Totaal aantal Berichten: 448
- BX 15 RE
- 2CV 6 Club
- Xsara Picasso 1.8 16v Plaisir
- C1 Selection 5drs
Maurice van Mourik schreef:
pff.. ‘t is dat het niet iets dichterbij is, anders zou ik nog erg gaan twijfelen over het laten repareren van mijn ‘15 RE. Wat een prachtig ding! Echt geen prijs voor zo’n auto..
Die krijg ik de komende tijd niet meer uit m’n hoofd..
Joie de Vivre ..avec Citroën!
Inderdaad een prachtige BX! Zo zie je ze nog maar zelden. Hopenlijk wordt deze BX niet ingeruild tegen de Franse slooppremie. Vanalles wat rijdt wordt daar op de sloop gegooid, en het is nog veel erger dan hier in Nederland…
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Totaal aantal Berichten: 1986
- C5 Break 2.0 Hdi Exclusive automaat
Best een saaie kleur vind ik zelf, verder wel netjes natuurlijk!
Citroen C5 Break exclusive 2.0 HDI automaat 2004
Totaal aantal Berichten: 3830
- CX 2200
- CX 2200
Een bx gti in redelijk goede staat met naar mijn menig leuke velgen
Huidig: Citroen BX Chic 1.6 en Hyundai Kona EV 64 kw
Ex: Peugeot 308 SW Blue HDi, Citroën Xsara Picasso 1.8i 16v, Renault Megane Scenic 1.9dt, Citroën BX 1.6 TGI Break, Citroën ZX 1.4
Kalm an en rapn beetje!
zie nu net dat de vorige dezelfde is als deze raarrr want er zit aardig wat geld in het midden…
en dan nu nog een vraag: iemand deze voiture al eens een kans gegeven?
Ex: Peugeot 308 SW Blue HDi, Citroën Xsara Picasso 1.8i 16v, Renault Megane Scenic 1.9dt, Citroën BX 1.6 TGI Break, Citroën ZX 1.4
Kalm an en rapn beetje!
- CX 2200
- CX 2200
Ik begrijp uit eerdere posts dat ‘deze’ beter daar kan blijven waar hij is ivm onbetrouwbaar verkoopadres.
Er zijn reeds een paar mensen gaan kijken, in de basis een prima auto met wat mankementen.
Maar voor 190 euro is het adres toch niet zo belangrijk? Je kunt zelfs afdingen tot 150, krijg je hem ook voor mee. Het adres is pas belangrijk als de auto in kwestie veel duurder is, dan kun je een kat in de zak kopen, maar voor 190 of minder echt niet. Dus als het je wat lijkt, gewoon even gaan kijken.
wat zijn de manekementen dan? Ik zit int noorden dus kan niet ‘even’ langs zeg maar
Kalm an en rapn beetje!
- CX 2200
- CX 2200
@ mark; is ook. Maar geen afspraken met ze maken. Gewoon betalen, overschrijven en wegwezen.
volgens mij is er iets met contactslot en/of startmotor. In ieder geval niet aan te krijgen, maar Hilko is er geweest, misschien dat hij dit kan aanvullen met zijn ervaring
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
Ik wil net zeggen. Jetcars is misschien het bedrijf met de slechtste reputatie van Nederland, maar een BX van 150 euro kan je daar wel kopen hoor.
Eveneens ben ik tevens ook.
Totaal aantal Berichten: 5463
- Xantia 1,9D
- 2CV 6 Charleston
woutersmits schreef:
Geen foto’s op de website…
Citroën das très bien!!!
Citroën schaalmodellen Wat is jouw verhaal achter de interesse in Citroën?
knäckor schreef:Ik wil net zeggen. Jetcars is misschien het bedrijf met de slechtste reputatie van Nederland, maar een BX van 150 euro kan je daar wel kopen hoor.
heb daar ook al wat meegemaakt, wilde er ooit voor een vriend (die nu gelukkig ook Citröen rijdt) een oud japannertje kopen, was op zich wel redelijke auto, maar ‘verkopers’ waren op zijn zachts gezegd niet vriendlijk en er zou een ‘nieuwe’ apk op zitten, lekke uitlaat, banden kaal en compleet uitgedroogd en nog wat dingetjes…. mooi laten staan dus. zijn ook ooit bij Radar op tv geweest waren er met verborgen camara naartoe gegaan om apk te regelen, auto hadden ze niet bij zich, alleen papieren, half uurtje later was het geregeld!?!?
maar ja dit is toch een auto zonder garantie en zou zomaar een leuk ding kunnen zijn!
greetzzzzzzzzzzz
heeft er nog iemand een doosje met tijd in de aanbieding??
Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
Geen afspraken met ze proberen te maken, maar een auto voor 150 euro kopen is toch geen probleem. Het maakt natuurlijk geen bal uit of je een afgelebberd hok bij een particulier koopt of dat je datzelfde afgelebberde hok bij Jetcars haalt. Je moet natuurlijk niet verwachten dat je er een jaar garantie op krijgt, de kilometerstand mag je ook gerust wantrouwen.
Eveneens ben ik tevens ook.