Totaal aantal Berichten: 3762
Geregistreerd: 07-09-2008
- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
Ik heb verhalen gelezen dat ze daar soms zelfs 2 helften van auto´s aan elkaar ‘plakken’. Best riskant, maarja voor 150 euro…
C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV
Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3
halfgaar schreef:zie nu net dat de vorige dezelfde is als deze raarrr want er zit aardig wat geld in het midden…
de auto is ingeruilt cq gekocht door v soest en die verkoopt deze met de nodige marge
Citroen saxo 1.4 vts asics
citroen xsara picasso caractere
knäckor schreef:Geen afspraken met ze proberen te maken, maar een auto voor 150 euro kopen is toch geen probleem. Het maakt natuurlijk geen bal uit of je een afgelebberd hok bij een particulier koopt of dat je datzelfde afgelebberde hok bij Jetcars haalt. Je moet natuurlijk niet verwachten dat je er een jaar garantie op krijgt, de kilometerstand mag je ook gerust wantrouwen.
Inderdaad: gewoon 150 euro cash in de handen van de “verkoper” schuiven, kentekenpapieren snel laten overschrijven en zo snel mogelijk wegrijden (na uiteraard de verzekering een belletje gegeven te hebben).
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
Tjerk schreef:Ik heb verhalen gelezen dat ze daar soms zelfs 2 helften van auto´s aan elkaar ‘plakken’. Best riskant, maarja voor 150 euro…
Dat had je zeker op een forum gelezen?
Ja daar wordt wel meer onzin neergezet…
Mjah, bij Jet Cars zijn ze niet bang van wat omkatten hier en daar. Het zou me niks verbazen als die verhalen wel gewoon waar zijn.
Huidig dagelijks hok: BMW E61 530D break (of touring in BMW jargon) 2005
Totaal aantal Berichten: 27890
Geregistreerd: 21-09-2004
- CX 25 GTi Turbo 2
- ID/DS 23 IE Pallas Mécanique
- C5 3.0 V6 HDi Exclusive
Jet Cars heeft idd een slechte reputatie, net als A4 auto’s.
Maar ik verwacht niet dat die BX uit 2 auto’s bestaat, want voor 150 euro ga je die moeite niet nemen
Er zal best wat aan mankeren, maar dat heb je bijna met elke BX die je nu koopt, al helemaal voor 150 euro.
is die automaatbak met 5000 per jaar niet de gort in gereden??
de citroen-liefhebber
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
Een op de foto vrij netjes ogende BX diesel, voor geen geld. 2 deuren en een nieuwe ruit erin en je kunt weer 3 jaar rijden. Niets erop dus ook niets kapot.
Eveneens ben ik tevens ook.
en in Veghel op de sloop staan 2 identieke deauvilles 92 en 93 met naar mijn weten goede portieren
wie gaat er van deze diesel genieten?
de citroen-liefhebber
Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Die diesel die knekker post lijkt me niet gek eigenlijk hoor. 250 euro met verse bandjes, laten we zeggen dat je met alles bij elkaar zo’n 500 euro kwijt bent inclusief APK. Niet gek.
Totaal aantal Berichten: 2255
Geregistreerd: 20-04-2004
- BX TZD Turbo
- BX 14 TE
- BX 19 GT
Het lijkt me ook wel een liefhebber, gezien het feit dat deze BX toch best wel wat onderhoud heeft genoten. Wel jammer van het slechte laswerk aan het linkervoorportier-scharnierpunt (scrabble?), maar op dat punt schijnen er wel meer BXen niet meer helemaal fris te zijn. Ik hoop voor ‘m dat ‘ie er nog iemand blij mee kan maken.
Hele mooie kleur van deze BX 19 TZD, ziet er ondanks de vele kilometes nog erg netjes uit.
CX 25 GTi 1983
GSA X1 1984
Voorheen:
BX 16 Aut type 1, BX 14 Deauville + Cannes
Xantia HDi, Xsara 19 D, AX 10 E, AX 11 RE
Op de teller staat overigens 421.000 kms….
Maar inderdaad een prachtige BX! Dit doet me eraan herinneren dat mijn ex-TZD er ook zo mooi uitzag, ondanks zijn 433.000 km.
Ach, weer zo’n BX die ik nooit had moeten verkopen.
Ik heb nu even geen 750 euri liggen, anders had ik zeker interesse gehad.
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
woutersmits schreef:
Ik had al eens eerder contact gehad met Van Bemmelen over hun Digit (NZ-47-ZF), maar nu blijkt dat ze dus ook de NV-42-ZZ hebben. Beide zijn overigens behoorlijk rot. De eerste is zilvergrijs (Gris Perlé) en de tweede is Bleu Romantique. Laten we zeggen dat iemand met heel veel tijd en geld er nog iets van kan maken….
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX
is die bx berline 14 semiautomaat lichtblauw nt57px oid??
ik bedoel uit de advertentie van garage van bemmelen
de citroen-liefhebber