dat is een mooi stappenplan, bedankt.
ik zal even een multimeter lenen.
De laadstroom meten (sorry ik ben niet zo op de hoogte op dit gebied) doe ik door het voltage aan de accupolen te meten terwijl de motor draait?
Stationair draaien doet ie nu dus ook amper.
Bougiekabels heb ik nooit (laten) vervangen dus zijn minimaal 3 jaar oud. Zien er goed uit, alleen wel een beetje afgevlakt waar een of andere buis er overheen zit, maar niet zodanig dat je de binnenkant er van ziet.
De rest zal ik z.s.m. proberen uit te voeren en te posten.
Het is een feit dat spijt bijna altijd te laat komt en nooit optijd.
Idd, de laadstroom meet je ook gewoon aan de accupolen.
Honda Prelude 2.2 DOHC 16V AT
Peugeot 406 Coupe 3.0 24V Pack
BX 14e
http://www.bxsportief.eu
Voor alle bx rijders en liefhebbers.
kijken mag altijd.
citrofiel!ik? schreef:Idd, de laadstroom meet je ook gewoon aan de accupolen.
<mode zout op slak>
Dan meet je de laadspanning, maar als die goed is weet je ook dat de laadstroom klopt.
</mode zout op slak>
Ich bin ein Breaker
4 nieuwe bougies die muur en muur vast zaten (hele bougiesleutel is naar de klote) vervangen en het probleem is opgelost bedankt allemaal
Het is een feit dat spijt bijna altijd te laat komt en nooit optijd.