ik heb aangedringd dat de auto toch maar even op de brug moet worden gezet voor nadere inspectie. Ik hoop eigenlijk zo dat het mijn draagarmrubbers zijn, want dan weet ik zeker dat het daar aan ligt. TO BE CONTINUED.