op marktplaats zag ik net een 1:18 schaalmodel van de C5.
na wat zoeken op het internet blijkt deze van Dongfeng te zijn.
wat afbeeldingen gevonden en dit model blijkt ook zeeeeeeeeer gedetailleerd te zijn
C2 1.4 VTR.
Ex : Saxo 1.6 VTS Rouge Lucifer.
C4 Coupe VTR+ (moeder)
Berlingo X-TR (vader)
hier nog wat foto’s!
C2 1.4 VTR.
C4 Coupe VTR+ (moeder)
Berlingo X-TR (vader)
zag ‘m van het weekend ook al op ebay staan.. reken op zo’n 90 euro incl. verzending naar NL….
schoonheid heeft zo z’n prijs
die op MP is gewoon veel te overprijst! die was gisteravond trouwens nog 10 euro goedkoper ook, toen kostte die 125, nu 135!
ik ben hem al tegen gekomen voor 80 dollar, en de verzendkosten waren iets van 20 a 30 dollar dus dat scheelt al gauw een euro of 50 met die op MP.
j@n, ander vraagje.
een C2 en een blauwe ZX elysee 1:18 van Dongfeng, wat zijn daar een beetje gangbare prijzen voor?
C2 1.4 VTR.
C4 Coupe VTR+ (moeder)
Berlingo X-TR (vader)
tsja, wat is gangbaar… zoek maar eens op ebay zou ik zo zeggen (uitgebreid zoeken aanklikken, zoeken op aanbieders wereldwijd). Reken op zo’n 60 euro voor het model en zo’n 25 euro aan verzendkosten per stuk.
De prijzen van Peter Ypema van Marpytoys liggen ook ongeveer op dat niveau…
Ze worden vooral door Chinezen aangeboden, dus de communicatie gaat vaak in enigzins gebrekkig Engels.
Maar ik heb me ook niet kunnen inhouden en net een C5 en een Xsara in 1:18 gekocht.
Die staan we leuk naast de andere Chinese Citroens in die schaal (C4, Xsara Picasso, ZX, ZX Elysee).
bedankt j@n, ik vind het lastig de prijzen van die modellen in te schatten.
en via china kan ik ze niet kopen omdat wij geen paypal hebben, m’n ouders willen niet dat het op een rekening van ons word gekoppeld en ze hebben het wel uitgezocht voor een nieuwe rekening maar dat kost iets van een paar tientjes per jaar omdat we al 3 rekeningen hebben.
ik kan af en toe de buurman wel vragen maar om dat elke week te moeten doen vind ik ook niet kunnen.
ik heb nu 2 xsara picasso’s (van voor de facelift) en een ZX, en nu komen dan die C2 en ZX elysee dan nog
we kunnen hier trouwens wel het China topic van maken, omdat er toch regelmatig vragen over modellen van Dongfeng zijn.
C2 1.4 VTR.
C4 Coupe VTR+ (moeder)
Berlingo X-TR (vader)
ja, ik vermoed dat ook dit probleem een simpele oplossing kent: ouder worden en zorgen voor je eigen bankrekening met creditcard
Maar inderdaad, voor betalingen buiten de EU heb je eigenlijk een creditcard nodig. Daarom ook de tip eens te kijken bij Marpytoys. Zijn prijzen zijn in mijn ogen redelijk en hij staat ook altijd op de Namac beurs. En volgens mij heeft hij dan meestal wel deze modellen bij zich. Maar dat zou je natuurlijk altijd even kunnen navragen. Nadeel van de Namac beurs is wel dat ik altijd nog veeeeeel meer leuke modellen zie en het soms moeilijk is je in te houden .
Ik heb mijn eigen rekening wel, maar daar willen ze niet dat het aan gekoppelt wordt (ze zijn nog van de oude garde en zijn bang dat dan mijn rekening leeg geplundert kan worden oid) maargoed, dat heb ik maar te respecteren.
en ja, daar haal ik wel redelijk vaak modellen weg, hele aardige man die ook veel mooie modellen heeft en zoals je al zij voor redelijke prijzen.
C2 1.4 VTR.
C4 Coupe VTR+ (moeder)
Berlingo X-TR (vader)
ik heb die net voor 100 euro gekocht. heb ik teveel betaald?
kon hem nergens echt goedkoper vinden.
Citroën schaalmodellenblog: http://www.miniaturescitroenscalemodels.blogspot.com
youtube kanaal: http://www.youtube.com/user/felixbroeckx?feature=guide
ik heb voor de mijne 90€ betaald.
greetz
okee cva nog dan… eigenlijk is dat echt wel veel geld voor 2 kg metaal en plastik
Citroën schaalmodellenblog: http://www.miniaturescitroenscalemodels.blogspot.com
youtube kanaal: http://www.youtube.com/user/felixbroeckx?feature=guide
NAMAC beurs is komende zaterdag weer. Ik zal er ‘s morgens ook zijn.
Ben overigens wel benieuwd hoe die C206 er nou uit ziet eigenlijk berlingo XTR.